Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Hallo,
    Wij vertrekken 3 april voor de eerste keer naar Florida.
    We gaan samen met onze twee meisjes van 5 jaar en 7 jaar

    Dit is ons voorlopig reisschema:


    0. vertrek naar en overnachting op Schiphol
    1. Amsterdam - Orlando Sanford -> Daytona Beach (om eventuele drukte en files door surffestival in Cocoa Beach te vermijden)
    2. Daytona Beach
    3. Jupiter (via Cape Canaveral en Cocoa Beach)
    4. Fort Lauderdale
    5. Fort Lauderdale (bezoek aan Miami -> Ducktour of HoHo, Museum of Discovery and Science?)
    6. Naples via Everglades
    7. Naples (golf)
    8. Sarasota
    9. Orlando
    10. Orlando Legoland waterpark?
    11. Orlando Epcot
    12. Orlando
    13. Orlando Magic Kingdom Park
    14. Orlando Kelly park?
    15. Orlando Legoland
    16. Orlando
    17. Orlando
    18. Orlando Sanford -> Amsterdam




    Ik ben zelf nog niet zo tevreden met dit reisschema.


    Op zich wil ik de Keys wel zien, maar ik vrees dat het vrij lang in de auto zitten is voor onze kindjes.
    Het Kennedy Space Center interesseert ons ook wel, maar lijkt me voor onze 5-jarige misschien wat minder interessant.
    Daarnaast spreken onze kindjes geen Engels en missen ze vrees ik ook wel heel wat als je er een tour doet.
    Kan je er misschien van ver iets van zien (met een verrekijker ofzo)?


    Fort Lauderdale of Miami: waar vinden jullie het het leukste om te verblijven met kinderen?


    Onze jongste dochter heeft snel last van lawaai, dan is die airboat in de Everglades misschien niet zo'n aanrader?
    Kan je er ook gewoon wandelen ofzo?

    Oh ja, en liefst van al zouden de kindjes ook nog graag ergens paaseieren zoeken :-)

    Alle suggesties en tips zijn welkom!
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015

  2. Top | #2
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Hoi!

    Een airboatride kun je op zich prima doen hoor. Onze zoon heeft ook snel last van lawaai maar kinderen krijgen gehoorbescherming op zodat hij er helemaal geen last van had, sterker nog hij heeft genoten! Wandelen zou ik niet zo snel doen, er wonen slangen en ander wildlife en die wil je liever niet boos maken . Kennedy Space Center is inderdaad niet echt leuk voor jonge kinderen, die van ons had er na twee uur genoeg van....... Mijn man is er overigens een aantal keren alleen heen gegaan, de kinderen en ik gingen dan wat anders doen maar ja dat moet je wel willen natuurlijk!

    De Keys zijn prachtig maar inderdaad behoorlijk ver rijden. Als je daarheen gaat moet je echt een overnachting doen. Wat wel leuk is: op een van de Keys zit een dolfijnen rescue center waar je dolfijnen heel dichtbij kunt zien en ook "close encounters" kunt boeken!

    Voor wat betreft die paaseieren: wij hebben zelf een paar keer met pasen in een resort gezeten en daar liep dus een paashaas rond, de kinderen mochten ook eieren zoeken. Ik weet niet of dat overal georganiseerd word....

    Ik vind je schema er overigens prima uitzien hoor, waarom ben je er zelf niet tevreden over?

    Mocht je nog meer tips willen dan hoor ik het wel, ik wil je graag helpen ! Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #3
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Hou rekening mee dat jouw vakantie is tijdens de spring break in Florida. Dit betekent dat er overal heel druk zou zijn, vooral op de parken.

    Tussen het museum en hoho ducktours - zou ik kiezen voor de ducktours met de kids.
    En wandelen in de Everglades... ehh, nee, volgens mij mag dat zelfs nog niet eens. En zoals Bieg zei, dit is gevaarlijk ivm de wilde (en sommige giftige) dieren zoals slangen. Beter optie met kinderen is Kelly Parken op basis van wat ik gelezen heb.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Wandelen kan prima in de Everglades, maar dan op uitgezette trails, zoals bijv. Aningha Trail

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Ok, de airboatride lijkt dan toch een optie te zijn. Is die best vooraf te reserveren?

    Bij gator park? Of Captain Jacks? Of ...?

    De eerste week lijkt het inderdaad nog 'spring' break te zijn, de tweede week zou volgens de 'Disney World best times to visit vrij rustig zijn http://wdwprepschool.com/big-chart-t...world-in-2015/.
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Wij hebben geen reservatie gemaakt voor de Airboat.... Aanbieders genoeg! Wij vonden dit een zeer leuke trip. Ze gaan op sommige plaatsen wel hard.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Om naar Key West te gaan hebben wij de Key West Express genomen vanuit Fort Meyers. De boot (Catamaran) doet er 3 uur over. Rond de middag ben je dan in Key West. Rond 17.00 uur vertrek deze dan terug naar Fort Meyers. Dat vonden wij nogal kort en hebben 1 overnachting geboekt op.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisschema dreamer: april 2015 Orlando-Orlando

    Tijdens onze rondreis heb ik niet echt kunnen bloggen, maar wat we deze laatste week in Orlando doen, probeer ik hier wat mee te delen:

    http://dreamer-florida.blogspot.com/

    en hopelijk later ook nog aan te vullen met onze rondreis avonturen.

    Algemene samenvatting tot nu toe: Florida is prachtig en we genieten met volle teugen!
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •