Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: UnusualKid

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker UnusualKid's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    22

    Standaard Even voorstellen: UnusualKid

    Hi

    ik ben U.K., woonachtig in België en nieuw hier. De reden om mij hier aan te melden moet ik waarschijnlijk niet meer uitleggen .
    Eind september, begin oktober gaan mijn vriendin en ik voor de eerste keer de grote plas over. Wij hebben vrienden in Atlanta wonen die zo vriendelijk zijn om ons uit te nodigen.
    Hierbij aansluitend gaan we dus een roadtrip doen door Florida (alleen of met de vrienden).

    Ik wil hier wat informatie verzamelen rond mogelijkheden, maar de reis staat min of meer vast.

    Greetz!

  2. Top | #2
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Even voorstellen: UnusualKid

    Welkom op het Forum, je kan hier heel veel info vinden over Florida ga ook eens de Blog's lezen van diverse mensen geven een ton aan info, veel plezier met de voorbereidingen.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: UnusualKid

    Welkom UnusualKid,

    Je gaat hier vast en zeker veel informatie vinden om daar een geweldige tijd te hebben.
    Wij hebben in de afgelopen twee jaar een RoadBook samengesteld voor onze kids en voor onderweg.
    Deze kan je met onderstaande link downloaden. Wellicht staan er leuke dingen voor jullie in.

    Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.

    Kleine TIP; gebruik ook Google Maps om afstanden en reistijden te bepalen, voorkomt verrassingen.
    De afstand van Atlanta naar bijvoorbeeld Orlando is nog een aardig stukje rijden.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker UnusualKid's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    22

    Standaard Re: Even voorstellen: UnusualKid

    Bedankt Moolenschotjes, ik was al eens eerder op jullie blog terecht gekomen in mijn zoektocht



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •