Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 94

Onderwerp: Muggen, en hoe je je ertegen kunt beschermen

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Muggen

    Hallo, wat ook wel eens gebruikt wordt, is vitamine b1 (thiamine) in een dosering van 2 x daags 100 mg. Dan vinden de muggen het bloed niet meer lekker.

  2. Top | #62
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Muggen

    hmmm.....

    Wij reizen dus van 27-04 tot 06-05 heel florida door.
    Is het dan verstandig om in te smeren?
    Mijn vriendin krijgt namelijk altijd langdurige en vervelende vlekken van muggen.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #63
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Muggen

    Voor mij begint het echte mugseizoen pas eind juni, maar soms kan je in april ook al achterna gezeten worden. Een fles "Off" is zo gekocht bij Walgreens, Publix of Walmart. In de Everglades wel even sprayen, maar daarbuiten zou ik het gewoon afwachten. Het blijft toch troep wat je op je huis smeert of spuit.
    Weet je wat de Floridians zeggen als je gebeten bent? "You are a donation to the beautiful Everglades, thank you!
    Die vitamine b1-tip ga ik eens uitproberen....bedankt Nee!
    Floridian Francien

  4. Top | #64
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Muggen

    Uit eigen ervaring (verschillende maanden, diverse tijdstippen) zou ik hier graag even toe willen voegen dat het muggenprobleem ook weer niet overdreven moet worden. Het is niet zo dat ze overal en altijd in Florida rondzwermen. Maar het is toch een goed idee om iets bij je te hebben tegen de jeuk, voor het geval dat.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #65

    Standaard muggen florida

    Hallo,

    Ik lees hier en daar op het forum over gemeene stekende muggen?

    Ik haat muggen wat gebruiken jullie daarvoor om die op afstand van u lichaam te houden??

    beter het product kopen in florida of in belgie?

    zijn er nog insecten die steken daar ik producten moet voor hebben?

  6. Top | #66
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: muggen florida

    Klopt, er is al een topic over! Daar vind je ook alle antwoorden.

    << En daar is het bericht inmiddels naar toe verhuisd. >>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 14-07-11 om 11:29. Reden: bedankt, Ton



  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker valkmir's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    28

    Standaard Re: Muggen

    Wij zijn nu 4x geweest, in het hoogseizoen en in september en nog nooit gestoken of een mug gezien:-k laat staan iets gesmeerd of geslikt.....

  8. Top | #68
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Muggen

    Ik zit dan wel niet in Florida, maar in Great Falls, VA hebben we ook last van muggen. Wil ik buiten zitten, dan moet ik me insprayen. Net cirkelden er weer een paar om me heen. Dan is het hier nog maar half 3. Ook is het vandaag onder de 30 graden en een lage luchtvochtigheid. Dus ik weet niet of die twee factoren er altijd mee te maken hebben. Voor zonsondergang komen ze al tevoorschijn, hoor. Ik gebruik OFF, het merk wat in deze topic al voorbij is gekomen. Op het moment zelfs OFF Woods. Die is sterker dan OFF Active (water resistant). Dit helpt mij om de muggen op afstand te houden. Er zit 25% deet in. Een hogere percentage vind ik niet nodig en wil ik ook niet. Het is echt troep wat je op je huid spuit. En de muggen hier zijn best agressief! Laatst ben ik gestoken in mijn zij. Ik had een shirt aan waarvan de stof dun was. Tja, onder mijn shirt had ik natuurlijk niet gespoten.

    Word je toch gestoken..., ik zweer ook bij het merk Benadryl Extra Strenght! Werkt super!
    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 15-07-11 om 20:48.

  9. Top | #69
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Muggen

    Ik gebruik voor het moment ook Off met 25% Deet en ik ben nog niet gestoken door die elendelingen.
    Love to Travel

  10. Top | #70
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Muggen

    De overheid waarschuwt dat er een zeer "druk" muggenseizoen aan de gang is. Met de juiste voorzorgmaatregelen hoeft dit geen probleem te zijn.
    Protect yourself from mosquitoes
    • Avoid being outdoors at dusk and dawn, the peak activity times for many mosquitoes.
    • Wear clothing that covers your skin.
    • Use mosquito repellents containing DEET (N, N-diethyl-meta-toluamide). Picaridin and oil of lemon eucalyptus are other options.
    • Check the drainage around your home. Get rid of standing water where mosquitoes can lay their eggs.
    Zie ook het artikel: With busy mosquito season could come diseases, health officials warn

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •