Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    haha Treesanne ..mooi ! moet erg lachen om je post
    ook wij lopen het liefst lekker vrij in het park rond.. ik heb enkel een heuptasje bij..
    moet er niet aandenken zo`n grote backpack..snap dat dus ook nooit wat iemand bezield om ze te sjouwen op een dag
    wel heb ik vorige week een kluisje gehuurd in het magic kingdom, omdat het die dag siberisch koud was
    en we bij aankomst onze extra truien (voor in de avonduren) hebben gelegd, en dat is eigenlijk prima bevallen op deze manier
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 23-02-15 om 18:40.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    @ moonlight.
    Ik ben gewoon wijs geworden door ervaring.
    Bij ons laatste bezoek aan Gator Park in Orlando had ik een regel. Ik koop de bekers met inhoud en jullie dragen ze allemaal zelf. Big Gulp heten die dingen.
    Ze zijn loodzwaar. Iedereen wilde er een en na een uurtje waren ze het dragen kotsmoe. Dus hup bekers in de prullenbak en de resterende 23 dagen hebben we gewoon een persoonsblikjes of flesjes gekocht in de parken of andere bezienswaardigheden.
    Ik zal best een gat in mijn hand hebben maar geen gaatje in mijn hoofd.

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Dan verschillen we van mening, geeft toch niet.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Precies Ritchie, verschil van mening moet kunnen op een vrolijk Florida Forum!

    Het was alleen erg jammer dat Universal met deze (tijdelijke? eenmalige?) maatregel die keuze ontnam aan de bezoekers. En vooral de in deze tijd van vele (sociale) media de onvergeeflijke fout maakte hier geen, onduidelijke en zelfs tegenstrijdige informatie over te verschaffen. Dat heeft de enorme reuring die erover is onstaan alleen maar aangewakkerd. Hopelijk hebben ze daar een les van geleerd.

    Maar goed dat ze de maatregel niet ineens in de snikhete zomermaanden hebben genomen. Ik zie de tv-beelden van ineengezakte, half uitgedroogde gasten al, met daarnaast een enorme hoeveelheid net ingeleverde waterflesjes die ineens onbereikbaar zijn voor de zielige, verdorstende gasten in de brandende zon .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    @ Michael 66

    Hoezo reuring?
    Ik hoop dat dit een definitief besluit is. Je gaat naar een pretpark,restaurant, bioscoop,dierentuin en koopt daar je verfrissing. Heb je daar geen geld voor blijf je lekker weg.
    Zielig verdorstende gasten? Ha ha.
    Wist je dat je in Nederland een Persoongebonden budged van 20.000 Euro kunt krijgen om naar WDW te gaan.
    Jep eerste klas vliegtickets en verblijf alles op kosten van de belangbetaler.
    Mag een ondernemer dan vragen of je de versnaperingen in het park zelf betaald.
    Laatst gewijzigd door Treesanne; 23-02-15 om 22:09.

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Reactie slaat nergens op en barst ook nog van de taalfouten.

  7. Top | #17
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Inderdaad!! Wij nemen wel altijd een eerste lading drinken mee naar een pretpark en kopen voor de genoemde ondernemer nog meer dan genoeg op zo'n dag. Niks mis mee en we zijn echt niet de enigen. Als al die mensen weg moeten blijven zoals Treesanne zo heerlijk belerend aangeeft is het in ieder geval wel lekker rustig overal!!

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Ik vind het nogal een gewaagde uitspraak dat mensen maar weg moeten blijven als ze geen verfrissing kopen in de (vrij dure) attractieparken e.d. Ook wij zijn het type dat zelf drinken meeneemt. Gelukkig kan iedereen daar zelf een keuze in maken en mogen de attractieparken blij zijn met mensen zoals Treesanne

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Treesanne Bekijk Berichten

    Hoezo reuring?
    Je gaat naar een pretpark,restaurant, bioscoop,dierentuin en koopt daar je verfrissing. Heb je daar geen geld voor blijf je lekker weg.
    Zielig verdorstende gasten? Ha ha.
    Sorry, maar dit vind ik een misplaatste opmerking, dus mensen die gewoon op een legale manier wat geld willen besparen, moeten die dan wegblijven van jouw ?
    Dat is pas discriminatie, zulke opmerking hoort naar mijn mening niet op het forum thuis.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Tijdelijk geen eigen drankjes mee naar Universal?

    Wij nemen ook altijd flesjes water mee een pretpark in . En tuurlijk kopen we in de parken ook altijd wat te eten en te drinken. Maar wij drinken, zeker als het warm is, best wel water en dan vind ik het gewoon prettig om altijd wat in m'n tas te hebben zitten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •