Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 144

Onderwerp: Dollarkoers

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Dollarkoers

    Ik ben het wel met Ta2 Gerrit eens. De koers staat nu eenmaal niet vast, als je dat belangrijk vindt moet je of zorgen dat je alvast Dollars in huis hebt (te bestellen bij bijvoorbeeld Pott-change, komen het brengen tegen een goede koers) of een pre-paid master card nemen.

    Ik ben ook nog van de generatie die (deels :-) ) heeft meegemaakt dat je nog veel wisselkoersverschillen had. Ben als tiener eind jaren 80 met een groep vrienden naar Joegoslavië geweest en daar kreeg je aan het begin 700.000 Dinar (dacht ik) voor 100 GULDEN en toen we weggingen was het 1.200.000 (en dat was 2 weken later)...

    Het budget dat iedereen heeft is persoonlijk, denk dat wat mensen het meeste zullen missen is dat ze voor weinig allerlei electronica en/of kleding konden meenemen .. Ach, die tijd komt wel weer, ik ga van de zomer in ieder geval genieten van de reis naar Amerika!
    Rondreis Washington - Florida (Juli 2013) : http://orlanton2013.wordpress.com/
    Rondreis Westkust - Florida (Juli 2015) : http://westkustenflorida.wordpress.com
    Rondreis Westkust - Florida (Juli 2016) : http://westkustenflorida2016.wordpress.com/
    Rondreis Deep South -Florida (Juli 2017) : http://deepsouth2017.wordpress.com/

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Dollarkoers

    Tja, ik heb de drachme ook volop meegemaakt. En natuurlijk weet ik dat er niets aan te doen is. Maar ik ben wel zo eerlijk om er van te balen dat de vakantie 20 % duurder wordt. Ik vind dat je daar ook best even over mag klagen

  3. Top | #43
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Dollarkoers

    Heb een hotel geboekt, rechtstreeks. Maar die schrijven ergens af tussen boeking en je verblijf.
    Toch even die koers in de gaten houden. We praten ongeveer over $210 per nacht incl ontbijt, ex tax. Washington is verd*md duur (en dan zit ik er zelfs net buiten).
    Gelukkig is Florida veeeeeel goedkoper.

  4. Top | #44
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Dollarkoers

    Ik koop altijd dezelfde hoeveelheid dollar$ dus heb er geen last van
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #45
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Dollarkoers

    Keep on dreaming Ritchie

  6. Top | #46
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Dollarkoers

    Hahaha, zoiets altijd voor 25 euro benzine tanken

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Dollarkoers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    We praten ongeveer over $210 per nacht incl ontbijt, ex tax. Washington is verd*md duur (en dan zit ik er zelfs net buiten).
    Gelukkig is Florida veeeeeel goedkoper.
    Nou ik ga deze zomer naast Florida ook naar NYC en Washington. Maar Key West is toch een goede 2e (na NYC) wat betreft prijzen

  8. Top | #48
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Dollarkoers

    Hier 308 $ per nacht op key west . We zijn wel met drie en wez ijn er met pasen . Miami was al niet veel beter .

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Dollarkoers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Hahaha, zoiets altijd voor 25 euro benzine tanken
    Jij snapt de grap hahaha
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #50
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Dollarkoers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreamer Bekijk Berichten
    @nicolea, ja, dat weet ik wel :-) Wat ik mij afvraag bij Arke is het volgende:
    Zijn de taxes ingebrepen in de prijzen, of moet je die ook nog locaal betalen?
    Zijn de hotelprijzen vast, of veranderen die mee afhankelijk van dollarkoers/vraag en aanbod?
    Kan je hotels apart boeken daar (via de website lijkt dit alvast niet mogelijk te zijn)
    Bij Arke kan je wel losse hotels boeken, deze zijn inclusief tax. Bellen of via het reisburo, koersverschillen zijn er niet als je eenmaal geboekt hebt. Je betaalt wel administratiekosten er boeking (eenmalig) Gewoon offerte opvragen, dan kan je nog beslissen of je wel of niet wil.
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •