Nice......de laatste keer dat wij in deze ride zaten was op huwelijksreis in 1995!!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Vandaag is bevestigd dat er een nieuwe King Kong attractie in Universal Orlando komt!
(en Harry Potter en Fast en Furious in Universal Hollywood)Breaking: Comcast confirms King Kong's return to Universal Orlando Resort
The king is coming back to Universal Orlando Resort — King Kong, that is.
Comcast Corp. executives confirmed Feb. 24 during an earnings call that the classic movie monster is returning to Orlando in a new attraction.
"As we continue to invest in attractions, including Harry Potter and Fast and Furious in Hollywood and a King Kong attraction in Orlando, investments in our theme park are driving strong returns," said Michael Angelakis, CFO, during the fourth-quarter conference call.
Nice......de laatste keer dat wij in deze ride zaten was op huwelijksreis in 1995!!
haha, ja maar die attractie is vast nog niet klaar in 2015, dus dan weet je waarvoor je in 2016 weer terug moet
Ik kwam onderstaande foto ergens op social media tegen, 'Skull Island: Reign of Kong' in aanbouw. Ik ben enorm benieuwd naar het eindresultaat.
Ziet er goed uit, stond dacht ik gepland voor zomer 2016 om open te gaan. In ieder geval nadat wij er zijn geweest
Hier een filmpje waar je het goed kunt zien (tussen 2:28 en 03:00)
Wij zullen ergens in juli gaan, afhankelijk van de beste tickets, en dus heb ik ergens stiekem de hoop dat wij er in 2016 al heen kunnen. 'Summer 2016' is natuurlijk een ruim begrip..
Er is uit de omschrijving nog niet echt op te maken wat voor een soort attractie het wordt: http://www.orlandosentinel.com/trave...0506-post.html .
Hopelijk gaan ze ditmaal iets verder dan de King Kong 360 attractie in Universal Hollywood. Deze is best mooi gemaakt maar uiteindelijk is het toch gewoon een simulator.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
ik hoop dat ie klaar is in augustus 2016! ziet er al leuk uit.
Leuk! ik ben in de King Kong attractie geweest in Universal Studios Hollywood. Mooi gemaakt Ik ben benieuwd!
Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl