Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Tickets boeken via Tix.nl

  1. Top | #1
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Tickets boeken via Tix.nl

    Zijn er forumleden die ervaring(en) hebben met ticketbroker Tix.nl ?

    Ik denk hierbij vooral aan het ticketen en confirmeren zodra de betaling bij hun binnen is zodat ik ( stel dat ik met United zou vliegen ) dezelfde dag nog ( lees : binnen een paar uur ) mn seatings kan uitzoeken en ook de extra beenruimte kan bijboeken...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-02-15 om 00:36. Reden: font
    At the moment on a roadtrip through Texas

  2. Top | #2
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Tickets boeken via Tix.nl

    Wij hebben daar geboekt en het is goed geregeld, alerte klantenservice. Zie onder:


    Onze favoriete vliegroute op onze favoriete tijden. Geboekt via Tix bij Lufthansa maar volledig uitgevoerd door United, die zelf vreemd genoeg ruim €100 p/p duurder was. Met één telefoontje nar LH werd ons boekingsnummer omgezet naar een United nummer en op hetzelfde moment verschenen de vluchten in ons account bij United.com. Weliswaar als "not ticketed", maar dat was na een telefoontje naar Tix Maandag ook geregeld (weekenddrukte ??).

    Twee seconden later stonden ze ook in de United app op onze telefoon. Gelijk maar even gebruik gemaakt van het heringetreden Economy Plus abonnement en voor alle komende vluchten de ruime zitplaatsen vastgelegd. We zijn er weer helemaal klaar voor dit jaar

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Tickets boeken via Tix.nl

    Wij boeken best vaak bij tix. Zover wij hebben meegemaakt kun je niet op dezelfde dag je stoelen al vastzetten, want ze moeten eerst je e-tickets aanmaken. Dit kost meestal een paar dagen is onze ervaring.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: Tix.nl
    d.d: 01-08-2015
    Periode: 24-4-2016 / 13-5-2016
    Route: AMS - MCO / MCO - AMS
    Maatschappij: British Airways
    Aantal Personen: 3 (2V + 1K)
    Totaalprijs: €1376,04
    Opmerkingen: Kwam deze op chaser tegen, overal een stuk duurder dan bij Tix. (458,- p/p). Meteen maar geboekt gezien BA de vorige keer ook goed bevallen is naar NYC.
    Nog voldoende aanbod en de tijden zijn ook prettig. Heen 10:20 (met 1 uur transfer op Gatwick), aankomst 15:35. Terug 20:05 (met 1 1/2 uur transfer op Gatwick).
    Ben blij met de keus, nu Disney etc. boeken . p.s bij Tix krijg je nu 15,- korting op de boeking en met de code TIX10 nog eens 10,-. Daardoor heb je geen administratiekosten
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #5
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    En als je inlogt met je Confirmation number, kun je dan zien of je reservering ook (al) " ticketed " is ?
    At the moment on a roadtrip through Texas

  6. Top | #6
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Why? Twijfel je over de prijs?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-08-15 om 06:10. Reden: q

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Bij inloggen staat er "bevestigd" of "confirmed". Ik heb een vlucht bij AA en BA, bij beide kan ik inloggen en de vluchten zien als bevestigd. E-tickets volgen nog. Hoezo Penpe, toch geen slechte ervaringen met Tix.nl hoop ik?

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    De BA site heb ik ook bekeken en die was aanzienlijk duurder. De prijs was ook alleen bij Tix van toepassing.

    En PENPE, ik kan al inloggen met de code van de vlucht, en ik kan al meer informatie opvragen over de vlucht, dus als antwoord op je vraag, BA heeft de boeking keurig ontvangen
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Bij mij werkt dat nog niet; ik kan wel inloggen bij American Airlines en op checkmytrip.com maar nog niet op de website van BA.
    Komt vast goed!

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Als je bij AA alle vluchten ziet worden alle vluchten ook door AA gehost.
    Ik zie ze bij BA omdat het ook een combined flight is maar door BA wordt gevlogen.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •