Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Mechelen (stad), Belgium
    Berichten
    3

    Standaard Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

    1. Mechelen -> Orlando aankomen (auto oppikken)
    2. Orlando (Shopping mall, best buy, orlando gun club, outlet, gatorland)
    3. Orlando
    4. Universal Studios (Halloween night)
    5. Universal Studios
    6. Universal Studios
    7. Orlando -> Kennedy Space Center -> onderweg slapen
    8. Coopertown Airboat Ride ->Shark Valley visitors centre -> Key Largo
    9. Key Largo -> Key West (onderweg veel stoppen)
    10. Key West (duiken)
    11. Key West -> Miami Beach
    12. Miami Beach (al richting Orlando vertrekken?)
    13. Miami Beach -> Disney World (Disney car center, shuttle regelen)(Mickey's magical christmas, Epcot food and wine festival)
    14. Disney World
    15. Disney World
    16. Disney World
    17. Disney World
    18. Disney World
    19. Disney World
    20. Disney World
    21. Disney World
    22. Disney World (Disney Magical Express) Orlando -> Mechelen
    23. Orlando -> Mechelen


    Zoals u ziet zijn wij nogal pretpark gericht, ik vroeg mij af of we beter een dag langer Key West doen ipv Miami?
    Opmerkingen zijn welkom!

  2. Top | #2
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

    Hallo Vincent,

    Ben je al eens eerder in Florida geweest? Best een mooi schema met al die pretparken maar er is ruimte voor verbetering.
    Universal Studio`s and Island of Adventure doe je, indien je op tijd in de parken bent, makkelijk in 2 dagen. Kennedy/Miami/Key Largo is nog een beste rit, trek daar maar een dag voor uit, ik denk niet dat je die dag nog veel zin/tijd hebt om wat te doen. Wat betreft Miami, daar kun je rustig een paar dagen verblijven. Persoonlijk zou ik vanaf Miami via Napels/Fort Myers/ Tampa terugrijden naar Orlando, dat is een hele mooie rit (met overnachting). Disney in 8 dagen is, mijns inziens, wel wat overdreven. Disney zelf (het park) kun je in maximaal 2 dagen zien, daarna Epcot (1 dag, wel vroeg aanwezig zijn!) en MGM Studio`s is ook allemaal in 1 dag te zien. Misschien op weg naar Orlando even langs Busch Gardens bij Tampa en Sea World in Orlando zelf??

    Mvg Allard
    Laatst gewijzigd door Sniper; 06-12-14 om 08:03. Reden: typo
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  3. Top | #3
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

    Dag 2 is wel vrij 'druk' , ik zal dat over 2 dagen verdelen

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

    Wij hebben afgelopen oktober ook "alle" pretparken gedaan in Orlando. Supergaaf. Wij zijn 2 dagen in Universal studios geweest, maar achteraf gezien hadden we daar best nog een dagje willen rondbrengen. Waren absoluut geen harry potter fans, maar wow wat is dat allemaal gaaf nagemaakt! De attracties zijn we meerdere keren ingeweest! Ik zie dat je bij MK schrijft over Mickey's Magical Christmas. Is dat dan al? Wij waren in oktober naar Mickeys not so scary halloween party. Ook erg leuk.
    KSC is erg goed te doen vanuit Orlando. Ik zou onderweg niet ergens overnachten, maar dat is mijn idee....

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

    o en als je toch zo lang in Orlando bent ;-) Dan zou ik zeker naar Discovery Cove gaan. Echt een paradijsje!

  6. Top | #6
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015

    Hoi Vincent,

    Mag ik aannemen dat jullie met z'n 2 zijn?. Een tip: hou rekening met jetlag in de eerste 2, 3 dagen. Dus, niet te veel plannen op die dagen. Of anders, je zult vroeg wakker zijn, plan dan dingen die je wil zien die vroeg open gaan! Bijv, walmart, Target of Best Buy?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •