Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Vakantie Florida

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Vakantie Florida

    Hey allemaal,
    Ik ben een jongen van 14 die van reizen houdt. Afgelopen jaar naar Tenerife geweest in de zomer, was erg leuk! Ik heb die vakantie ook grotendeels mogen uitzoeken van mijn ouders. (Ben goed in tickets vergelijken, hotels etc) Ze weten dat ik graag naar Amerika wil, maar in het hoogseizoen vinden ze het toch wel best veel geld. (Zitten ook in verbouwing nu) Maar nu zat ik een beetje te surfen, en zag dat tickets en pakketreizen een stuk goedkoper zijn in de herfstvakantie. Kwam op prijzen van +/- 750 pp voor 8/9 nachten/10 dagen inclusief vlucht. Is dit goedkoop? Verder vraag ik me af hoeveel je er ongeveer moet bij tellen als je daar zeg maar een kleine 10 dagen bent? Je gaat natuurlijk wel wat doen/bekijken. Ben gewoon erg nieuwschierig, heb hierover nog niks overlegd.
    ik ben benieuwd naar de reacties!
    Groet, Lars
    ps: we zijn trouwens met 4, de oudste gaat (hoogstwaarschijnlijk) niet meer mee.

  2. Top | #2
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Hallo Lars,

    op pagina 2 vind je een draadje dat heet :
    Gemiddelde kosten reis naar Florida
    Ik denk dat je daarmee wel geholpen bent, soms is een pakket goedkoop soms is het goedkoper om alles los te boeken.
    Ook de locatie bepaald voor een groot deel de prijs en natuurlijk wat je allemaal wil gaan doen (en helaas de schoolvakanties zijn een stuk duurder), maar ik denk dat wanneer je bovenstaand draadje leest je vraag
    wel beantwoord zal zijn, zo niet hoor ik het wel van je en zal proberen je omweg te helpen. Gr Angelique
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Hallo angelique,
    Bedankt voor je antwoord. Ik heb zelf eigenlijk geen flauw idee hoeveel je uitgeeft op vakantie, ik denk ongeveer 100 euro per dag. Maar dat is gemiddeld, als je een dag naar een pretpark gaat ben je die dag meer kwijt, maar als je een dagje strand doet weer minder. Het klink erg dom maar ik weet de gemiddelde prijzen niet van parken en andere excursies in Florida (Amerika) En wat kost een gemiddelde villa in Orlando? Wat is verder naast Orlando aan te raden als je in Florida bent? Alvast bedankt weer! Misschien moeten we als gezin gewoon een keer rond de tafel binnenkort over wat iedereen aankomende vakantie(s) wil. Meestal gaan we één keer echt goed op vakantie, dus als het in de zomervakantie bijvoorbeeld een grieks eiland wordt, gaan we in de herfstvakantie 1,5 maand later niet naar Florida.
    Groet, Lars
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 18-01-15 om 20:06. Reden: exit quote

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Dat je er nu met de gezin vakantie wilt gaan neem ik aan dat het hele Florida gastgezin verhaal niet doorgaat/niet is doorgegaan?

  5. Top | #5
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Vlucht rond de 500 euro , huis rond de 600 euro per week , tickets pretparken rond de 1000 euro voor 3 personen , huurwagen rond de 250 euro per week en dan nog het eten en drinken . Herfstvakantie is dat bij jullie 2 weken ? Deze bedragen zijn natuurlijk ruwgeschat en kunnen 100 euro meer of minder zijn maar geven je een beetje een beeld . Dat de euro nu zo laag staat helpt je ook niet mee .

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Deze kosten had ik wel verwacht, behalve de pretpark tickets, wow wat een geld... Hoeveel kost een park dan per persoon? En als je in Orlando bent, is het dan aan te raden om naar de everglades te gaan of naar the keys?
    Wehave, inderdaad besloten niet meer te gaan. Is toch een hele bak met geld voor wat je krijgt. Veel gastouders ontvangen kinderen puur voor het geld. Die zijn dan zelf werken, en gaan een keer per week iets met je doen, bijvoorbeeld naar een strandje. Als je echt geluk hebt, ga je naar disney/universal (op eigen kosten, dat wel)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 18-01-15 om 20:07. Reden: exit quote

  7. Top | #7
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Je hebt 2 universal parken , seaworld en 4 disneyparken in orlando . Enkel voor universal studios is het 158 euro pp voor 2 dagen zonder de parking wat je nog een keer 15/17 dollar kost . En dan praten we nog niet over de disney tickets . De keys heb ik juist geboekt voor de paasvakantie en dat kost mij zo een 250 euro per nacht . En vanuit orlando zijn de keys echt te ver weg om er een dagtrip van te maken . En neem van mij aan dat je echt goed moet zoeken om een vlucht van 500 euro te vinden . Heb juist gekeken voor de disney bacetickets dat is 259 euro voor 4 dagen . Dus dan is de rekensom zo een 1250 euro zonder seaworld .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 18-01-15 om 13:34.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Hoi Cindy,
    Bedankt voor je antwoord. 4 dagen Disney gaat hem toch niet worden als we gaan. Niet iedereen in het gezin is helemaal weg van alleen maar pretparken, dus echt 6 volle dagen parken gaan we toch niet doen. 2 dagen Disney, 1 dag universal en misschien dan nog een dag seaworld. Maar is er rondom Orlando naast de parken eigenlijk verder niks te doen?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 18-01-15 om 20:23. Reden: fqe

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Larsvh Bekijk Berichten
    Maar is er rondom Orlando naast de parken eigenlijk verder niks te doen?
    Oh zoveel joh... ga nu voor 4e keer naar Orlando, en hou totaal niet van pretparken (behalve Seaworld en Discovery Cove) en elke keer is het een uitdaging om mijn 9 dagen niet te vol te plannen...
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 18-01-15 om 20:24. Reden: quote ingekort
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Vakantie Florida

    Wij zijn al vaak naar Amerika geweest , maar doen dat altijd via huis- en autoruil. Op die manier heb je "alleen" de kosten van het ticket en de verblijfkosten, scheelt aanzienlijk!
    Overleg maar eens en kijk op www.homelink.org



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •