Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 125

Onderwerp: Auto huren 2015-2016

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Hey ik ben ook aan het zoeken voor een auto te huren van 19 september tot 9 oktober. We zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 2. Ik ben aan het twijfelen tussen een fullsize en een minivan 7personen. We blijven altijd op de zelfde plaats, maar hebben wel 3 grote koffers en 3 handbagage bij. Vorige keer hadden we een fullsize besteld maar hebben we een minivan gekregen. Vond dat toen wel handig omdat we toen vaak rondreisde.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Dat is wel een heel verschil tussen een fullsize en een minivan!
    Je kunt ook nog aan een SUV denken.
    Maar als je een minivan prettig vind en de kosten OK, dan zou ik zeggen doen!

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Auto huren 2015

    ja ik had de SUV zien staan, maar prijsverschil tussen minivan en SUV was zeer beperkt. De kost van minivan is niet te hoog, maar met dat prijsverschil kan je ook nog andere dingen doen natuurlijk. Weet alleen niet goed of al onze koffers in een fullsize gaat geraken

  4. Top | #24
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Je kunt idd gratis lid worden van het Herz gold plus rewards programma. Dan zou een 2e bestuurder gratis zijn.
    Ik heb mij net aangemeld en nu staat in de bevestigings mail dat ik de 1e keer als ik een auto huur naar de balie moet om rijbewijs en creditcard te tonen.
    Dit omdat ze deze gegevens nodig hebben om het lidmaatschap te activeren. Ik heb deze gegevens ook al online in moeten vullen.
    Weet iemand of dan wel de 2e bestuurder gratis is bij een 1e huur?

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ik vond alamo-brits voor onze periode ook niet goedkoop. Wij gaan ook in de paasvakantie dus prijzen zullen sowieso wel hoger liggen.

    Wij hebben nu via eautohuur.be/nl geboekt. voor 17 dagen 592 euro , minivan.
    Bij alamo brits zouden we 693 pond betalen wat nu overeenkomt met 880 euro ongeveer!!

    Maar goed, we hebben nu wel ' Budget Rent a car, heb hier geen ervaringen mee maar door het grote prijsverschil kon ik het niet laten om bij hun te boeken.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ik heb ook ff gekeken op: eautohuur.be/nl en kom idd nog goedkoper uit dan met de link van Herz/ANWB van Njit.
    690euro voor een standaard SUV van Herz 20 dagen in hoogseizoen in californie. Niet gek dacht ik zo!

  7. Top | #27
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Heb je inmiddels wel een goedkoper adres gevonden dan ?
    Want wij komen toch steeds weer bij "brits" uit als we al onze wensen naast elkaar leggen.
    Ta2Gerrit; het goedkoopste wat ik heb gezien is bij Budget voor ongeveer 750 euro. Ik wacht nog even af, heb de tijd nog, maar had al gelezen hier en op ander forum dat veel autoprijzen hoger liggen. En april is zowieso duurder, ook met hotels heb ik gemerkt.

  8. Top | #28
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    Is keuze 1 niet altijd beschikbaar, omdat er niet overal een benzinepomp in de buurt zit? Dat moet ik dan ook nog eens even opzoeken, of bij het ophaalpunt in Walt Disney World (Car Care Center) een pomp zit. Wij verblijven 17 dagen op het Disney-terrein, dus dit is voor ons de makkelijkste optie om een auto te huren voor Universal en een aantal malls. We nemen waarschijnlijk ook maar een week een auto. Verder zag ik dat bij "brits" 5 dagen en 7 dagen hetzelfde geprijsd is.
    Bij Disney CCC zelf zit geen pomp, maar er om heen (wel op Disney grond en op de US192) zitten er zat. Wij leveren hem de laatste jaren ook altijd "vol" af op MCO en tanken gewoon aan de 192. Dat je er dan nog een mijl of wat mee rijdt is aan de stand van de meter echt niet te zien. Voorheen namen we vaak het Goldpakket, dus inclusief brandstof en was het de sport om de laatste meters op benzinedampen te rijden , maar zoals het nu gaat is het beter.
    Een auto per dag, of vijf dagen, huren is in verhouding duurder dan voor een hele week. Dat is bij alle verhuurders het geval, zeg maar een soort kwantumkorting.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #29

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ik ben zelf op zoek naar een Mid size SUV voor de periode van 15 juli - 6 augustus 2015.
    Ik kom nu het voordeligst uit bij Expedia.nl (€ 574) daarna bij www.carrentals.com (€ 616) en ook bij www.drive-usa.de (€ 654) is de prijs gunstig.

  10. Top | #30
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Heb daarnet weer een proefboeking gemaakt bij o.a. Hertz (ben ik gold member) via mijn Flying blue. kom ik voor 28 dagen uit op 1484 euro voor een SUV. Waar ligt dat dure nou aan? Omdat ik vertrek vanuit Tampa? De duurdere maand april?
    Budget is wat ik eerder al zei nog wel betaalbaar met bedragen tussen 750-800 euro alleen die kan ik via Flying blue niet boeken omdat ik dan de melding krijg dat ik maar tot 27 dagen mag boeken. Maar voor 28 dagen een SUV voor dat bedrag vind ik heel netjes vind ik. Of is dat nog te hoog? Hebben nog niet eerder een SUV gereden maar omdat het een flinke rondreis wordt willen we enig comfort aan boord. En wat Ta2Gerrit een poosje geleden ergens zei: je ziet veel meer omdat je hoger zit.
    Sixt is ook goedkoop, maar dat is geen optie omdat we een rondreis door het zuidoosten gaan maken en aangezien Sixt (nog) niet overal zit mag je alleen maar in florida en de aangrenzende staten rijden.
    Alamo, de britse versie en zelfs de duitse boekingsites zijn allemaal duur momenteel. En vooral dus in april. Springbreak prijzen? of is dat alleen met de hotels?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •