Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Cape Coral - Everglades - Keys - Miami

  1. Top | #1

    Standaard Cape Coral - Everglades - Keys - Miami

    Tijdens onze trip met uitvalsbasis Cape Coral (bij mijn vader) willen we een kleine rondreis maken. We willen graag naar de Everglades, Keys en Miami.
    Wie weet hiervoor een geschikte route en tijdsplanning? Leuke bijzondere bezienswaardigheden? En misschien zelfs wat goede maar niet te dure hotels?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Cape Coral - Everglades - Keys - Miami

    Tijdens ons verblijf in Cape Coral hebben wij de Key West Express (http://www.seakeywestexpress.com/) genomen naar Key West. We zijn vertrokken in Fort Meyers Beach. Net voor de hoge brug van FMB naar links. 1 dagtrip, bootreis ongeveer 3 uur, aankomst rond 12.00 uur in Key West. Vertrek terug naar Fort Meyers Beach rond 17.00 uur. Je hoeft niet percee terug met de avondboot je kan eventueel ook een overnachting boeken en de volgende dag terug met de boot.
    Van Miami naar Cape Coral is het ongeveer 3 uren rijden met de auto. Onderweg passeer je de Everglades. Wij zijn toen gestopt en hebben een fantastische rit met de airboot door de Mangroves gemaakt.
    Wij verbleven in villa's. Dit is goedkoper dan hotel! In maart 2015 gaan wij met 2 personen voor 1 week in een villa voor 500 EUR! Alle comfort aanwezig!
    Alvast veel plezier!

  3. Top | #3
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Cape Coral - Everglades - Keys - Miami

    Ik zie in de link geen duidelijk schema betreffende februari. Wij willen ook naar Key West en ook één dag heen en terug. Helaas word ik er niet echt wijzer van, kan iemand mij verder helpen??
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  4. Top | #4
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Cape Coral - Everglades - Keys - Miami

    O, ik zie het al. Da`s voor ons toch al gauw $ 533,=. Omgerekend zo`n 444,= euro`s. Best prijzig zeg
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •