Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Ervaringen met Tix.nl

  1. Top | #1
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Ervaringen met Tix.nl

    Heeft er al iemand bij hun geboekt ? En zoja wat zijn de ervaringen ? Ik heb een vlucht gezien naar tampa voor 553 euro met united en lufthansa . Wat als je vlucht veranderd , krijg je dan ook een melding of niet ? En wat als de vlucht wordt geanuleerd ?

  2. Top | #2

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    1x geboekt bij hen en geen veranderingen gehad. Betrof een Transavia ticket en Hotel. Gene problemen dus, maar geen ervaringen met annuleringen en andere zaken, sorry



  3. Top | #3
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Vluchten kunnen ook wijzigen als je ze direct bij de maatschappij hebt geboekt. Mijn ervaring is dat je zelf regelmatig moet kijken of je vlucht nog vermeld staat op de website van de maatschappij. Wij hebben het al eerder meegemaakt bv met Air France dat een vlucht werd geannuleerd en dat wij hier achterkwamen zonder dat AF ons hiervan op de hoogte had gesteld.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  4. Top | #4

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Als je je vlucht uiteindelijk bij United of Lufthansa hebt kan je nu hier ook inloggen en stoelen vastleggen en verder gegevens invullen. Ook je email en telefoonnummer. Dus als er iets wijzigt (en dit ligt nooit aan Tix in dit geval) krijg je minimaal een email. Maar je kan zelf ook een paar keer kijken of alles nog zo is zoals geboekt. Vaker zullen de tijden wel wijzigen maar dan ongeveer 5 - 10 minuten. Dit laatste is normaal en gebeurd vaker.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Hoi Cindy,
    Wij hebben 2 jaar geleden via Tix geboekt. Je krijgt gewoon een melding als je vlucht veranderd.
    Zoals jarjarbinks ook aangeeft, zelf af en toe checken kan geen kwaad natuurlijk.
    Lekker vooruitzicht he!
    2011 New York/Florida, 2012 Florida, 2013 West-USA/Florida, 2014 New York/Florida, 2015 Februari Florida en zomer Florida, 2016 meivakantie Mississippi, Louisanna en Florida

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Voor welke periode heb jij deze tickets gezien?
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Ik kijk altijd bij Tix. Maar ook bij vliegwinkel.nl cheaptickets.nl enz enz.
    Mijn ervaring is dat als ik weet welke maatschappijen hoe en waar vliegen ik (meestal) dezelfde tickets rechtstreeks bij de desbetreffende maatschappij kan kopen tegen dezelfde prijs.
    Denk aan eventuele boekingskosten en die ook meenemen in de calculatie.
    Als ik rechtstreeks boek, bijvoorbeeld KLM, Delta of b.v. British Airways dan kan ik meestal onbeperkt stoelen wisselen en de vluchten inzien.
    Vluchtveranderingen kan je altijd meemaken en daar blijf ik ook altijd alert op.
    Maar alleen al het puzzelen naar een zo goed mogelijk ticket tegen zo goed mogelijke voorwaarden is al een deel van mijn vakantieplezier.
    Sterkte en veel geluk.

  8. Top | #8

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Heb bij gate1 (zelfde eigenaar) geboekt voor 2015 met BA. Zij waren goedkoper dan rechtstreeks boeken bij BA.
    E-tickets zijn in mijn bezit. Gecheckt op de website van BA of ze mijn reservering herkennen. Dit was het geval.

    Tot nu toe geen problemen met ze.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Bedankt voor al jullie reacties ! Ik heb gekeken voor de periode van 4 april tot 17 april .

  10. Top | #10

    Standaard Re: Ervaringen met Tix.nl

    Ik heb geboekt bij tix voor volgende maand en krijg idd een mail als er veranderingen zijn ( nu 2x een mail gekregen en de tijden verschillen ongeveer 5 minuten) Nog 1 maand wachten nu.... ZIN IN!!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •