Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 31 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 305

Onderwerp: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Die indruk heb ik zelf ook al. Het is een streven...uiteindelijk gaan we op bepaald moment gewoon boeken. Lees wel op de diverse fora dat nu boeken wellicht nog wat vroeg is. Prijzen van United en Delta zijn bijvoorbeeld nog niet beschikbaar opmaken eigen sites.
    Bedankt voor alle tips tot zoverre!

  2. Top | #62

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Dank jullie wel voor de tip. Wij vonden het een mooie prijs in het hoogseizoen voor een rechtstreekse vlucht en hebben vandaag bij AirBerlin voor vier personen geboekt voor €697,- Op 30 juli van Dusseldorf naar Fort Myers en op 25 augustus terug van Fort Myers naar Dusseldorf. Nu kan het plannen weer beginnen. Lekker lang voorpret!

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Voor die prijs zou ik ook gelijk boeken! Nette prijs! Ik kom voor onze data uit op 846 pp van Dusseldorf naar Fort Meyers. Helaas ik had in mijn hoofd van is het onder de 750 boek ik direct anders ga ik puzzelen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-08-14 om 00:58. Reden: q

  4. Top | #64
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Misschien een domme vraag...We hebben inmiddels een aantal offertes voor onze voorgenomen reis, inclusief tickets. Nu liggen de ticketkosgen gemiddeld €250 hoger dan de prijzen die ik zelf via internet zie op dit moment. Heeft iemand daar een verklaring voor. Bij onze vorige reis was dit ook het geval en toen kregen wij te horen dat dit te maken heeft met boekingsklasses voor particulieren en tussenpartijen...

    Ik ben daar erg benieuwd naar...

  5. Top | #65

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    De vraag is mij niet geheel duidelijk. Als ik het goed begrijp heb je via diverse wegen offertes op laten maken voor een bepaalde reis maar als je de elementen zelf los boekt is het goedkoper?

    De tussenpersoon dient ook betaald te worden.
    En als je dure offertes hebt en je ziet een en ander goedkoper, dan boek je toch gewoon de goedkopere tickets?
    Mijn mening is: als je de zoekmachines van de luchtvaartmaatschappijen zelf goed gebruikt heb je geen tussenpartij nodig. Ticketsites zijn vaak niets anders dan zoekmachines, kopen veelal pas in als de klant reeds gekocht heeft bij ze.
    Vaak vind je de zelfde prijs ook op de website van de airline of zelfs nog goedkoper, je moet daar alleen vaak even goed kijken waar je de vinkjes etc zet.
    Maar goed. Dat is mijn ervaring.



  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Idd offertes bij reisorganisaties aangevraagd waarbij we dan alles verzorgd hebben. Natuurlijk tellen hun kosten, maar alleen op ticketprijs als ongeveer €100 per ticket vindt ik nogal veel.
    We zullen dus idd veel zaken apart boeken als losse elementen.
    Tickets via internet middels zoekmachine of corporate websites maakt niet veel uit, dat klopt!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-14 om 14:14. Reden: q

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Nu op cheaptickets (en andere ticketsites). Rotterdam - Atlanta voor EUR660. 9 juli heen, 31 juli terug.
    Wel lang wachten op Heathrow (3 uur heenweg, 5 uur terugweg) maar wél het voordeel van Rotterdam (indien je daar in de buurt woont) en de terugvlucht vertrekt 's avonds om 18;15 dus je kan rustig van Florida naar Atlanta rijden. Heb ik eerder gedaan en is echt een eitje.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Yes geboekt !!!! Ik heb vandaag via skyscanner retourtickets geboekt Dusseldorf-Miami van 9 juli t/m 31 juli voor € 660 per ticket ! We vliegen met American Airlines en British Airways. Dat is gelukkig achter de rug, nu een leuk reisplan opstellen en leuke accommodaties boeken .

  9. Top | #69
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    @mads2010 wij hebben zelf juist de ervaring dat we de tickets goedkoper boeken bij usafunvacations dan dat wij de tickets op internet tegen komen, vandaar dat wij geregeld bij hun boeken. Overigens vergelijken we de prijzen elke keer op verschillende sites maar blijken ze toch meestal goedkoper.

    En heb ook wel gelezen dat andere bij de andere reisbureaus ook goedkope tickets vinden.

  10. Top | #70
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Gisteren geboekt bij air berlin.
    dusseldorf-fort myers 30 juli-20 augustus rechtstreeks 722,- p.p.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •