Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Wat een heerlijke plannen! Lijkt me een prachtige reis die jullie gaan maken. Veel plezier met de voorpret en de planning.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #12
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Dank je wel, Cindy. We hebben er ook heel veel zin in en zijn druk bezig met de planning.

  3. Top | #13
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Wij lezen hier geinteresseerd mee Anita.... Jullie hebben al een aardige planning uitgewerkt.
    Deze avond hebben we een leuk hotel gevonden in NY en ook geboekt. Nu nog de auto route plannen vanuit NYC naar Florida.

    Nog genoeg uit te zoeken dus.....
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Leuk dat jullie ook weer de grote oversteek gaan maken. Super reis lijkt het mij. Hier net geboekt voor volgende zomer, volledig Florida, maar New York staat bij ons zeker hoog op het wensenlijstje. Veel plezier met de voorbereidingen en zodra je een blog aanmaakt, ben ik weer van de partij om mee te lezen!
    Terug naar Florida in 2015: 19/7-13/8 http://floridajuli2015metdekids.blogspot.nl
    Naar Florida in 2014: 27 juli - 22 augustus
    http://floridazomer2014metdekids.blogspot.nl/

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Zou het volgende te doen zijn? Laat de op JFK de meeste bagage achter in een kluis. Ik denk dat daar wel een mogelijkheid voor is. Probeer een hotel te krijgen voor 1 nacht in Manhatten. Ga met taxi of Subway heen en weer en geniet (nog een keer) van New York City. :-)

  6. Top | #16
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Klinkt heel aanlokkelijk , laatste dagje nog een keer naar NY. We gaan eerst kijken welke vlucht het beste uitkomt qua aankomsttijd en prijs en zien wel of dit Newark of JFK is. Dan kunnen we daarna altijd nog beslissen. Taxi schijnt wel vrij duur te zijn in NY. Zijn nu eerst nog druk met het zoeken naar 2 geschikte villa's in Florida, maar weten niet zo goed wat we het beste kunnen doen. Lees veel over Davenport (bij Orlando). Afgelopen zomer zaten we in Kissimmee vlak bij de pretparken, dit is nu geen must omdat we de pretparken dit jaar overslaan. Nog iemand tips voor leuke wijken die ook centraal liggen t.o.v. winkels en restaurants? Ook lees ik veel over Cape Coral, we zoeken namelijk nog iets nabij Fort Myers, vonden we erg leuk. Ligt Cape Coral centraal of moet je altijd een eind rijden?

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita74 Bekijk Berichten
    Taxi schijnt wel vrij duur te zijn in NY.
    met het openbaar vervoer naar Manhattan is niet zo duur hoor, en heel eenvoudig. Even overstappen op Jamaica en met de LIRR of subway (wat goedkoper, duurt wat langer) naar Manhattan. Volgens mij maar iets van 5$ p.p. of zo. Zou geen kans voorbij laten gaan om NYC te bezoeken!!

  8. Top | #18
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    We gaan aan het begin van onze trip 4 dagen naar New York, dus dat komt goed hoor! Goed om te lezen dat de subway éénvoudig is, ons hotel in Manhattan ligt naast de subway . Maar we zitten natuurlijk wel met 4 koffers...

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    JFK heeft geen lockers..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Reisschema Anita74: Rondreis noordoosten + Florida 2015

    Njit, dat wist ik niet, wat een bummer voor zo'n vliegveld.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •