Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Vakantie Miami

  1. Top | #1

    Standaard Vakantie Miami

    Beste forumleden,

    Eind februari ga ik met een paar vrienden voor 5 dagen naar Miami. Ik was benieuwd of jullie nog enige tips hebben, alles is al geboekt en ik heb een hotel geboekt aan de ocean drive. Het plan is om overdag van de stad te genieten (sightseeing) en om in de avonduren te stappen. Ook lijkt het ons leuk om te gaan vissen of te gaan duiken. Ook waren we benieuwd naar wat voor kleding we moeten meenemen, qua temperatuur lijkt ons een korte broek en teenslippers voor overdag nodig. Voor in de avonduren lijkt een lange broek en hemd voldoende of valt het qua weer toch iets tegen?

    Ik ben afgelopen november naar New York geweest en dat is me uitstekend bevallen, alleen bij het uitgaan was dan vaak het probleem dat je alleen binnenkwam als je op de gastenlijst stond. Ook qua kleding kwam je daar niet zomaar zonder nette schoenen en hemd binnen, hebben jullie hier ervaring mee in Miami? Kan je bijvoorbeeld ook met sneakers de clubs in?

    Ik heb al enige informatie ingewonnen over the Manson en Nikki Beach en hier wil zeker ook naartoe gaan. Hebben jullie over deze 2 plekken nog enige info en over andere clubs?

    Hopelijk kunnen jullie me enkele suggesties of tips geven zodat ik in elk geval enigszins voorbereid ben

    Alvast bedankt!

    NB: Ik ga hier tevens ook mijn 26e verjaardag vieren en dat wil ik graag groots doen. Dus als jullie hier ook nog suggesties voor hebben, zijn die uiteraard altijd welkom
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-15 om 13:17. Reden: 1+1

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Ik ben paar jaar geleden op uitnodiging in LIV geweest, in/bij het Fointainebleau hotel. Tsja, leuk maar niet meer dan dat. Hoog bimbo en pimp gehalte. Ik was weer vroeg in ons eigen hotel in ieder geval . Ik ga liever naar een mooie jazz club bijvoorbeeld . Je moet er dus van houden. In NL ga ik ook niet naar dergelijke feesten dus wellicht ben ik niet de doelgroep.

    Is dus lastig aan te geven gezien ieders wensen verschillen.
    Laatst gewijzigd door Blue_note; 30-01-15 om 12:27.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Blue_note

    Bedankt voor je reactie. Kan je nog wel herinneren wat voor soort muziek er werd gedraaid? Wij zijn namelijk meer van de HipHop/R&B en House style muziek. We kunnen ook wel genieten van Jazz muziek maar dat is dan meer om te lounge zeg maar.

    Nog andere tips voor bijvoorbeeld een bar of dergelijke waar het ook gezellig is?

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Toen was het vooral R&B/HipHop/Dance in de mix zeg maar. Muziek was verder prima. Maar de flessen Cristal vlogen je om de oren en een heel hoog kijk mij met m'n black Amex gehalte . Ik hou daar niet zo heel erg van. Liever wat meer bescheiden dan.

    Een andere bar zou ik zo 1,2,3 niet weten die ik je aanbevelen die voldoet aan je eisen in de OP.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Ben voor mijn werk regelmatig in de US geweest en de meeste uitgaansgelegenheden stellen vaak als eis om nette schoenen te dragen met een pantalon.
    Vooral Miami is nogal Upscale dus je kan dat daar zeker verwachten...
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  6. Top | #6
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Paar jaar terug vaak naar Miami Beach geweest, een NL vriendin woonde en werkte daar en gingen we als we op bezoek waren, ook altijd stappen.
    Dat was dan The Mansion of Club B.E.D.. ik weet niet in hoeverre de laatste nog open is, de site www.bedmiami.com is wat outdated met nog posters van MIA die daar blijkbaar optrad in juli. Je kan daar gewoon naar binnen met sneakers, maar je moet wel een lange broek aan hebben. Mag spijkerbroek zijn. Vrouwen komen makkelijker binnen dan mannen en mooie vrouwen komen nog makkelijker binnen. Bij The Mansion betaalden de vrouwen destijds $20, mannen $30 entree. Drankjes zijn duur. Zitten op een bank is nog duurder, want dan moet je aan de bottle service.

    Bij B.E.D. van hetzelfde een pak. Maar dat is naast disco ook nog een restaurant (voor het stappen begint).
    Op Washington Ave heb je wel wat clubs zitten. Club Madonna is een stripclub, weet niet of je dat leuk vind.

    Stappen is zien en gezien worden, maar in Amerika tillen ze dat op een hoger niveau met de achterlijke bottle service. Kan je dus alleen even zitten als je een fles dure drank koopt.
    Dat uitmelken, het vragen van asociaal hoge bedragen maakt voor mij het stappen niet meer leuk en ach, ben onderhand ook bijna 34 dus dan kijk je ook wat verder dan discotheken.

    In het Gansevoort South hotel op 22nd/Collins Ave had je nog Club Louis, maar zo te zien is die ook al dicht. Gaat snel met die tenten.
    Op Ocean Drive heb je nog Mango's zitten.. ook wel een aardige tent, maar dat is geen discotheek. De dames daar dansen wel op de bar.

    Als je gaat stappen: neem veel $$$$ mee, ben je van het vrouwelijke geslacht en heb je een leuk koppie, dan krijg je vanzelf wel gratis drank. Succes.


    edit; ohja, qua weer.... soms heb je 's avonds toch echt nog wel een jas nodig. Ik herinner me nog na een storm dat het 10 graden celsius was en we met de dames op stap waren, die dus vrij bloot gekleed waren. Die hadden het dus berekoud buiten. Ik ook, want had toen ook geen jas aan. Neem in elk geval een zomerjasje mee of een vest voor de avonden.

  7. Top | #7

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Moolenschotjes en JGK bedankt voor jullie tips en advies... Nu weet ik ongeveer wat ik kan verwachten��

    Club Manson heb ik over gehoord dat het echt leuk is, dus daar gaan we zeker langs. Club Madonna heb ik ook wat over gelezen... Hoorde ook over Club Scarlett... Weet niet of jullie die kennen, komt over als een stripclub/nachtclub?

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Scarlett ken ik niet. Madonna ook niet in geweest. Zo te zien wel een stripclub, in Hallandale, ongeveer half uurtje rijden vanaf Ocean Drive. Stripclub kan best leuk zijn met wat jongens. Ben wel twee keer bij Tootsies Cabaret geweest in North Miami (163e), is ook een stripclub. Normaal zou ik er niet heen gaan, maar een vriendin werkte daar en dan moet je toch eens op werkbezoek. Was geen vervelend werkbezoek, ze gaan daar dus wel volledig naakt, weet niet of ze dat bij Madonna doen. Bij Tootsies liepen iets van 120 vrouwen rond op beide avonden. Entree was toen 6 dollar en drankjes waren redelijk normaal geprijsd. De buurt was echter een beetje shabby en op de parkeerplaats reed beveiliging rond.

    Mocht je trouwens bij een club te horen krijgen dat er een gastenlijst is of de boel vol zit, dan kan het wel eens zijn dat je niet mooi genoeg bent voor het volk wat ze binnen willen hebben. Het blijft wel Miami Beach natuurlijk, waar iedereen mooi moet zijn en ze zelfs de kont vullen met siliconen. De rest van Florida is gelukkig wel wat relaxter.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Hoi,

    Ik heb nog een vraagje. Nu wij toch in Amerika zijn, willen wij ook nog wat gaan shoppen daar. Hebben jullie hier nog advies in? Shopping malls waar je goed kan shoppen en hoe zijn deze het beste te bereiken? Wij zijn daar volledig afhankelijk van de taxi en van het openbaar vervoer.

    Alvast bedankt voor jullie informatie!

  10. Top | #10
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vakantie Miami

    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •