Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 125

Onderwerp: Auto huren 2015-2016

  1. Top | #91
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ook wij huren altijd via de "brits" pagina van Alamo. Zo ook nu weer. Zag alleen dat de aanbieding een beetje is uitgekleed. Voorheen zaten er altijd 3 gratis extra bestuurders bij en nu maar 1. Maakt in ons geval niet zoveel uit want we zijn maar met z'n tweeën. Ze blijven voor ons in ieder geval nog steeds de goedkoopste.


  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Kunnen wij als Nederlanders een auto huren via Virginholidays?

  3. Top | #93
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    3

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Heeft iemand hier ervaring met huren van een auto via Kilroy. Wij zitten helaas vast aan de under age fee en na onderzoek blijkt Kilroy wel een goede prijs te bieden maar kan weinig ervaringen vinden.

  4. Top | #94

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Iemand ervaring met netflights.com?
    Voor een Economy car bij Alamo , Pick up & return: Sheraton Studio City (international Drive )
    27-4-2015 t/m 04-05-2015 ben ik slechts £105.85 kwijt, dit is omgerekend 145,55 EUR.
    Op de website staat:
    Fully inclusive including:
    • Unlimited Mileage
    • Collision Damage Waiver
    • Loss Damage Waiver
    • Theft Protection Insurance
    • Local & State Taxes
    • Supplemental Liability Ins.
    • Airport Surcharge
    • Zero Excess

      Edit: ben namelijk ook benieuwd of inderdaad het allemaal all in is, ik kan niets gek vinden in de voorwaarde?

      Edit: Ik had Alamo een e-mail gestuurd met de vraag of het inderdaad all in is en dit kreeg ik als antwoord:

      If the reservation package you purchase includes the CDW and SLI, you will not be required to purchase the optional coverage again.

      There is also the Roadside Service Protection and Personal Accident Insurance which are optional features that can be purchased at the rental counter.


      Dus de prijs is helemaal niet duur als daar ook nog eens CDW & SLI bij in zit.
    Laatst gewijzigd door Angeliquevdven; 09-03-15 om 19:22.

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Ook wij huren altijd via de "brits" pagina van Alamo. Zo ook nu weer. Zag alleen dat de aanbieding een beetje is uitgekleed. Voorheen zaten er altijd 3 gratis extra bestuurders bij en nu maar 1. Maakt in ons geval niet zoveel uit want we zijn maar met z'n tweeën. Ze blijven voor ons in ieder geval nog steeds de goedkoopste.


    Ik zag in jouw verslagen dat jullie al vaker een "paard" of andere musclecar gehuurd hebben , wij hadden vorig jaar op Hawaii ook een Mustang, weet nog dat ik al mijn koopjes van het outlet erin gepropt kreeg, maar heb verdrongen hoe dat zit met koffers. Krijg je 2 grote koffers en een handbagage koffer in een mustang cabrio gepropt?

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ligt natuurlijk een beetje aan het formaat koffer, maar dat gaat je (bijna) niet lukken.
    Je moet dan de achterbank gaan gebruiken. Ik zou een cabrio niet gebruiken voor een roadtrip. Als het alleen het ritje luchthaven-hotel is, is het geen probleem, maar 2-3-4 weken in een cabrio plus bagage is niet ideaal. Sowieso is een cabrio in het hoogseizoen geen pretje vind ik.

    Ik zou dan in ieder geval niet voor een Camaro gaan, want die heeft een nog wat kleinere (onhandigere) kofferbak trouwens.

  7. Top | #97
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijnie Bekijk Berichten
    Krijg je 2 grote koffers en een handbagage koffer in een mustang cabrio gepropt?
    Nee... Tenminste niet in de kofferbak, op het kleine achterbankje kun je wel 2 koffers kwijt.
    Maar mooi staat het niet.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ok bedankt! ik vond vorig jaar dat de kofferbak verrassend ruim was. ik ga niet klooien met koffers op de achterbak, daar heb ik echt een broertje dood aan. Denk dat het dan een midsize SUV wordt.

    jammer, vind dat gevoel zo fijn als je het gas in trapt en je dan je stoel in geduwd wordt

  9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker UnusualKid's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    22

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Welk type wagen raden jullie aan voor met twee, inclusief 2-3 koffers? Een SUV is me te groot...

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijnie Bekijk Berichten
    jammer, vind dat gevoel zo fijn als je het gas in trapt en je dan je stoel in geduwd wordt
    De motorisering is sowieso altijd afwachten. Maar een Dodge Charger bijvoorbeeld, is weer een slag groter qua kofferruimte. En met een beetje motor komt die ook wel van z'n plaats. Ik ben zelf gewoon gek op een Full Size SUV, ook al reizen we maar met 2. Qua vermogen op papier is het prima, maar een echte snelheidsbeleving heb je niet in mijn ogen. Dat is bij de standaard en compact SUV's niet anders. Is in Amerika ook niet nodig toch



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •