Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Reisschema judiths: Florida, april 2015

  1. Top | #11
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Reisschema judiths: Florida april 2015

    Leuke planning! Alles wat ik je zou aanraden staat erin dus niet veel op aan te merken.
    En ik zie bij je cruise dagen Castaway Cay staan dus ik weet alvast dat jullie cruise FANTASTISCH zal zijn!!
    (dus ja, wij zijn jaloers hoor!!) Geniet ervan, houden jullie ook een blog bij?

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Reisschema judiths: Florida april 2015

    ja castaway cay, echt superveel zin in! We hebben jullie verslag gelezen en daar een hoop tips uit gehaald ;-) Wij houden zelf geen blog bij. Weet dat we daar heel enthousiast aan beginnen.....de 1e dag en dan nemen we daar de tijd niet meer voor.....

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Reisschema judiths: Florida april 2015

    Wij hebben ons schema toch nog een beetje omgegooid ;-) We konden onze vlucht toch nog wijzigen. We stappen nu uit in Orlando. Halen dan de auto op en rijden naar Fort Lauderdale. Tis een lange rit, na zo'n lange vlucht, maar volgens mij moet dat wel goed komen. We kunnen allebei rijden en als het toch te ver is, dan pakken we een hotelletje onderweg. Het enige nadeel is dat onze stoelreserveringen eruit zijn. Voor terug kon het wel gelijk opnieuw geboekt worden, maar bij Jetairfly kan het pas morgen. Even duimen dat er nog plek is met z'n tweetjes naast elkaar....Vind het wel een hele opluchting dat we nu gewoon rechtstreeks vliegen en niet nog eens een stukje moeten vliegen naar miami

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Reisschema judiths: Florida april 2015

    We zijn inmiddels alweer een paar dagen onderweg en genieten volop. Key West was wel 1 van de hoogtepunten we hadden fietsen gehuurd en lekker relaxed t eiland kunnen bekijken. Ook al regelmatig dolfijnen gezien. Vooral heel gaaf toen ik de zee inging en er een dolfijn vlakbij zwom. Ook Anna Maria Island en Sanibel zijn een paradijsje. Vandaag gaan we Naar Bush Gardens. Heel veel zin in



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •