Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Attracties

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: attracties

    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar florida en onze kids zijn echte rollercoasterfans, maar ze moeten hier 137 cm voor zijn. Het gaat er om hangen of ze het gaan halen. Met schoenen aan zal 1 het net halen en de andere hopelijk ook. We gaan naar seaworld en busch gardens en ze willen graag in de rollercoasters. Ik hoop dat ze er beide in kunnen, eventueel met n extra zooltje in hun schoenen.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: attracties

    Of de Skechers met sleehak kopen....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: attracties

    Dat zou idd een uitkomst zijn als het meiden waren, maar ik denk niet dat ik mijn zoontje zo gek krijg. Zitten trouwens wel leuke tussen. Ik had al schoenen gevonden met een mega zool, maar die vond ie toch niet leuk (zag er ook echt niet uit). Heb nu wel soort imitatie nike air max gekocht en daar een paar sokken dubbel vouwen onder zijn hiel, gaat er om hangen.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: attracties

    Oeps, foutje, dan inderdaad hoge zolen gympen....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: attracties

    Haar in de stekels idd! We hebben het gehad in de Efteling bij de Vliegende Hollander, het scheelde echt minimaal wat hij te kort kwam, maar hij mocht er echt niet in. Als hij hakjes aan had was het geen probleem en zeiden tegen die meetboy dat hij die er maar bij moest denken, maar helaas... Dat was echt sneu en willen we niet nog een keer meemaken. Ik heb op internet verhoogde inlegzooltjes gevonden waarmee je een paar centimeter groter bent. Denk dat we deze maar bestellen want hij wil zo graag in die achtbanen. Afgelopen zondag filmpjes gekeken dan de bewuste achtbanen en hij zei dat hij daar echt in moest! Krijgen ze in de parken van die armbandjes waarmee aangegeven is dat ze de benodigde lengte hebben?

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: attracties

    nou helaas zit ons florida avontuur erop. Ik ben dus in alle attracties geweest behalve de rollercoasters. Harry Potter was enorm leuk. zelfs dat we vastzaten paar minuten kon de pret niet drukken.We hebben nergens langer dan 10 minuten hoeven wachten. Nou als ik het durf durft iedereen het. Alleen men in black vond ik vervelend dat ronddraaien. De rest is alleen maar leuk

  7. Top | #27
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: attracties

    super om te horen !
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: attracties

    Beide kids konden in alle rollercoasters! Met de nieuwe skechers en jelmer als aanvulling een Hieltje en een paar sokken onder zijn hielen kon hij overal doorlopen :-) Zitten nu in Lauderdale by the sea voor onze laatste dagen. Erg snel gegaan, maar dat kan ook niet anders, het was tot nu toe echt toppiejoppie!

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: attracties

    Harry Potter (Gringrots Bank) was ook onze favoriet! Niet alleen 4D attractie zelf, maar ook de hele sfeer van het dorpje zelf! Ook de Revenge of the Mummy vonden wij erg leuk

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: attracties

    Harry Potter is echt super gaaf! (zeg ik als niet Harry Potter fan ;-) ) Wij vonden The Forbidden Journey de gaafste!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •