Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 31 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 305

Onderwerp: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #41
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Rustig afwachten tot de prijs komt die je wil betalen.
    Inschrijven op nieuwsbrieven van ticketsites.
    Reiswebsites struinen voor tips zoals oa dit forum.
    Wij hebben vorig jaar de tickets in Januari gekocht toen kwam ik een mooie actie tegen.

  2. Top | #42
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik denk dat je ook nog te vroeg aan het kijken bent, voor die periode (eind juli/half augustus) zijn nog weinig vluchten beschikbaar. Even geduld nog...... (moeilijk hoor, wij kijken voor dezelfde periode en ik zou ook het liefst al willen boeken!)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Aha, gelukkig zijn er nog meer lotgenoten die worstelen met dit luxeprobleem...
    Wij hebben ook via reisorganisaties een aantal offertes en aanvragen lopen, met name omdat we auto en camper voor deze periode via NL reisorganisatie willen boeken. Die boekingen gaan binnen nu en vier weken definitief worden. En dan zou het mooi zijn (en geruststellend voor mijn gezin) dat ook de tickets geregeld zijn.
    Maar begrijp uit de reacties dat geduld ook in dit geval een schone (en besparende) zaak is. Dank en succes voor eenieder!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-08-14 om 18:10. Reden: q

  4. Top | #44
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ook wij zitten in de start blokken , kijk gemiddeld 3 keer per dag vertrek rond 20 juli, er zijn al wel ticket prijzen bekend voor deze periode maar die passen niet in mijn budget wachten en duimen dus maar !

  5. Top | #45
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ook hier wordt alweer gekeken maar aangezien we pas op 1 aug weg willen moeten we echt nog even geduld hebben denk ik. Scholen hebben hier als laatste vakantie komend jaar en we willen aan het einde hiervan ook pas gaan. Terugreis ergens 25/26 aug. Wel zu druk met route en dus huizen/hotels of wat het ook gaat worden.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik heb al wel prijzen gezien bij Airberlin die nog te overzien zijn, zo rond de 800-850 met mooie vliegtijden. Hou die dus ook goed in de gaten. Maar inderdaad er zijn nog maar weinig maatschappijen die de prijzen hebben vrijgegeven. Ik denk op dit moment alleen nog maar Airberlin, Iberia, Tap, AA/us airways, air canada en lufthansa. Maar bij de laatste zitten de prijzen allemaal boven de 1200. Ik denk dat dat later nog wel aangepast gaat worden... Hoe dan ook wij gaan, villa is al geboekt en betaald. Maar hopen dat de vluchtprijzen nog een beetje gaan zakken.. Fingers crossed!

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    29

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hoi,

    Wat is nu de meest gangbare prijs voor een vliegticket. Wij zijn met 5 personen. 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 net in de periode dat wij willen gaan 12 is geworden dus eigenlijk 3 volwassenen en 2 kinderen. Ik zie dat er vanaf Düsseldorf naar Miami een ticketprijs is van 650,-. Reis is van 6 juli tot 3 augustus. Het is onze eerste keer richting Florida...en ik vraag me af of ik gewoon moet wachten tot er vluchten zijn die vertrekken via Schiphol met deze prijzen. Maar dan is de vraag komen die wel???

  8. Top | #48

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    650 is een redelijke prijs hjoor.



  9. Top | #49
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Voor 650 zou ik gelijk boeken mooie prijs.

  10. Top | #50
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik vind dit een hele mooie prijs hoor.....we zijn net terug van Florida via dezelfde route en hebben €738 betaald.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •