Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 31 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 305

Onderwerp: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ook wij zijn net paar uur terug en ook wij zijn vanaf Dusseldorf gevlogen met AirBerlin. Wat een goede maatschappij, keurig op tijd, aardige crew en prima geprijsd. In totaal waren we 2.750 euro kwijt voor 4 personen (2kids met korting). Geboekt in februari.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-08-14 om 17:01. Reden: q

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wij hadden in November geboekt: 2768 euro bij Budgetair voor 3 volwassenen, 1 kind. Niet slecht, vind ik. Hoop weer op zulke prijzen.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lelli Kelly Bekijk Berichten
    Helaas is de vakantieperiode eigenlijk altijd uitgesloten van de werelddealdagen :-(
    Wij hebben de tickets (Delta/KLM) vorig jaar september geboekt voor deze zomervakantie voor ongeveer € 900,- p.p. De prijzen daarna nog regelmatig gecheckt maar zijn alleen maar duurder geworden. Wij vliegen vanaf Amsterdam dat maakt wel uit in de ticketprijs (Brussel of Dusseldorf zijn vaak goedkoper).
    He bah! Dat wist ik niet dat de dealweken niet voor de vakantieperiode telde.. Nou ik ga gewoon goed zoeken. Düsseldorf vinden ze vanaf hier te ver rijden en teveel bijkomende kosten zoals parkeren.
    Hebben we niet als we vanaf Amsterdam vliegen dan worden we gewoon gebracht, en Brussel zou ook nog goed kunnen. Ik vind alles al best als ik de plas maar over kom
    Het voordeel moet heel veel zijn denk ik als ze naar Dusseldorf willen rijden om vanaf daar te vliegen...

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }

    Air Berlin (Dusseldorf - Miami v.v.) is inmiddels boekbaar t/m 13 augustus. De prijzen vallen niet mee...Vertrek op 25-07, terug op 12-08 nu voor € 893 volw en € 768 voor onze zoon van vijf.
    We willen zelf terugkomen op 19-08, deze datum is echter nog niet te selecteren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-08-14 om 04:20. Reden: codes

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    ik weet niet meer precies waar maar ik ben tickets tegen gekomen via madrid met iberia vertrek 4 juli en terug 2 aug voor 665 pp . voor mij nog wat te vroeg terug dus heb het weggeklikt maar vond het een nette prijs

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik hoor altijd niet zo'n goed recensies over Iberia. Weinig beenruimte en slechte verbindingen met veel vertraging.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-08-14 om 04:20. Reden: q

  7. Top | #27
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }

    Heb het ook gezien maar de heen weg is met een tussen stop dat vind ik wat minder ( 11 of 12 juli.
    Dit naar aanleiding van het bericht over air berlin.
    Laatst gewijzigd door ietie; 17-08-14 om 20:52. Reden: aanvulling

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Iberia hoor ik ook telkens mindere verhalen over, dus gaat mijn voorkeur ook echt niet naar uit.. Zag idd bij Airberlin al wel de prijzen staan, beetje rond de €850,00. Dus nog even wachten wat de rest gaat doen.. Nog een week of twee geduld en dan zullen de meeste prijzen voor het hoogseizoen wel beschikbaar zijn!

  9. Top | #29

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wij zijn net terug, gevlogen met Air Berlin op Fort Myers. Hebben net voor volgend jaar onze tickets weer kunnen boeken. We vertrekken op 18 Juli en op 11 Augustus terug, voor vinden wij, een mooie prijs van €790. Rechtstreekse vlucht. Wij verblijven in Cape Coral, dus vliegen naar Fort Myers is voor ons een soort thuiswedstrijd.
    Have a nice one
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-08-14 om 04:21. Reden: q

  10. Top | #30
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Vandaag geboekt bij BA.com met Iberia vanaf Dusseldorf naar Miami op 10-07 t/m 07-08-2015.
    Prijs 3353,- incl autohuur type SUV, wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (15 en 11)
    Hebben er weer zin in.

    gr
    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •