Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Setje1982

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Setje1982

    Al een hele tijd lid van het Forum, maar eigenlijk nog nooit voorgesteld....

    Mijn naam is Lisette in 2009 zijn wij voor het eerste naar Florida gevlogen, eigenlijk door mijn vader die hier vaak te vinden was met zijn honkbal team. Toen wij de eerste stappen buiten de luchthaven zette dacht ik WAUW ik ben in AMERIKA, wat een heerlijkheid! We waren met een grote groep, ouders, schoonouders, broer met aanhang en ons gezin met baby (toen 1,5) en hadden een heerlijke vlucht met United Airlines achter de rug, wat een service!!! (enige tegenvaller was de ruim 1,5uur durende wachtrij in Washington, maar dat moesten we maar snel vergeten). Auto zelf uitkiezen, daar wisten de mannen wel raad mee en op naar de Villa, toch met enige spanning de eerste meters op de Amerikaanse wegen wat komen we tegen, een tolpoort maar natuurlijk alleen maar Flappen in de portemonnee, dan maar doorrijden alarmbellen!!! Owjee was even schrikken maar gelukkig nooit wat van gehoord.
    Na een half uurtje rijden kwamen we in ons heerlijke huis in Lindfields, wat een ervaring!! de aansluitende 2 weken waren weken met heel veel oh's en aah's

    Ondertussen 5 jaar later en 4 Florida reizen en vele avonturen verder zijn we nu plannen aan het maken voor 2016, het huis in Clermont staat al vast en de aftel app op mn mobiel is aan t aftellen en we zijn aan het zoeken wat we volgend jaar echt willen gaan doen, we hebben afgesproken dat we allemaal 1 uitje verzinnen en dit gaan doen, mn oudste dochter wil graag een dinershow met paarden en mn moeder wil graag naar de bleu man group, mn vader naar Daytona int Speedway, en wij moeten nog even denken, dus tips zijn welkom!

    Zo ik heb me eindelijk voorgesteld, nu maar weer is kijken of er al tickets beschikbaar zijn...vaderlief wil het liefst rechtstreeks maar op Arkefly na nog niet gevonden ??

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Setje1982

    Welkom. Jullie klinken serieus Amerika/Florida verslaafd
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: Setje1982

    Welkom op het forum en zo te lezen hebben jullie al aardig wat ervaring opgedaan.
    De Blueman Group is echt een aanrader, wij hebben hun show vorig jaar ook bezocht en ze zijn hilarisch.

    Veel plezier met de voorbereidingen
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen: Setje1982

    Welkom hier !!!!
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Setje1982

    Welkom op het forum en veel plezier met alle voorbereidingen en keuzes maken.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen: Setje1982

    Welkom en alvast heel veel plezier hier op het forum.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •