Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Universal studios of Islands of Adventure

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Universal studios of Island of Adventure

    Als je echt een keuze moet maken, dan vind in Universal Studios toch wel leuker, de sfeer vind ik prettiger dan Islands Of Adventure, en de attracties ook.
    Maar het blijft toch persoonlijk.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  2. Top | #12

    Standaard Re: Universal studios of Island of Adventure

    We gaan met 4 volwassenen, we zijn nu al te laat met bestellen dus beslissen daar.
    de keuze is dus nog steeds niet gemaakt.. Ik ga mij maar eens goed verdiepen in de prijzen..

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal studios of Island of Adventure

    Hoezo te laat met bestellen? Gewoon online bij Universal kopen. Zijn e-tickets. Voor meerdere-dag tickets scheelt het met de prijs aan de poort: https://www.universalorlando.com/The...Admission.aspx

    Save $20 off the gate price on all multi-day tickets(Does not apply to Orlando FlexTicket™)
    Receive a coupon book with up to $150 in savings with any Multi-day Park-to-Park ticket purchase
    Save time by printing your tickets at home and go straight to the front gate of the park
    We're committed to providing the lowest online prices
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14

    Standaard Re: Universal studios of Island of Adventure

    Thanks! Blij met jullie reacties. We hebben voor IOA gekozen :-)

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Universal studios of Island of Adventure

    Heel veel plezier

  6. Top | #16

    Standaard Universal Studios of Island of Adventure

    Hoi allemaal,

    Wij gaan deze zomer met onze zoon van 6 naar Orlando.
    Nu zitten wij heel erg te twijfelen tussen deze 2 parken. Ik zie dat er in Universal Studios wat meer 3D attracties zijn dan in Island of Adventure.

    Welk park zouden jullie aanraden??

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    Groeten Claudia

  7. Top | #17
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Universal Studios of Island of Adventure

    Hoi Claudia, het hangt er sterk vanaf waar je naar op zoek bent. Universal Studios is (uiteraard naar mijn mening) wat uitgebreider waar Island of Adventure zich, zoals de naam eigenlijk al weggeeft, wat meer focust op thrill-rides. Met een zoon van 6 had ik denk ik voor Universal Studios gegaan, al is het alleen al voor de Minions attractie.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Universal Studios of Island of Adventure

    Vindt ze eigenlijk beide geen slechte parken en met elkaar te vergelijken op een aantal verschillen na:

    + Islands of adventure heeft iets meer thema dan Universal Studio's, voor jouw zoon zal het X-men gedeelte, Jurassic Park en Harry Potter zeker aanspreken.
    + Islands of adventure heeft meer thrill rides (Doom fear fall, Hulk, kong, Dragons achtbaan) maar Universal studio's heeft dan wel meer simulatoren (simpsons, Gringots, Transformers).

    Als ik je een tip mag geven, als je echt maar 1 dag kan gaan en de dag is een lange dag (bv tot 21:00) zou ik een parkhopper nemen en van beide parken genieten maar je tijd goed verdelen, dus keuzes maken.
    De minions attractie vond mijn zoontje van 4 ook echt geweldig, maar als je niet veel tijd hebt is het lang wachten (45 min +-) Een express ticket is dan ook geen overbodige luxe.

    Het wordt zo wel een wat duurdere dag, maar het is zeker de moeite waard!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

    Standaard Re: Universal Studios of Island of Adventure

    Claudia,

    De flauwe opmerking is niet kiezen maar beide doen en dan is zoals hierboven al aangegeven 1 dag eigenlijk onvoldoende tijd. Dus 2 dagen inplannen 1 dag per park ;-) Oh en mocht iemand in jullie gezelschap Harry Potter fan zijn dan moet je sowieso naar beide parken.

    Henk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •