Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Boeken via reis organisatie of niet?

  1. Top | #11
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    Hoi,

    Wij regelen alles zelf. Heerlijk voorpret & hobby! :-)

    Eerste keer is Florida heb ik Priceline gebruikt voor de hotels (wij waren dan met z'n 2).
    Tweede keer hebben wij het hotel in Siesta Key geboekt rechtstreeks bij het hotel en de villa via homeaway.
    A.s. reis heb ik het hotel bij het hotel geregeld en de villa's via homeaway en een management bedrijf.

    Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    4

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    Dank voor alle reacties .

    Inmiddels hebben we een villa geboekt, dus dat is geregeld. Nu nog op jacht naar hotels maar dat valt niet mee...

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    Sinds kort boeken wij nagenoeg niet meer bij een reisorganisatie, we hebben er een hele rare nasmaak aan overgehouden, ik zal er verder niks over zeggen.
    Het voordeel van een reisbureau is natuurlijk wel dat je alles in 1 pakket boekt, en gemakkelijk met vragen bij het bureau terecht kunt, echter als je een beetje online gaat snuffelen vind je vaak goedkopere alternatieven tegenwoordig.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    4

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    Hotels toch bij een reisorganisatie geboekt. Alle vergelijking sites geprobeerd, rechtstreeks bij de hotels prijzen opgevraagd, maar ook via Priceline pogingen ondernomen om een mooie prijs te krijgen in bepaalde regio's. Zelfs hetzelfde geboden als ik via reisorganisatie aangeboden kreeg en dan nog steeds afgewezen..... Of ik heb ik iets fout gedaan, of het aanbod wat ik had gekregen was goed :-)

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    De eerste keer de hotels via Tioga. Ik kan niet anders zeggen dan alles keurig geregeld was met een routeboekje met allerlei tips voor de omgeving waar we op dat moment verbleven. De eerste keer vonden we het toch wel te spannend om alles zelf te regelen. De keren daarna zelf alles geregeld, ik vind het inmiddels een sport om zo luxe mogelijk voor zo' n laag mogelijke prijs te zitten. Maar daar zitten dan ook erg veel uren zoek en vind werk in. Als je dit niet leuk vindt hebben reisorganisaties volgens mij goede opties. Persoonlijk denk ik wel voor meer geld, maar dat is ook logisch. Mijn ervaring met een zoekmachine als Trivago is dat deze niet altijd de goedkoopste boekopties laat zien.

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    Wij hebben deels zelfs en deels via reisburo geboekt.
    Huurauto , taxi airport en 1 hotel zelf geboekt.

    Vlucht, cruise , parktickets en nog een hotel via arke geboekt.
    het is net waar je zelf het prettigs bij voelt.

  7. Top | #17
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    wij boeken altijd alles zelf, gewoon omdat ik het hartstikke leuk vind om alles uit te pluizen,
    voorpret hoort er natuurlijk ook bij! Hotels boeken we 90% bij priceline, nog geen enkele keer problemen mee gehad
    of een hotel wat we niet mooi vonden, integendeel... meestal bij onze priceline boekingen staan we bij onze mond vol tanden
    wat voor mooie hotels we krijgen voor het geld.
    En ja, naast de voorpret spaar je er ook enorm veel mee uit, een reisbureau moet zijn percentage er ook aan overhouden natuurlijk.
    Dus wij gaan lekker zelf op zoek, niets leuker dan blanco beginnen en kijken waar je na wat speurwerk op uit komt!

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    @tomenvalesca

    heb even jullie blog gelezen over jullie cruise ! Leuk om te lezen allemaal. Wij gaan in mei een cruise maken met onze 2 kinderen met de fantasy

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    Misschien een beetje off topic ; denk wel aan je reisverzekering, pas deze aan aan "samengestelde reis " bijna alle reisverzekeringen dekken alleen pakket reizen.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Boeken via reis organisatie of niet?

    ik boek ook alles zelf, heerlijk op de bank, laptopje op schoot en een bak koffie
    prijzen vergelijken, en een planning maken
    alvast heerlijk genieten van onze vakantie
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •