Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Bij Enjoy Florida heb je wel een voucher voor 10% korting. http://issuu.com/enjoyfloridamagazin...ine&mode=embed
    Moet je wel een pakket nemen vanaf 100 dollar.

    Misschien even kijken als we daar zijn... je hebt wel direct iemand naast je staan. Aan de ene kant wel veilig, aan de andere kant weer wat minder spannend. Op 39th street kreeg je alles in handen geduwd en kon je ook met eigen vuurwapens naar binnen. Zie nog zo een jongen van 25 ofzo binnenkomen met een shotgun om even lekker te schieten. Denk wel dat Machine Gun America een stuk veiliger is. Helaas geen P90 of PS90... die hadden ze wel in Las Vegas, maar die was dus kapot.

    Als ik me verveel, stap ik daar misschien een keer dus naar binnen.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    Noord - Brabant
    Berichten
    16

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Mijn man heeft 2 dagen geleden bij Gunshop Rieg's Orlando geschoten!
    kostte iets van $65.- ook omdat hij "scherpschutter" was en haakje voor poster eraf schoot! lui werden nijdig en kostte $ 5 extra omdat klemmetje kapot was (en m'n man niet richten kon (volgens 1 van de 2 chagrijnen)..... Nou vindt het best knap zo'n klem kapot schieten!)
    wel erg gaaf om te doen, als ik hem geloven moet! Ik vond het niks (blijf zoiets echt eng vinden !)
    maar het waren gruwelijk chagrijnige lui, ze hadden je liever niet als wel! Alles was ze teveel..... Uitleg schieten, kogels.... Toch best belangrijk dacht ik zo!

    in ieder geval, geloof echt wel dat dit een belevenis is! Was het voor m'n man ook ( en voor onde dochters en mij ook) maar ga het dan zeker ergens anders doen: puur vanwege service en chagrijn!
    Laatst gewijzigd door Reffel; 08-04-15 om 05:27.

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Klopt helemaal. Ik heb zelf vaak bij Riegs geschoten, maar zo gauw ze zelf maar iets moeten doen (uitleg-hulp etc.) dan is het al snel te veel. Binnenkomen, wapen, munitie, target in het boodschappenmandje en de baan op, zo zien ze het het liefst.
    Volgende keer eens Oak Ridge Gun Range proberen. Iets nettere buurt (niet dat mij dat wat uitmaakt), iets mooiere baan en iets vriendelijker personeel.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Ben iets van twee werken terug bij Machine Gun America naar binnen gestapt. Mijn vrouw durfde niet te schieten (39th street vond ze dus te eng, toen ze daar op de baan stond met allerlei volk wat naar binnen kwam met eigen vuurwapens en munitie), maar ik heb haar toch zo ver gekregen om te schieten met een Glock 17. Wel met demper. Hoewel ze natuurlijk ook een machinegeweer kon gebruiken met minder weerstand, is die pret met 3 seconden voorbij. Vandaar dat ik haar dan liever met de Glock liet spelen met demper. SCheelt ook wat terugslag en ook nog eens geluid. Zelf ook nog even geschoten, met en zonder demper. Maar de pakketprijzen zijn ook vrij hoog, dus ik vond het zo wel genoeg. Dit kostte me al iets van omgerekend 155 euro (wel incl. fooi voor de range master, overigens niet verplicht) voor 2x vuurwapenhuur + 1 demper + 20 extra kogels + targets. Het is bij MAG heel erg veilig. Tuurlijk kan een gek altijd wat uithalen, maar ze doen heel erg goed hun best en ik verwacht op deze baan geen problemen. Aircootje, genoeg wapens om uit te kiezen en knallen maar.

    Jammer dat ze het magazijn zelf vullen en ook er in doen en het wapen weer herladen, maar ach... als ik dat wil, ga ik wel weer naar 39th street in Orlando. Dit is gewoon eigenlijk hetzelfde als The Gunstore in Las Vegas, maar dan met veel minder toeristen (daar sta je om 9u 's morgens al in de rij).

    Anyway, ik heb nog een filmpje gemaakt die ik ook op mijn YouTube kanaal had geknald... bij deze;



    Aanrader? Jawel, maar breng wel een grote zak geld mee. Wil je veel goedkoper schieten (en wellicht minder veilig), dan ga je naar Rieg's of 39th street Gun Range.

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Bedankt voor je leuke review!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •