Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Even voorstellen: Leonie

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Als je goed de voorwaarden van je cruise doorleest, zul je zien dat de maatschappij geen enkele aanleghaven garandeert, en zich het recht voorbehoud om ergens anders aan te leggen.
    Dat gebeurd veel vaker dan je denkt, veel havens kunnen met een flinke wind niet binnengelopen worden, en dan blijf je of op zee, of gaat naar een alternatieve haven.
    Eric
    Hi Eric,

    Daar heb je gelijk in. Kan me zeker voorstellen dat vanwege het weer of wat dan ook, dat er veranderingen zijn.

    Wat ik echter wel een beetje jammer vind, is dat sinds we geboekt hebben (begin maart) we al 2 keer gebeld zijn door het reisbureau dat de vaarroute is veranderd.
    Dit kan nu toch niets met het weer te maken hebben?

    Gisteren zijn we namelijk weer gebeld......
    Dit is gelukkig een positieve wijziging. We gaan nu namelijk o.a. naar Cozumel en Nassau!! Helaas valt nu Key West weer af.

    Rob (mijn man) zit me echter te waarschuwen dat ik nu niet gelijk moet denken dat dit nu de definitieve reis wordt, want het duurt nog wel even totdat het september is, en wellicht worden we in de tussentijd weer gebeld dat er weer een verandering is geweest.

    Vind het wel een beetje jammer dat het zo snel kan veranderen. Als ik deze reis wilde doen omdat we o.a. naar Key West zouden gaan, heb ik nu dus een probleem.

    Maar goed, wat Rob zegt.......... het duurt nog even voordat het september is............. :?

  2. Top | #12
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Leonie,
    ik heb contact gehad met het reisbureau en zij hebben de cruisemaatschappij daarover gebeld maar in onze aanlegplaatsen zitten geen veranderingen, dus we leggen wel aan in Cozumel en over de redenen die jij opgaf wisten ze bij Carnival niets af, maar er kan altijd een andere reden zijn waarom ze afwijken van de aanlegplaatsen, misschien wel teveel schepen op één dag of zo en zij mogen altijd afwijken van het vaarschemen zoals Eric al schreef. Nou ja we zien het wel, tot nu toe gaat het nog steeds volgens planning. Ben toch wel benieuwd waarom jullie wel afwijken, misschien dat je de reden t.z.t. nog te horen krijgt.
    gr. Paula

  3. Top | #13
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Zo te zien heb ik je laatste bericht over het hoofd gezien, jullie gaan dus wel naar Cozumel en niet naar Key West, jammer als je je daar op verheugd hebt.
    Vreemd trouwens dat jullie al meerdere malen gebeld zijn, wij nog niet maar ja dat kan nog komen zo te zien, we hebben ook nog 2,5 maand te gaan voor die tijd.
    Paula :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •