Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Alternatief rondje Florida

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    1

    Standaard Alternatief rondje Florida

    Wij gaan in november 10 dagen/8 nachten naarFlorida voor een korte break. Nu zijn we er nog niet zo lang geleden al 2xeerder geweest en we willen nu wat plaatsen zien die we nog niet hebben gehad.

    Wat we al hebben gezien:
    - Orlando
    - Miami
    - Everglades
    - The Keys
    - Fort Meyers/Sanibel Island
    - de Panhandle
    - kust Daytona Beach-St. Augustine

    We houden van pretparken, maar ook van natuur(wandelen/hiken) en mooie autoritten. We willen ook nog wel een paar mooie stranden meepakken en wat leuke plaatsjes.

    Mijn idee nu is:
    - dag 1: aankomst Orlando
    - dag 2: pretpark Orlando
    - dag 3: OcalaNational Forest, overnachting in Tampa
    - dag 4: Busch Gardens, overnachting in Tampa
    - dag 5: St. Petersburg/Clearwater en stranden daar, overnachting in de buurt van Sarasota
    - dag 6: MyakkaRiver State Park, daarna door naar de andere kant van Florida (wat is een mooie/leuke route?), overnachting ergens aan de kust bijv. Fort Pierce?
    - dag 7: langs de kust omhoog langs stranden en plaatsjes, overnachting in de buurt vanCape Canaveral
    - dag 8: Kennedy Space Centre, overnachting in de buurt van Cape Canaveral
    - dag 9: activiteit in de buurt van Cape Canaveral, bijv. Canaveral National Seashore? vertrekrichting vliegveld Orlando Sanford (half 9 s avonds vliegen)
    - dag 10: aankomst Nederland

    Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie nogtoevoegingen, leuke tips of juist afraders? Ik hoor het graag!
    Laatst gewijzigd door jhk80; 16-10-14 om 16:02. Reden: standaard lettertype

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Alternatief rondje Florida

    St. Petersburg zeker doen! Als je in de Old North East kan verblijven zou ik dat zeker doen, heerlijk relaxed dichtbij de Vinoy en alles te belopen.
    Ik vind het een behoorlijk druk schema voor zo weinig dagen maar dat is aan jullie natuurlijk.
    Misschien kan je op Florida backroads kijken voor leuke alternatieve rijroutes, dat vinden wij vaak leuk om te doen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •