Hopen op een soft launch in mei maar de kans is klein helaas....
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Heb er zo'n zin in!
Bekijk hier mijn Florida video's: | Florida vlogs 2014 | Florida vlogs 2015 | Florida vlogs 2016 | Florida vlogs 2017 | Florida vlogs 2018 | Florida vlogs 2019 (NIEUW!)
Ziet er inderdaad goed uit. Wij gaan ook in mei en hopen dat de attractie dan al open gaat!
Attractie is inmiddels af-en-toe 'soft open' en omdat niet iedereen dezelfde media volgt leek het mij toch leuk dit filmpje van de attractie even te delen:
*let op! spoiler alert!*
Ben benieuwd! Nog twee en een halve week en dan gaan we het meemaken.
Grappig! Ook wij vertrekken over precies twee en een halve week! Zullen alleen pas rond de 16e in Orlando aankomen, ben benieuwd hoe de attractie is- het is toch altijd anders in het echt dan op video.
Wij zitten vanaf de veertiende in
orlando en gaan 7 juli naar fort lauderdale
Super gave attractie!!! We hadden geluk dat de rij eerst niet heel lang was. Alles is schitterend gemaakt en het is echt een hele nieuwe manier van een attractie beleven. Ik wilde later nog een keer maar toen was de wachttijd 60 minuten helaas