Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Siesta Key en Marco Island

  1. Top | #1

    Standaard Siesta Key en Marco Island

    Na een geweldige reis afgelopen jaar is de reis voor dit jaar in juni ook weer vastgelegd.

    Net zoals vorig jaar heb ik Siësta Key en Marco Island op het programma staan.

    Maar nu is mijn vraag waar vind ik op beide plaatsen het mooiste stukje strand ?

    Alvast bedankt voor de hulp.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Siesta Key en Marco Island

    Bij Siesta Key vind ik de public beach en het strand voor Jamaica Royale (condo) - brede stranden, ver weg in de zee kunnen lopen en met voorzieningen.
    Ik zou zo terug gaan!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Siesta Key en Marco Island


    View van Jamaica Royale apt naar het strand.... Do I need to say more?!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Siesta Key en Marco Island

    Marco Island, Tiger tail beach! Je moet helaas wel eerst door een lagune om er te komen. Soms loop je er tot je enkels in en soms kun je er net aan lopen (ver boven je middel) waterschoentjes zijn dan fijn want je voelt er van alles tussen je tenen) maar het strand is het dubbel
    en dwars waard. Met een beetje geluk vind je er aardig wat sand dollars (schelpen) officieel mogen ze niet mee maar ik heb er tot nu toe altijd wel een paar meegenomen en er is nooit moeilijk over gedaan
    (maar het mag dus eigenlijk niet).
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #5
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Siesta Key en Marco Island

    Siesta Key heeft een mooie public Beach met voorzieningen (toilet, kranen voor de voetjes, winkeltje, eettentjes) wat heel breed is en zo wit dat een zonnebril verplicht is
    Marco Island staat op de Bucket list van 2016
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Siesta Key en Marco Island

    Wij vinden Siësta Key public beach ook erg fijn! Heerlijk groot strand. Fijn dat je rustig de zee in kan lopen zonder meteen kopje onder te gaan. Wat ook al eerder is gezegd, zijn de voorzieningen ook goed te noemen. Veel parkeerplaatsen. Probeer in de weekenden of op feestdagen lekker vroeg te gaan ivm drukte.
    Nadeel vond ik wel het eind lopen vanaf de auto...haha! Lekker verwend he? Auto kun je dichtbij het strand parkeren, echter is het strand zo ontzettend breed, dat je lang moet lopen !

    Wij vinden Turtle beach trouwens ook een mooi strand. Niet echt om lekker te zonnen, want het loopt erg schuin. Maar meer om de natuur. Hier zie je Turtle-nestjes, mooie vogels etc. Ook is het relatief rustig. Behalve in weekenden en op feestdagen....
    zwemmen vind ik niet zo fijn daar, omdat ik nogal bang ben aangelegd. Het is vrij diep en hogere golven. Daar houd ik niet van. Wel om van een afstandje naar te kijken
    Laatst gewijzigd door stephie; 15-03-15 om 22:29.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #7
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Siesta Key en Marco Island

    Wij zijn 2x in Marco Island geweest en kwamen vaak niet verder dat het strand aan het hotel
    Strand en zonsondergang bij het Hilton Marco Island Beach resort.


    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •