Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 98

Onderwerp: Golfen in Florida

  1. Top | #21
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Golf

    http://www.thegolfcourses.net/golfcourses/FL/Miami.htm is zo'n site die via Google zo opduikt.
    Klik eens op de diverse banen om te zien van hoe en wat.
    Of bedoel je deze http://www.golflink.com/miniature-go...?dest=Miami+FL ;-)

    Aanraders heb ik niet, maar misschien iemand anders.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #22

    Standaard Intensieve golfcursus volgen

    Wij gaan eind oktober 3 weken naar Florida. Eigenlijk willen we daar graag een intensieve golfcursus volgen (om te leren golfen) zo'n 3 dagen cursus ofzo.

    Heeft iemand hier informatie over ervaring mee? Ik heb al wat zitten googlen maar dan kwam ik snel op die golfresorts uit.

    Ik hoor het.
    Gr. Sandra

  3. Top | #23
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Intensieve golfcursus volgen

    Mijn advies:
    Neem hier in Nederland een paar lessen (kan groepslessen zijn maar privé is beter).
    Daar leer je de basics en de regels.

    Zodra je af kunt slaan en dus de basics wat kent plus de regels weet, kun je in Amerika al de baan op.

    Zo bespraar je jezelf 3 dagen een curus in Amerika en kun je gelijk al de baan op.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #24

    Standaard Re: Golf in de omgeving Orlando en Daytona

    Graag hoor ik ervaringen van mensen die omgeving Daytona, st Augustine hebben gespeeld. Wat waren de mooiste banen die je niet gemist mag hebben?
    En welke golfspeciaalzaken hebben jullie bezocht?

  5. Top | #25
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Golfsets

    Ik ben pas terug van me heerlijke vakantie
    Ik heb daar hele mooie golfsets gezien.....en nu ook weer op internet.

    Wat mij tegenvalt: ik moet in sommige gevallen 200 dollar betalen voor de 'shipping' kosten.....

    Hoe kan ik dit zo laag mogelijk krijgen???

    Kan het niet zo zijn dat bijvoorbeeld een forumlid die in Amerika woont een set voor mij aanschaft en die vervolgens weer doorstuurt naar mij in Nederland??

    Ben erg benieuwd
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  6. Top | #26
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Golfsets

    Inderdaad, ik heb ook een set gekocht en die gewoon mee teruggenomen. Wordt bij de meeste (in ieder geval waar ik allemaal mee gevlogen heb) maatschappijen gezien als regulier stuk bagage.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #27
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Golfsets

    Die $200,- is niet abnormaal hoor. Wat wel abnormaal is (imho), is dat je daar ook nog invoerrecht over moet betalen. Bovenop het invoerrecht op de goederen.

    Een gemiste kans dus, dat je het niet direct daar gekocht hebt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #28

    Standaard Re: Golfsets

    Als je de set de éérste dag koopt, een paar partijtjes speelt en vervolgens de set als bagage mee terug neemt.
    Welke douanier gaat dan nog kunnen zeggen dat je ze in de VS. (nieuw)gekocht hebt en daarover invoerrechten moet betalen?:roll:

  9. Top | #29
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Golfsets

    Ik neem aan dat Gerrit bedoelt als je ze per post laat opsturen. Niet als je ze mee terugneemt (dan kan je zowiezo tot EUR 435 gaan \\/, maar 1 of 2 keer spelen is nog beter natuurlijk; heb ik ook gedaan)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #30
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Golfsets

    Inderdaad, dat bedoelde ik. Als je ze laat opsturen, door wie dan ook, maak je grote kans dat je invoerrechten moet betalen. Niet alleen over de goederen, maar ook over de transportkosten.

    Zelf meenemen is in dit geval altijd beter, zeker als ze "tweedehands" ;-) zijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •