Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Een dagje Walt Disney World is best wel een prijzige aangelegenheid. Dat wisten we met z'n allen al. En nu gaat een eendags ticket voor Magic Kingdom de magische grens van 100 dollar over:
    Disney World ticket prices set to pass $100 mark
    Zegt de Orlando Sentinel.

    Zijn en blijven we bereid dit te betalen voor een dagje pretpark?
    Of gaan we daardoor eerder meerdere dagen (want meerdaagse tickets zijn per dag goedkoper)?
    Of gaan we niet meer en zoeken we alternatieven?

    Wat denk jij?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Disney wil gewoon geen dagjes-mensen. En dat maken ze hiermee zeer duidelijk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Wij gaan helemaal niet, er zijn nog zat andere dingen die je kunt doen in Florida.

  4. Top | #4

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Heel lang geleden in 1994 (ik was toen 11) zijn wij ook naar Florida en Disney geweest. Laatst kwamen we het papieren toegangskaartje voor 1 dag tegen. Prijs (schrik niet...) $ 34,50.
    Mijn man en ik gaan dit jaar samen naar Disney. Over prijzen zullen we maar niet te lang nadenken. Heb de kaartjes vorige maand via AT Duitsland gekocht.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Wat koste een kaartje voor de prijsverhoging dan ?

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Rumors are that ticket prices will go up on Sunday, February 22. The no-expiration option may be discontinued and a Water Park-Hopper add-on may be introduced. We've also heard that one-day Magic Kingdom tickets will increase to $105 and one-day tickets to the other theme parks will be priced at $99.
    @Ferry: Magic Kingdom dus $105 (was $99), andere Disney parken $99 (was $94). De recente prijsverhogingen bij attraction tickets direct kwamen door de koersdaling van de euro, maar zullen vermoed ik na de verhoging van de ticketprijzen door Disney nogmaals omhoog gaan.

  7. Top | #7
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Ik was al blij met onze non- experation tickets maar nu nog meer , het was even slikken bij aankoop maar we kunnen nog heel wat keren gaan met de tickets die we 3 jaar geleden gekocht hebben. Ik zou in ieder geval nu niet kiezen voor een 1 dags ticket en dat is inderdaad precies wat Disney wil zoals Njit al aangaf.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Ik ben erg geschrokken van de prijs. Peter en ik hechten niet veel waarde aan pretparken. Wij vinden andere dingen in Florida leuk. We zijn wel in diverse parken geweest de afgelopen jaren. Ik vind Disney natuurlijk wel leuk. Blijft toch iets magisch houden.
    Maar als we een dagje gaan dit jaar, dan zijn we zeker minimaal 300 dollar kwijt. Tickets, reiskosten, parkeerkosten, eten en drinken etc.
    We gaan dus waarschijnlijk niet dit jaar.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Ik ben aan het kijken voor tickets voor de diverse parken. Disney staat eigenlijk bovenaan ons lijstje maar voor 1 day of 2 dat base ticket is gewoon niet eens meer leuk! Erg jammer! We wilde eigenlijk en disney en universal doen maar het word denk ik of of, om het qua kosten een beetje leuk te houden!

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Even dit topic maar gebruiken voor een voorgenome prijsstijging gezien Disney toch al zo heel goedkoop is () bron=wdwmagic.com:

    ccording to a recent Walt Disney World survey that has been sent out to previous guests, Disney is considering adding a nightly resort fee to its hotels.
    The survey mentions a $15 per night resort fee that would include Disney's Magical Express, MagicBands, FastPass+, Resort entertainment, WiFi, Extra Magic Hours, and parking at the resort and parks.
    All of these features are currently included with any Walt Disney World Resort hotel stay, but the survey proposes a $15 per night charge to cover these.
    The survey goes on to ask how a resort fee would impact the decision to stay at the resort.
    Resort Fees are common at other hotels, with the onsite Swan and Dolphin requiring a $25 per night fee, which includes WiFi, 2 bottles of water, long distance phone calls and access to the health club. The offsite Gaylord Palms requires a $20 resort fee, with includes internet and the health and fitness center.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •