Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 31 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 305

Onderwerp: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #171
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ook hier zijn we blij. Toen ik op dit forum kwam, moest ik lachen om opmerkingen dat Florida verslavend is. Dit jaar voor het eerst geweest, volgend jaar maar weer
    Voor €550 pp vliegen we op 12 juli vanaf Düsseldorf, via Londen, naar Miami met BA, om op 7 augustus weer terug te gaan, Miami-Londen-Düsseldorf.
    Nu de rest van de reis gaan bedenken, zoeken en plannen. Er zijn vervelender dingen om je mee bezig te houden.

  2. Top | #172
    Newbie karin smits's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    Mijdrecht, Netherlands
    Berichten
    9

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Als je het niet erg vind om van af brussel te vliegen moet je jetair.be eens in de gaten houden. Ze hebben steeds redelijke prijzen met een week of 6 vooraf goede aanbiedingen dan vlieg je voor 450 euro naar Orlando of Miami..

  3. Top | #173

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Zijn ze bij jetair al online de tickets???

  4. Top | #174
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Yes de vliegtickets zijn binnen!!!
    wij hadden afgelopen januari een flinke vertraging opgelopen op een reis naar las vegas met american airlines.
    we hadden recht op de maximale vergoeding van €600,- maar aa kwam met een voorstel van $1750 pp aan vlieg vouchers aangezien we met zijn twee waren $3500,-. Deze hadden wij geaccepteerd en werden per post verstuurd.
    Eenmaal binnen moesten we nog even wachten Totdat de vliegtickets voor de zomer beschikbaar waren.
    Na leuke tickets gevonden te hebben kwam het verzilveren. Een heel gedoe je moet eerst online boeken en de boeking op hold zetten dan bellen en alle gegevens doorgeven endat allemaal op zijn engels en een slechte telefoonverbinding. Zogezegd zo gedaan. Ik moest die vouchers opsturen naar engeland(liverpool). Je stopt toch even $3500 in een envelopje.
    deze aangetekend verstuurt. Na een week niks gehoort te hebben en via track&trace stond nog steeds de melding moet nog bezorgd worden begin je het toch te knijpen.
    En toen Zaterdagochtend kwamen er ineens 4 mails binnen met de vliegtickets. helemaal happy.
    we vliegen nu met 2 volwassen en 2 kinderen 26 juli naar new york en vliegen 30 juli naar orlando om de 19 augustus weer via miami terug te vliegen naar nederland. De kids kunnen we weer blij maken.
    Ik zeg american airlines BEDANKT!!!

  5. Top | #175
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Mooi hoor... zo houd je des temeer over voor de echte vakantiepret
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-10-14 om 16:18. Reden: q

  6. Top | #176
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    De tickets zijn online bij jetair ondertussen.....prijzen vallen wat tegen....:-(
    Ook kan je ni meer rechtstreeks comfort pack bijboeken, kan pas 14d voor vertrek en is niet gegarandeerd.....
    Ondertussen ne prijs van united gekregen.....
    Ik durf precies ni goe wachten om te boeken...vanaf nu zullen de prijzen alleen maar del ucht ingaan....tot een paar weken voor vertrek....maar wat als er dan toch geen aanbieding komt??????

  7. Top | #177

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Comfortclasse (Comfortpack) gaat op de long-haul bij Jetair verdwijnden (net zoals bij de hele TUI groep zo ook zoals de Star Class bij ArkeFly.
    Straks heb je op longhaul alleen nog 2 klassen over, "Premium Economy" en "Economy". (Te vergelijken met "Economy comfort" en "comfort" van bv KLM)
    De economyclass krijgt standaard meer beenruimte (33") Das meer als bij KLM, Delta of United in economyclasse
    De premiumeconomyclass krijgt 38"beenruimte, en dat is ook meer als bij de "Reguliere" carriers...



  8. Top | #178
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Bedankt voor de info b767-300er!

    Zoveel uitleg konden ze mij bij jetair ni geven.... ;-)
    Gisteren tickets geboekt bij united.....we hebben het zekere voor 't onzekere genomen...

  9. Top | #179

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    En wat heb je betaald voor hoeveel personen?



  10. Top | #180
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Als ik die prijzen hier lees, durf ik da bijna ni zeggen.....;-)
    5206 euro voor 6 personen, 5 volwassenen en 1 kind.
    07/07/15 Bru-Mco
    03/08/15 Mia-Bru



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •