Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Even voorstellen: Stan.Gobien

  1. Top | #1
    Newbie Stan.Gobien's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    BE
    Berichten
    4

    Standaard Even voorstellen: Stan.Gobien

    Hallo,

    Ik ben Stan en mijn vrouw en ik willen na 5 USA/Canada reizen ook Florida eens verkennen.

    Florida blijkt best moeilijk te plannen omdat wij gewoon zijn van uitgebreide roadtrips te maken.
    Daarom kan ik alle hulp gebruiken.

    Groeten

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Welkom Stan. Ook in Florida zijn leuke roadtrips te maken. Zat mooie plaatsjes. Wat zoeken jullie in een vakantie?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Welkom op het Floridaforum!
    Op het AA forum had je toch al een opzet gemaakt voor een trip?

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Welkom stan

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Welkom!!!!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Welkom Stan!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #7
    Newbie Stan.Gobien's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    BE
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Bedankt iedereen, ja ik heb al een opzet maar dacht dat ik voor de meer gedetailleerde vragen best hier kon komen kijken
    We zijn trouwens aan het twijfelen om toch enkele dagen te voorzien om tot in Atlanta te geraken.

    Wij zoeken meestal natuurschoon en wondermooie plaatjes. Steden vinden we best leuk maar niet voor lang. Shoppen doen we ook wel een graag, maar ik begrijp dat dit zeker geen probleem zal zijn. Pretparken zijn ons ding niet, maar geen van beide ooit naar Disney (nergens) geweest dus Magic Kingdom zullen we wel doen.

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Ik hoor vaker dat 'pretparken ons ding niet zijn'. Maar wat veel mensen niet in de gaten hebben is dat er een groot verschil is in pretparken en themaparken.
    Maar wellicht dat je mening na een bezoek aan Magic Kingdom veranderd is
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Even voorstellen: Stan.Gobien

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik hoor vaker dat 'pretparken ons ding niet zijn'. Maar wat veel mensen niet in de gaten hebben is dat er een groot verschil is in pretparken en themaparken.
    Maar wellicht dat je mening na een bezoek aan Magic Kingdom veranderd is
    Helemaal mee eens. De echte Disney fanaten zullen het ook nooit over een pretpark hebben als ze het over de Disney parken hebben. Ik zelf ben ook een echte natuurliefhebber, vind een stad zo nu en dan leuk om te bezoeken, ben niet zo'n shop till you drop type al kan ik de Florida Malls goed hebben maar WDW staat om een of andere reden heel hoog op mijn lievelingsplek lijstje. Een jaartje geleden nog naar Moviepark Germany geweest, verschrikkelijk wat een lelijk park en ondermaatse shows. Kermissen of de permanente kermis Drievliet, ga ik voor mijn verdriet niet eens meer naar toe. De sfeer en details die je in Disney vindt, kom je nergens anders tegen. En er is meer dan alleen de attracties, zoals goede restaurants, shows, vuurwerk en vooral veel MAGIE!
    Dus geeft WDW een kans, je weet maar nooit. Ook deze natuurliefhebber (hikken in Canada, de jungle in Costa Rica en Peru, de vele nationale parken in Amerika maar ook de egels en vogeltjes in mijn eigen achtertuin) heeft er haar hart aan verloren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •