Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Even voorstellen: p.haeren

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    8

    Standaard Even voorstellen: p.haeren

    Hallo Florida gangers , ik wil me even voorstellen ;

    Ik ben Pascal en ben 42 jaar ik ben getrouwd met Nancy en heb een zoontje van bijna 9 jaar Dilano.
    Ik ben in 1994 voor het eerst in Orlando geweest met het WK voetbal. Deze 1e ervaring met Orlando en met Florida was onvergetelijk. Ik heb toen zelfs de toenmalige burgemeester tulpen mogen aanbieden namens de oranje supporters. Naast de wedstrijden het feesten heb ik samen met 2 vrienden Ad en Frans die erbij waren bezoeken gebracht aan Universal studio’s , Epcot en Magic kingdom en Gatorland.
    Uiteraard hebben we ook nog een beetje in de omgeving getoerd en ik wist toen al dit is de 1e keer maar zeker niet de laatste keer dat ik hier kom.

    In 2001 ben ik samen met de Ad en Frans terug geweest naar Florida en zijn we gestart in Orlando en zijn we vandaaruit naar Clearwater/St –Pete gereden en toen verder afgezakt richting Key west om uiteindelijk in Maimi te eindigen.
    Deze vakantie was een soort afsluiting , en hebben we bewust gedaan zonder onze vrouwen-vriendinnen.

    Wel heb ik hierna geprobeerd Nancy mee te krijgen naar Florida maar ze zag op tegen het verre vliegen en ze had het idee dat er alleen maar pretparken waren verder niets. En toen in 2006 Dilano werd geboren had ik zelf iets van wachten tot hij wat ouder is en in ieder geval groot genoeg om alle ride´s te mogen doen en dat hij er wat van mee krijgt. 2 jaar gelden was Dilano groot genoeg voor de Pyton in de Efteling en toen begon het weer te kriebelen om naar Florida te gaan. Echter Nancy zag er nog erg tegen op , totdat mijn zwager en schoonzus in Florida waren en geweldige foto´s en video´s lieten zien. Toen wilde Nancy eindelijk mee. Dilano is inmiddels 1.40 meter (hij is vrij lang) dus mag hij in de grote parken overal in.

    Nu gaan we 18 Juli (helaas schoolvakantie gebonden) tot en met 5 augustus naar Orlando. Dit zal onze uitvalbasis zijn we hebben voor de gehele periode hier een hotel geboekt. En hebben WDW ,Universal ,Kennedy Space Center en Gatorland in de planning zitten. Ook gaan we 4 dagen naar de Key’s en daarna weer terug naar Orlando. Ik hoop dat Nancy dan ook voortaan om is en dat we vaker de oversteek gaan maken.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Jullie gaan het vast fantastisch vinden. Laat Nancy maar vast wat reisverslagen lezen van mede-bloggers, wordt ze vast nog enthousiaster. Florida is ook ook nog zoveel meer dan pretparken!!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Hartelijk welkom op dit mooie en gezellige forum

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Leuk dat je haar eindelijk hebt weten over te halen! Even een vraagje, waarom 3 weken in een hotel en geen villa?

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Welkom hier, leuk dat je tijdens het WK voetbal in Orlando bent geweest, ik heb in 2007 een rondleiding gehad in de Citrus Bowl, toen we vertelde dat we Nederlanders waren, mochten we helemaal alleen overal gaan kijken, was een gave ervaring.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Welkom op het forum. Goed dat je Nancy over hebt kunnen halen. Moest bij mij ook gebeuren, maar daar heeft niemand spijt van gekregen ;-)

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    8

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Beste Forum Leden,

    Nog even als aanvulling van mijnzelf voorstellen van januari.
    Onze reis naar Florida zit erop, en we hebben enorm genoten.
    Wat de meeste van jullie reeds hebben voorspeld is ook gebeurd, Nanc is helemaal om en na 3 dagen liet ze al blijken om komend jaar weer te gaan, en zodoende is er weer een Florida enthousiast erbij.
    Dus na terug komst hebben we besloten om weer te gaan , nu Maimi en the Keys om zo weer een stukje van dit mooie schiereiland te verkennen.
    Ik weet niet of dit de goede plek was om dit bericht te plaatsen maar het leek met het meest logisch.
    Gr.
    Pascal

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    Prima plek hoor Leuk om te horen dat we er weer een verslaafde bij hebben
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: De Fam. Haeren

    En zo herkenbaar. Wij zijn dit jaar ook voor de tweede keer gegaan, toevallig ook naar Miami en the Keys



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •