Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 94

Onderwerp: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

  1. Top | #71
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Muggen

    Hier is de bus met DEET al gekocht :P ! Toevallig neem ik vit B (door een ongelukkige zenuwbeschadiging na een kaakoperatie) dus ben benieuwd of het idd helpt

  2. Top | #72

    Standaard Iemand ervaring met Parakito? (bescherming tegen muggen)

    Beste forumleden,

    Gisteren vond ik bij de drogist een nieuw middel als bescherming tegen muggen. De drogist vertelde desgevraagd eerlijk dat zei niet wist of het afdoende werkte. Zij hadden het die dag in hun assortiment opgenomen. Het zijn o.a. navulbare pols- en enkelbandjes.

    Ik vraag me af of er forumleden zijn die ervaring hebben met het product.
    Het product heet Para'Kito. Zie ook http://nl.parakito.com/

    Ben benieuwd...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-04-13 om 22:51. Reden: Toegevoegd aan bestaand onderwerp over muggen

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Iemand ervaring met Parakito? (bescherming tegen muggen)

    Misschien ene idee om dat soort artikelen in de US te kopen? Dan weet je bijna zeker dat je het juiste en afdoende spul koopt.
    We zijn helemaal gestopt met drogisterij artikelen de oceaan over te slepen. Een tandenborstel en tandpasta voor als de koffers zoek raken als nooduitrusting zijn het enige dat mee gaat in de handbagage.
    We stoppen het eerst bij een Wallgreens en kopen daar alles wat we nodig hebben. Ik heb een paar jaar geleden een punjer gekocht en kwam tot de verbijsterende ontdekking dat we maar liefst 5 kilo van die "troep" meeslepen.
    Terug hetzelfde. Alles blijft op de hotelkamer. We stoppen het in een doorzichtige plastic zak en leggen het bij de prullenbak. (uiteraard geen gebruikte tandenborstels,open pakjes tampons of zoals ik vaak lees versleten ondergoed .

  4. Top | #74

    Standaard Re: Iemand ervaring met Parakito? (bescherming tegen muggen)

    gewoon bij walgreens of cws deep woods kopen in groene bus. werkt perfect. wij nemen het altijd mee naar nl terug. werkt super

  5. Top | #75
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

    En weer een heel druk muggenjaar, als je dit zo leest!
    Scientists say drought, heavy rain and heat all combine to create a bad mosquito season

    Read more: http://www.abcactionnews.com/dpp/new...#ixzz2cbvlLilY

    There are more mosquitos than usual in parts of the U.S. this summer. Researchers at the University of Florida say it may be the worst in the Southeast, because the region is getting hit with three years' worth of bugs in one summer.
    Two years of drought were followed by heavy rain this year. Mosquito eggs don't hatch during dry spells. This year's rain hatched eggs from the previous two years, along with eggs from the 2013 season.

    Climate change also contributes to a bad mosquito season because the insects tend to do better in hotter weather.

    Mosquito control in Lee county reports getting more than 300 calls every day from residents this summer. That's a much higher count than normal. Communities typically spray pesticides to reduce the mosquito population, but researchers say mosquitos are starting to develop a resistance to chemicals.

    Mosquitos spread diseases. In the U.S., the biggest threat is the West Nile virus. In 2012 there were a record 286 West Nile deaths. 2013 is not as bad for people getting the disease.
    Outside the U.S., mosquito-borne diseases are a much bigger problem. More than 600,000 people are killed by malaria every year in poorer countries.

    To prevent mosquitos from biting, wear long pants and long sleeves. Wear light-colored clothes, because scientists say mosquitos are attracted to dark colors. And use repellents with the chemical "DEET."

    For more information about mosquitos go to the American Mosquito Control Association website at http://www.mosquito.org/ .

    Read more: http://www.abcactionnews.com/dpp/new...#ixzz2cbvVuI2b

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #76
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

    wij waren in juli in Flamingo Bay en weggevlucht voor de muggen, wij wilden gaan lopen in het snake bite trail op de terugweg , het leek net een Slapstick zelfs met spray met DEET voor Dark Woods kwamen we met wolken muggen het pad afgerend , nog geen 5 Minuten uit de Auto.Dus het berichtje klopt wel.
    Dus ik weet niet wat echt helpt?

  7. Top | #77
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Iemand ervaring met Parakito? (bescherming tegen muggen)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    Beste forumleden,

    Gisteren vond ik bij de drogist een nieuw middel als bescherming tegen muggen. De drogist vertelde desgevraagd eerlijk dat zei niet wist of het afdoende werkte. Zij hadden het die dag in hun assortiment opgenomen. Het zijn o.a. navulbare pols- en enkelbandjes.

    Ik vraag me af of er forumleden zijn die ervaring hebben met het product.
    Het product heet Para'Kito. Zie ook http://nl.parakito.com/

    Ben benieuwd...
    Op vakantie nu in Canada, para'kito mee genomen, maar wordt ondanks dit middel toch ook aardig gestoken!
    Het flesje deet er ook maar bij gepakt!

  8. Top | #78
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

    Te koop bij Walmart en heeft goede reviews:
    http://www.walmart.com/ip/Cutter-Alo...Fl-Oz/15136592
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

    DEET is echt het enige dat (bewezen) helpt. De muggen gaan er niet van weg maar daar waar de DEET op zit komen ze niet. Je moet wel een hoge factor gebruiken en die is over het algemeen niet in Nederland te koop. Voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=92JT4qEsCR4

  10. Top | #80
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

    net terug van 4 weken Florida geen mug gezien of gehoord 1 nacht thuis en meteen op jacht midden in de nacht doe mij maar Florida.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •