Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 31 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 305

Onderwerp: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #121
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Yes, geboekt !! 4 tickets Brussel-New York met tussenstop in Londen, heen 23 juli en terug 20 augustus. Geboekt via Gate1.nl en we vliegen met BA, voor € 455,-- p.p.
    Of we nog naar Florida gaan weten we nog niet. Het wordt in ieder geval een rondreis noordoosten, misschien rijden we daarna door naar het zuiden/Orlando en terugvlucht naar New York.
    Eerst maar eens rustig alle mogelijkheden bekijken en weer heel veel reisverslagen lezen. Maar één ding is zeker: USA here we come!!

  2. Top | #122
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Dat is wel een hele mooie prijs !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #123
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ja, vonden wij ook . Toen ik ging boeken was de prijs € 471, maar tijdens het boekingssysteem ging er nog eens een korting van € 16 af.

  4. Top | #124
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Super mooie prijs hoor... Het voordeel is ook mooi meegenomen want NYC is aardig aan de prijs.
    Wij gaan deze zomer ook naar NYC en vertrekken op 18 Juli en 20 Augustus retour via Ft Myers.
    Laatst gewijzigd door Moolenschotjes; 29-09-14 om 13:39. Reden: q
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #125
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ja, klopt. Had ook al gezien dat de prijzen van de hotels niet mis zijn. Dan komt zo'n goedkoop ticket mooi uit ��.
    Gaan jullie daar ook nog een rondreis maken of alleen naar NY en daarna meteen naar Florida?

  6. Top | #126

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ben een klein beetje nieuw hier dus mss is niet de gewoonte dat ik dit hier plaats maar willen met ons gezin(4pers) 16/17 dagen Florida doen , dus is onze vraag....vanwaaruit het best boeken, de periode is voor ons gelijk jul/aug...
    alle tips welkom

    Grts Jurgen

  7. Top | #127
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keppie Bekijk Berichten
    Ben een klein beetje nieuw hier dus mss is niet de gewoonte dat ik dit hier plaats maar willen met ons gezin(4pers) 16/17 dagen Florida doen , dus is onze vraag....vanwaaruit het best boeken, de periode is voor ons gelijk jul/aug...
    alle tips welkom

    Grts Jurgen

    Qua prijs is Airberlin met vertrek vanuit Düsseldorf het beste. Dan kun je kiezen uit vliegen op Fort Meyers of Miami. Eerstgenoemde is het voordeligst. Gebruik skyscanner.com voor een mooi vergelijk. Succes en enjoy.

    kijk ook eens terug in deze topic, daar staan veel tips en links naar boekingssites.

  8. Top | #128
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hier wordt nog steeds alles goed in de gaten gehouden maar we zijn er wel uit dat we op Miami willen vliegen en ook via Miami terug..... verder maakt Amsterdam, Brussel of Dusseldorf niet veel uit dus dat zal prijs afhankelijk zijn..... We worden een beetje ongeduldig dus het boeken zal wel niet lang meer duren...... Wat ons wel op valt is dat we vorig jaar veel minder kwijt waren voor de tickets dan toen hadden we zelfs ook nog een binnenlandse vlucht New York - Orlando ........ Toen vlogen we met KLM/Delta maar die prijzen zijn nu echt enorm hoog dus dat zal het em niet gaan worden denk ik....... ff zoeken nog en wat geduld.

  9. Top | #129
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Wij zijn hier ook druk aan het zoeken hoor en ook ik schrik nog steeds van de prijzen. Ze zijn echt hoog op het moment, maar ik hou goede moed en hoop dat ze eind van het jaar nog wel zullen zakken.
    Voor ons maakt het ook niet echt uit vanaf waar we vliegen, liefst natuurlijk via AMS maar meestal is het vanaf AMS toch wel wat duurder en ook wij kijken naar de centen.
    Ben toch blij dat dit forum er is zodat we met zn allen de sites in de gaten kunnen houden..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  10. Top | #130
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)

    Sorry idd dom van me!!! Aangepast! maar vliegen met KLM en Delta



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •