Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Shoppen in februari

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Shoppen in februari

    Hi,

    al onze Florida bezoeken zijn tot nu toe altijd in de kerstvakantie geweest.

    We gaan nu dus voor het eerst in een andere periode, namelijk februari.
    Is het in februari een beetje vergelijkbaar shoppen als eind december met de delas, discounts, sales etc?

    of hoeven we geen deals te verwachten?

    we doen de gebruikelijke shoppings in Kissimmee en Miami aan, premiuim/prime, lbv outlet, fl mall, sawgrass, aventura, millenia, dadeland etc etc

  2. Top | #2

    Standaard Re: Shoppen in februari

    Beste Harold, antwoord op je vraag heb ik niet. Want ik ga maandag naar Miami. Welk outlet shoppingmall vind jij de beste? We willen liever niet al te ver rijden. We zitten in Noord-Miami. Alvast bedankt!

  3. Top | #3
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Shoppen in februari

    Harold, ben in elke maand van het jaar in Florida geweest en deals en discounts zijn er werkelijk altijd :-).

    Dolfijn1971, ik zou voor de Sawgrass mills gaan in Miami is mega groot kijk hier even http://www.simon.com/mall/sawgrass-mills je kan misschien via goole kijken hoever het is vanaf de plek waar jullie zitten.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Shoppen in februari

    Cant51, dank je. Dat is vooral goed nieuws voor mijn vrouw! ;-)

    Dolfijn1971, iedereen heeft zijn/haar favo malls/outlet. In dit geval denk ik dat Sawgrass idd de beste keuze is.
    groot en niet al te ver rijden vanaf north miami

    veel plezier!

  5. Top | #5
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Shoppen in februari

    Harold, wil nog iets toevoegen aan mijn antwoord, denk ook eens aan outlet mall in kleinere plaatsen waar je langs rijdt zijn soms nog goedkoper dan de grote op de bekende plaatsen, er zit bv bij Vero Beach een outlet Tommy is daar goedkoper dan in Orlando of Miami voor dezelfde spullen, wat mij afgelopen november wel opviel dat bv de aanbiedingen bij warenhuizen als Macy minder zijn dan de afgelopen jaren volgens een verkoopster daar was dat ook zo, haar verklaring was : in Florida hebben Amerikanen weer meer te besteden dus hoeven de kortingen niet zo hoog en er zijn heel veel mensen uit Brazilie die zich gek kopen of het waar is geen idee.

    Maar shoppen is nog altijd veel leuker dan in Nederland prijzen blijven lager, dus je vrouw kan los gaan :-), heb ik ook weer gedaan ;-).

  6. Top | #6
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Shoppen in februari

    President's Day (3e maandag van februari) Week(end) valt in februari en er zijn dan héél veel aanbiedingen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #7
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Shoppen in februari

    @Trails ,goed te weten ... wij landen op 14 februari ..dus ideaal voor koopjes ...
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •