Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

  1. Top | #1
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Voor diegene die van schieten houd maar die een echte Gunrange net wat te spannend vind. Machine Gun America gaat op 20 december 2014 open op de 192 naast Old Town.

    Train like the professionals in the military-grade simulators that look and feel like real live action, but are not. Using leading technology, firearms are converted for simulator use so that guests can experience the thrill, sound and kick like the real thing – but they are just lasers hitting virtual targets.
    A unique attraction is getting ready to open its doors in the Orlando area. Machine Gun America offers guests a way to experience firearms in a safe, secure, state-of-the-art environment.Machine Gun America also offers high-level premier military grade training simulators that entertain up to four guests at a time, plus full immersion gaming experiences with surround sound.
    Slated to open its doors to the public next Saturday, Dec. 20, 2014, Machine Gun America’s first location will be in Kissimmee on Highway 192 near Old Town and will offer several high-tech activities. Machine Gun America is not a gun range, and guests cannot bring their own firearms, it is an attraction experience only. Guests must be 13 years of age or older and no alcohol will be sold, served or permitted on the premises.
    “There will be 10 live experience range lanes, each manned by a highly trained and qualified Range Safety Officer,” said Wes Doss, nationally recognized firearm trainer and now Machine Gun America’s safety and training director. “This is unlike any other experience in the country. The live shooting experiences will include themed packages featuring some of the most famous firearms from around the world,” he added.
    Themes include: Special Ops Red White & Blue, 007, Western Shootout, The Walking Dread, Big Screen Legends plus many more. The simulators will have more than 20 different scenarios to select.f


    Bron: Attractions Magazine
    Laatst gewijzigd door Njit; 13-12-14 om 17:17.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #2
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Misschien wat voor mijn vrouw om over schietangst te komen. Die vond de range op 39th street niets.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Op 20 december is deze nieuwe shooting range geopend ib Kissimmee aan de 192 (tegenover Old Town ).
    Het gaat er hier een stuk professioneler en veiliger aan toe dan bij Oak Ridge, waar de mannen in het verleden wel eens geschoten hebben.
    Het personeel is zeer vriendelijk en neemt echt de tijd voor je en gaan ook met je mee als je gaat schieten in plaats van je een pistool uit te delen met kogels en zoek het maar uit.
    Dus voor mensen die het ook wel eens leuk lijkt om te schieten is dit echt een aanrader.
    Website; http://www.machinegunamerica.com/


    De mannen hebben er gisteren geschoten dus op ons blog kun je erover lezen.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Ik dacht dat het alleen een Lasergame was. Maar je kan er dus ook 'gewoon' echt schieten?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Het is zeker geen lasergame Njit je kunt kiezen uit behoorlijk serieuze wapensn om echt mee te schieten.

    Kijk maar eens op deze link

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Heb me al aangemeld voor de nieuwsbrief toen ik zag dat je ook gewoon targetpractice kunt doen met een Glock or similar. Dacht in eerste instantie ook dat het alleen ratelen met een machinegeweer en simulatie was. Dat eerste is niet mijn ding en simulatie is wat het zegt, nep dus .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    lijkt me leuk om te doen.

    weet iemand wat het kost. dat kan ik niet vinden op de site.

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Inderdaad jammer dat de prijzen niet op de website staan. Er zijn verschillende pakketten mogelijk.
    Wij hadden het pakket Adrenaline shot (schieten met HK MP5 en Glock 17) voor 99 dollar, met een aanbieding 2 voor de prijs van 1!
    Het Diva pakket was 149 dollar en daarna liepen de prijzen snel op van 199 dollar tot 400 dollar

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    was 2 voor de prijs van een nu een aanbieding.
    of met een voucher.

    wij gaan in mei maar ik ben graag voorbereid.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: 'Machine Gun America' attractie binnenkort open in Kissimmee (20 dec 2014)

    Het was een aanbieding toen we ons daar meldden, misschien een openingsaanbieding maar dat weet ik niet zeker. Geen voucher in ieder geval.
    Mijn advies is om van te voren even te bellen en te informeren. Succes.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •