Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    Getriggerd door het HarryPotter-deel in Universal zijn we vorig jaar eens gaan kijken naar de mogelijkheden om daar met het gezin heen te gaan met onze drie kinderen (11, 8 en 7). En zo kwamen we uit op de meivakantie...
    Tickets zijn geboekt, auto is geregeld, hotels zijn geboekt, pretpark-tickets zijn binnen..

    Ons reisschema zal er zo uit gaan zien:
    27 apr.: vliegen met BA met overstap in Londen, naar MCO. Auto op airport, Overnachten in Best Westen Sarasota Resort (Kissimmee)
    28 apr.: Disney Waterpark om rustig bij te komen
    29 apr: Disney of Universal
    30 apr: Disney of Universal
    1 mei: Disney of Universal
    2 mei: Disney of Universal
    3 mei: Disney of Universal
    4 mei: Orlando Eye tussen 10.00 en 12.00, hierna rijden naar Florida City; overnachten in Travelodge Florida City
    5 mei: Everglades (Shark Valley, airboat en hoop dat we nog tijd hebben om vanaf de Florida City kant de Everglades in te rijden en te kunnen wandelen), overnachten in City
    6 mei: Miami, Key Largo, overnachten in Holiday Inn, Marathon
    7 mei: Doorrijden, bezoek Bahia Honda en alle andere leuke plekken die we tegenkomen. Mallory Square at Sunset. Overnachten in DoubleTree Resort Key West
    8 mei: nog groot deel van de dag doorbrengen in Key West. Om 18.00 vliegen we weer terug via Miami en London.
    9 mei: aankomst Schiphol.

    Druk programma, ik weet het. In Orlando kunnen we vier dagen Disney (parkhopper) in en drie dagen Universal (park-to-park). En er moet ook nog geshopt worden natuurijk (al is ons lijstje niet zo heel erg lang
    Gelukkig kunnen we na de reis weer op werk en school uitrusten

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    Prima programma, ik snap alleen 6 mei niet zo goed. Ga je vanuit Florida City eerst naar Miami en dan naar Marathon? Lijkt me dat je dan niet veel tijd hebt om in Miami door te brengen en kun je m.i. beter gewoon vanuit Florida City naar Marathon rijden.

    En de laatste dag, als je om 18.00 uur moet vliegen vanuit Miami, zou ik om 15.00 op het vliegveld willen zijn. Reken op een uur of 4-5 rijden vanaf Key West naar Miami (zeker op een zaterdag), dus een groot deel van de dag op Key West doorbrengen lijkt me dan lastig...

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    6 mei is zo'n dag die niet helemaal vaststaat. Alleen dat we 's morgens uit City vertrekken en 's avonds in Marathon moeten zijn. E.e.a. is afhankelijk van hoe we ons voelen, hoe de kinderen zich voelen.
    En inderdaad, 8 mei is niet een groot deel van de dag, maar nog wel even in het stadje kijken

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten
    En de laatste dag, als je om 18.00 uur moet vliegen vanuit Miami, zou ik om 15.00 op het vliegveld willen zijn. Reken op een uur of 4-5 rijden vanaf Key West naar Miami (zeker op een zaterdag), dus een groot deel van de dag op Key West doorbrengen lijkt me dan lastig...
    We vliegen om 18.14 vanaf Key West naar Miami en stappen daar over op vlucht naar London.
    MIni vliegveldje, mini vliegtuigje met hopelijk een waanzinnig uitzicht

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    Noord - Brabant
    Berichten
    16

    Standaard Re: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    Goedenacht zit nu in Orlando, hier is het avond!
    je wilde graag weten hoe ons best Western Saratoga bevallen is...?!
    nou niet! Verschrikkelijk vies, muf, plakkerig, stoffig en klein huisje! Het is dat we na een reis van 16 uur te moe waren en dus daar de eerste nacht geslapen hebben. Na het ontbijt de volgende morgen heel snel uitgecheckt en Saratoga verlaten.... Nu in remschoen kamer van Disney... Hier kunnen m'n dochters wel op blote voetjes lopen!!! Ik begrijp uit je verjaardag je daar maar 1 nacht verblijft....?!?

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    Nog een last minute wijziging.. Voor het verblijf in Orlando het Radisson Orlando - Lake Buena Vista geboekt en Saratoga geannuleerd. Daar zie ik hier op het forum ook positieve berichten van, Saratoga geeft nogal eens wisselende reviews.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Swets: Van Orlando tot Key West, april/mei 2015

    Ook een nieuwe blog aangemaakt voor het reisverslag
    http://swetsen.blogspot.nl
    Ons reisverslag op: http://swetsen.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •