Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Reisschema masch: meivakantie 2015

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Reisschema masch: meivakantie 2015

    Nee, wij vliegen via Boston (vertrek 11:10) en hebben een overstap van 1 uur en 50 minuten. Waarschijnlijk zitten we dus toch niet bij elkaar in het vliegtuig.

  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Reisschema masch: meivakantie 2015

    Nee dan zitten we inderdaad niet bij elkaar in het vliegtuig. Wij vertrekken om 8.15 uur vanuit Amsterdam. Rond een uur 13.00 uur vertrekken we weer vanuit Detroit en om 15.00 uur landen we op vliegveld MCO.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Reisschema masch: meivakantie 2015

    Inmiddels begint de reis toch lekker dichtbij te komen Nog een paar maandjes. In verband met de dalende Eurokoers zitten we er aan te denken om de tickets nu alvast te kopen. Alleen twijfelen we enorm over wat we moeten doen, omdat de jongste nog maar 1 is. We moeten het dus niet te druk maken.

    Paar vraagjes aan de kenners/ervaringsdeskundigen:
    - Heeft iemand ervaringen met de Disney (attractieparken in het algemeen) en een kleintje van +- 1? Houden ze dit een beetje vol en vinden ze het leuk?
    - Zijn de parken naast Disney (Universal, LegoLand, anderen???) geschikt voor een 5 jarige jongen?

    Zoals het er nu voorstaat wil mijn vrouw helemaal niet naar de pretparken, omdat ze verwacht dat dit te zwaar is voor de kleinste. Ik twijfel daar een beetje aan (vind het stiekem zelf ook leuk haha) en vind het jammer, omdat je niet elke dag in Orlando bent, aan de andere kant twijfel ik ook of het te zwaar is voor de jongste. De oudste vind het in ieder geval geweldig. Onze ideeën:

    Vrouw --> 14 dagen Disney waterparken tickets en geen attractieparken
    Ik --> 4 dagen Disney met waterpark optie (=effectief 8 dagen)

    Waar zijn jullie het het meest mee eens? Ik gebruik het alleen ter overdenking

  4. Top | #24
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Reisschema masch: meivakantie 2015

    Onze jongste was 2,5 toen we voor het eerst naar Florida gingen. Parken gingen prima, hij zat in de buggy en viel in slaap als hij moe was . Je hebt wel het voordeel dat je voor jullie jongste niet hoeft te betalen. Of Universal echt leuk is voor een 5-jarige waag ik te betwijfelen, het is toch meer op films gericht en niet echt op kleine kinderen. Legoland is uiteraard wel heel leuk maar daar moet je weer wat verder voor rijden!

    Ik ben zelf altijd van mening dat het hebben van (kleine) kinderen geen beperking hoeft te zijn in wat je wilt doen, en zoals je zelf zegt ben je niet zo vaak in Orlando! Succes met de beslissing en veel plezier met de voorpret. Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Reisschema masch: meivakantie 2015

    Uiteindelijk toch besloten om wel naar de Disney parken te gaan!

    Tickets zijn aangeschaft, 5 dagen + waterpark & fun optie
    Nu een beetje spelen met het schema. Ik denk dat het onderstaande te doen is:
    Zaterdag: Relaxen/ shoppen
    Zondag: Waterpark
    Maandag:Animal Kingdom (ochtend)
    Dinsdag: Magic Kingdom (hele dag)
    Woensdag: Waterpark
    Donderdag: Downtown Disney + Disney Quest
    Vrijdag: Animal Kingdom (ochtend)
    Zaterdag: Relaxen
    Zondag: Stranddagje
    Maandag: Hollywood Studios of Epcot (halve dag)
    Dinsdag: Waterpark
    Woensdag: Magic Kingdom
    Donderdag: Waterpark
    Vrijdag: Relax

    Ik heb een aantal vragen:
    - Kan je de tickets ook ophalen bij de waterparken? Er staat in mijn voucher dat ik ze moet afhalen met mijn ID & CC bij 'Will Call'?? Tickets zijn aangeschaft via de Disney site
    - Zouden jullie Epcot of Hollywood Studios adviseren voor onze groep (2 volwassenen, één van 5 en één van 1). HS kennen we al, maar daar is Bliksem Of Epcot geschikt is voor kinderen weet ik eigenlijk niet goed.
    - De 'waterpark dagen' zien wij ook als relaxte dagen, dus is het volgens ons niet té druk voor de kids. Zien jullie dit ook zo?
    - Ik kan nu Fastpass + aanvragen, maar heel veel is al helemaal vol (bv de 7 dwarfs rollercoaster). Heet het nog zin om hier bij een kiosk een fastpass voor aan te vragen of heb je daar dezelfde opties als in de app?
    - Nog andere tips/ opmerkingen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •