Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 94

Onderwerp: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

  1. Top | #51

    Standaard Re: Last van muggen?

    wel wij waren er in oktober vorig jaar en de muggen die kwamen savonds uit heel kleine beestje je hoort ze bijna niet en ziet ze bijna niet maar na een steekje voelde je ze wel ik had bubbels de grote van een kleine knikker na iedere steek.
    Moet wel zeggen de muggen zijn er meer rond bosrijke omgevingen vooral streek Jacksonville en het volledige noorden

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Re: Last van muggen?

    Ze hebben de Care Plus muggenmelk met DEET ook bij drogisterij.net
    En die leveren ook in België.
    http://www.drogisterij.net/Care_plus..._40_/P/4003496
    http://www.drogisterij.net/Care_plus..._50_/P/4003461


    Minervi.

  3. Top | #53
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Last van muggen?

    Dat jullie er van tevoren zoveel moeite voor doen om iets met deet te kopen in Europa, je kunt het hier op elke hoek van de straat kopen, ik bedoel echt overal supermarkten, benzine stations etc.

  4. Top | #54
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Last van muggen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    En hoeveel % DEET bevatten die producten?
    De verschillende off producten:
    OFF!&#174; FamilyCare Insect Repellents (pump-spray, aerosol and towelette)</STRONG>

    5-15% deet

    OFF! Active&#174; (pump-spray and aerosol)

    15-25% deet

    OFF! Deep Woods&#174; Insect Repellents (pump-spray, aerosol and towelette)

    25% deet
    OFF! Deep Woods&#174; Sportsmen Insect Repellents (pump-spray and aerosol)

    30% deet

    OFF! Deep Woods&#174; Sportsmen Insect Repellent I (pump-spray)

    98,11% deet

    De meest gebruikte zijn de 25% en 30% en voor de kinderen gebruiken wij de 5%, het schijnt toch ook zo te zijn dat deet niet zo gezond is voor de mens zelf, maar dat is wat ik gehoord heb en dus niet zeker weet, in ieder geval gebruik ik de off als ik wat voel, ik gebruik het niet zomaar preventief voordat ik zeker weet dat er noseems zijn.



    Zoals de weers voorspelling hebben we hier ook een muggen voorspelling, je kunt er gewoon de postcode invullen de letters FL kun je weglaten.
    http://www.weather.com/activities/ho...om=breadcrumbs
    Laatst gewijzigd door Marcelg; 27-05-08 om 19:49.

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Keys: Het weer

    Beste Florida-liefhebbers,
    Over twee weken reizen we af naar de Keys. Heb enige tijd geleden ergens op het FF gelezen over overlast van muggen en welk middel je daartegen kunt gebruiken (een of ander smeerseltje welke je gewoon in de supermarkt kan kopen). Maar ... ik kan het niet meer vinden. Wie helpt? Dank!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  6. Top | #56
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Keys: Het weer

    Al geprobeerd te zoeken naar een onderwerp met "muggen" in de titel? :-\"

    <<Moderator M66: Ik heb je vraag maar even naar het onderwerp hierover verplaatst.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-10 om 12:02.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #57
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Keys: Het weer

    Deet misschien? is zoiezo verkrijgbaar in spray

  8. Top | #58
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Keys: Het weer

    idd iets kopen met een zo hoog mogelijk deet gehalte erin.
    Voor als je gebeten bent, Benadril kopen, ik gebruik Benadril gel, het is er ook in een spray vorm, nogmaals dit is tegen de jeuk als je gebeten bent.

  9. Top | #59
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Muggen

    Toen wij vorig jaar op de keys waren hadden wij ook veel last van muggen en nog erger van no see ums (heel kleine vliegjes) deze no see ums bijten echt heel gemeen, onverstelbaar want ze zijn echt heel klein. Ik heb toen nadat mijn tropen middel met deet absoluut geen effect had aan een local gevraagd wat zij gebruiken. Cutter,... dit is te koop bij Walgreens ed scheen erg goed te helpen. Helaas hielp het bij mij niet maar goed bij mij helpt niets, toch schijnt het HET middeltje te zijn. De no see ums zijn er vooral bij bewolkt weer en schermering,in de zon heb je er amper last van.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #60
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Muggen

    De no-see-ums bijten met name in je enkels, kuiten en voeten. Ook aan de binnenkant van je armen. Ik doe na 6 uur 's avonds dan toch maar die lange broek aan en een dun t-shirt met lange mouwen. Het is niet anders. Ik heb trouwens alleen last van juli t/m september, daarna zie ik ze niet (don't see no-see-ums)
    Floridian Francien



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •