Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 98

Onderwerp: Golfen in Florida

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    15

    Standaard Re: Golf in Florida

    Golfen in Florida is zo fantastisch, als je dat eenmaal hebt meegemaakt dan is het wel afzien hier :grin: !!!

    GPS in de golfcarts, de fantastische clubhuizen, bermuda gras, je clubs die gepoetst en wel in de cart staan, drive thru op de golfbaan (helaast weet ik niet meer welke baan dat was maar daar kon je met je kart na 9 holes door een drive thru bij het clubhuis en je lunch ophalen). De cateringkarretjes die rond rijden. Krokodillen op de dames tee (ik heb nog nooit zo snel en slecht afgeslagen :roll:

    De gezelligheid en ongedwongenheid op de banen, we hebben meerdermalen met 2 "vreemden" gespeeld om de flight op te vullen en dat was elke keer heel leuk en eindigde meestal in het clubhuis voor een aansluitend drankje.

    De temperatuur vonden we ook altijd goed te doen (mei en september gespeeld)omdat je met de cart rijdt.

    De greenfees verschillen nogal en ook inderdaad per tijdstip. We pakken ook altijd zo'n couponboekje voor de golfbanen om te zien waar leuke banen zijn met een eventuele aanbieding op de greenfee.

    We proberen zoveel mogelijk semi private banen te spelen maar je hebt er ook hele mooie public banen bij liggen. We hebben eigenlijk maar 1 keer gehad dat mwaaah over de baan dachten.:neutral:

    Een paar favorieten:
    - De golfbaan bij het Biltmore hotel in Miami, strakke baan tegen het geweldige decor van dit karakteristieke gebouw. En niet al te dure greenfees

    - Mustang & Lely banen in Naples
    (Veel kroks)

    - Falcons Fire Orlando
    We vonden 'm al spectaculair maar hij is vorig jaar gerenoveerd en we willen er dit jaar zeker gaan spelen.

    -Mystic Dunes Orlando (met waterval hole als ik me het goed kan herinneren

    Wat ook we ook superleuk vonden was de hall of fame of Golf bij st augustine
    http://http://www.worldgolfhalloffame.org/
    Heel groot complex met een prachtige winkel en de hall of fame is echt de moeite waard voor golfliefhebbers!

    We zijn eigenlijk altijd op de bonnefooi naar een baan gegaan en hebben slechts 1 keer gehad dat we niet meteen konden starten en voor de volgende dag moesten reserveren (was de mustang)

    Ik ga proberen terug te vinden welke andere banen we hebben gespeeld en welke de moeite waard waren

    Groeten

  2. Top | #42

    Standaard Re: Golf in Florida

    Even ter correctie; Mystic Dunes is in Kissimmee (Old Lake Wilson Road)

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    15

    Standaard Re: Golf in Florida

    Ja inderdaad! Dat is 'm.. hele mooie baan...

    Maar heb de website nagekeken en daar staat niets over ene hole met een waterval..is denk toch ergens anders geweest (volgens mij wel ergens omgeving Orlando). Zoveel banen:-k. Heb de scorecards weggegooid in een opruimbui..:roll:. zonde. Zal ze na de volgende reis scannen of zo.

  4. Top | #44

    Standaard Re: Golf in Florida

    Goede morgen,

    Wij kunnen onze golftassen niet meenemen ivm de cruise die we gaan maken voorafgaande aan onze reis door Florida naar NY.
    Wat zijn ongeveer de kosten om dit te huren is het betaalbaar of moeten wij het overslaan.
    Dat zouden wij wel jammer vinden is toch wel een droom om daar een baan te lopen.
    We zijn ongeveer een week in Florida vandaar.
    En de parken hoeft voor ons niet , hebben we in het verleden al gedaan.

    Thanks

  5. Top | #45

    Standaard Re: Golf in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NicoleHappy Bekijk Berichten
    Maar heb de website nagekeken en daar staat niets over ene hole met een waterval...
    ff ter informatie; Mystic Dunes heeft inderdaad een waterval hole.
    Het is hole # 11. (Een par 3 voor de liefhebbers...)
    Laatst gewijzigd door disney-golf; 07-03-10 om 16:15.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    15

    Standaard Re: Golf in Florida

    ff ter informatie; Mystic Dunes heeft inderdaad een waterval hole.
    Het is hole # 11. (Een par 3 voor de liefhebbers...)
    Oeff, dus mijn geheugen heeft me toch niet in de steek gelaten, er gloort nog iets van hoop voor de toekomst.:lol:
    Mystic Dunes dus als je home course..not bad! Speel je er als je er bent altijd of ga je ook nog weleens naar andere banen?

    Was het niet in Las Vegas; de golfbaan achter het Wynn hotel heeft een prachtige waterval :mrgreen:
    Toegevoegd aan "golfverlanglijstje" samen met Pebble Beach (of is dat niet realistisch:-))

    Wat zijn ongeveer de kosten om dit te huren is het betaalbaar of moeten wij het overslaan
    We hebben nog nooit een set gehuurd maar volgens mij hoef je daar niet de hoofdprijs voor te betalen ( zo rond de $25 per set?). En het is een niet te missen ervaring om in Florida te golfen..=D>

  7. Top | #47
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Golf in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NicoleHappy Bekijk Berichten
    Toegevoegd aan "golfverlanglijstje" samen met Pebble Beach (of is dat niet realistisch:-))
    :-k Ligt eraan wat je ervoor wilt betalen. Ik vroeg wat het kostte om te spelen (ik sliep toen in Wynn) en was iets van $ 450. Ik vroeg of er nog goedkopere rate beschikbaar was; ja, overdag doordeweeks iets van $ 350. Hm ... en als ik 9 holes wil spelen ? Tja, dan stopt u gewoon na 9 holes, maar de prijs blijft $ 350 :-?. Niet gedaan dus (net als Pebble Beach; ook gebeld toen ik daar in de omgeving was; maar zelfde soort prijzen, toen maar public golf course gedaan voor $ 15 8-[)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #48
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Golf in Florida

    Misschien een handige link om (één van de meer dan 1450) golfbanen te zoeken in Florida ; http://www.golflink.com/golf-courses....aspx?state=FL
    Ook bestaat er een site waar je de dag ervoor teetime kunt reserveren op banen die aanbiedingen hebben voor de volgende dag http://golfnow.com
    Veel plezier allemaal!

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    15

    Standaard Re: Golf in Florida

    Hele handige links, die gaan mee als favoriet in de laptop..\\/

    Zo hebben we ook een keer bij http://http://www.crandongolfclub.co...randongolfclub gestaan op Key Biscaine. Volgens m'n husband een prachtige baan met op de achtergrond de skyline van Miami maar de greenfee was $120 p.p. Hebben we toen niet gedaan en zijn op de Biltmore gaan spelen. Maar die baan zit nog wel steeds in mijn achterhoofd, lijkt me prachtig!

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Golf in Florida

    Even een vraagje aan de golfexperts:
    Begin juli zijn wij na een rondreis (miami-key-west-fort myers-clearwater) een week in Orlando, mijn zwager wil graag een keer kennis maken met golf en daar is Florida natuurlijk uitermate geschikt voor lees ik zo!!
    Natuurlijk willen wij ook meedoen maar hebben allemaal geen ervaring met golfen, kun je dan zomaar clubs huren of moet je eerst een les nemen (dat zou overigens geen probleem zijn!). Op welke kosten zouden we dan moeten rekenen en kan dat op elke golfbaan? Wat een vragen, ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven!
    Bedankt! Angela



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •