Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

    En hoe vaak ben jij al geweest Anthon? Volgens mij zij jij en je familie inmiddels ook ervaren WDW gangers toch? En ik dacht eens een advies te geven waarbij ik me probeerde in te leven in de rust(dagen) liefhebbers (en dat is echt moeilijk voor mij ). De eerste keer dat wij in WDW rondliepen is niet te vergelijken met hoe we het nu doen. We weten ook precies welke attracties we niet willen doen terwijl we bij ons aller eerste bezoek in een rij stonden en toen bleek dat dat voor een foto met Mickey was! Wisten wij veel (was nog niet in het internet tijdperk, anders hadden we dat natuurlijk wel geweten). Ook vinden wij het nu leuk om wat andere dingen te doen als alleen de attracties (maar overslaan doen we die nooit) zoals verschillende restaurants uitproberen en tours. Maar ik ben er al zo vaak geweest en ga bijna altijd met alleen volwassenen dus dat is natuurlijk weer anders. En ik denk dat ook jouw manier van parkbezoeken (is toch ook best intensief hoor, elke dag de hele ochtend en soms ook de avond) het beste kan met kaartjes waarbij je lekker de vrijheid hebt om te komen en gaan in een langere periode. Maar Pris32 waarom kies je na al onze adviezen nu voor Seaworld en Bushgardens? Je stelt ons Disney addicts teleur!

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

    Tja, ik herinner me onze eerste vakantie in Orlando... Wij hadden zowat alle parkpassen en toen we onze ( toen kleine)kinderen aan het eind van de vakantie vroegen wat ze het aller-allerleukste hadden gevonden , bleek dat het eigen zwembad te zijn. Met andere woorden: neem zeker je rust, want een te vol programma met kleintjes is gewoon too much.

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

    Haha herkenbaar die van ons maakte een vakantietekening van de jacuzzi.
    Maar ik raad ook zeker aan plan rustdagen in en ga evt halve dagen naar de parken.
    Evt in de ochtend naar een park en dan in de middag naar de villa/hotel zwemmen/relaxen en dan in de avond weer terug.
    Zeker als het warm weer is kan het voor de (kleine) kinderen erg vermoeiend zijn.
    En daarbij merkten bij onze dochter (nu 7) dat ze de eerste paar dagen bij moest komen van school enzo.

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

    @Mushu, Natuurlijk slaan we disney niet over. Disney staat nummer 1 met de parken die we zeker willen bezoeken.
    Maar ben er nog niet helemaal overuit wat voor entreekaart we aan gaan schaffen voor disney. Zit erg te twijfelen of ik een hopper zal nemen.


    Seaworld en Bushgardens kopen we gewoon een onbeperkte entreekaart, dan kunnen we daar ook nog een keer terug, mocht 1 dag te kort zijn.

    Ik heb al bijna een multimap vol met blaadjes van wat we willen bezichtigen, welk winkelcentra's en restaurants we willen bezoeken. En dat allemaal dankzij deze website.

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

    Ik heb zelf altijd een annual pass vanwege het parkeren en de kortingen (ook op midget golf van Disney) maar de rest van de familie heeft meestal Ultimate tickets die we bestellen bij: http://www.attractionticketsdirect.i...y-world-resort

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Advies gevraagd, hoe de dagen inplannen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pris32 Bekijk Berichten
    @Mushu, Natuurlijk slaan we disney niet over. Disney staat nummer 1 met de parken die we zeker willen bezoeken.
    Maar ben er nog niet helemaal overuit wat voor entreekaart we aan gaan schaffen voor disney. Zit erg te twijfelen of ik een hopper zal nemen.


    Seaworld en Bushgardens kopen we gewoon een onbeperkte entreekaart, dan kunnen we daar ook nog een keer terug, mocht 1 dag te kort zijn.

    Ik heb al bijna een multimap vol met blaadjes van wat we willen bezichtigen, welk winkelcentra's en restaurants we willen bezoeken. En dat allemaal dankzij deze website.
    Gelukkig, toch ook Disney!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •