Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: Reisschema Paula: Orlando 2006

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ps: om op bakkem terug te komen, Mijn vriendin schrikt zich een ongeluk van die prijzen en gaat zelf 3 weken op een camping staan in Maastricht voor 450 euro!
    Mijn baas: naar Eersel voor een "all-exclusive" vakantie. Kost in het hoogseizoen toch ook € 850 per week voor een stacaravannetje. Doe mij dan maar een Florida-villa voor € 500 per week .... :roll: :roll:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    4

    Standaard

    Hallo,

    Vanmorgen teruggekeerd uit Orlando na 13 dagen Fun in the Sun. Het was echt fantastisch. Onze 2 kinderen (5 en 8) hebben zich prima vermaakt. (En wij ook) We hebben alle grote parken gehad waarvan MK en Seaworld zelfs 2 keer. Universal Studios is wat gedateerd(vooral de Back to the futures film begint echt te slijten) maar Island of adventures viel me echt mee. Ziet er erg gelikt uit maar is wel wat meer voor de oudere jongeren, alhoewel de wateratracties fantastisch zijn vooral die in Toon Lagoon. Ook Animal KIngdom viel me 100% mee. Ik heb meerdere malen op dit Forum gelezen dat je daar geen dag kunt volmaken maar dat kan ik niet beamen. (het park sluit ook al om 5 uur) Het ziet er allemaal schitterend uit in AK. Verder viel me op hoe strak alles georganiseerd is en hoe perfect het logistiek allemaal in elkaar steekt maar dat zal voor de meeste hier op het Forum geen nieuws zijn. Ook zijn we nog naar Gatorland geweest. Is leuk voor een paar uur maar ook niet meer dan dat. De shows stellen niet veel voor. Ik zou het geld dan maar aan shoppen uitgeven als je daar van houd. Dan vond ik Silverspings veel mooier maar dat is een stuk verder rijden en dat is voor mij ruim 12 jaar geleden. Wij hadden een villa gehuurd via Amarican Estates op Southern Dunes en dat is zeer goed bevallen. Alle ruimte + een eigen zwembadje. Binnen een half uur zijn alle grote parken te bereiken met de auto. Inderdaad wordt er rond Orlando gigantisch aan het wegenet gewerkt, maar daar hebben wij, behoudens enkele kleine vertragingen geen last van gehad. Alles staat prima aangegeven. Wat ik als laatste nog wil melden dat mij de prijzen oa van eten in de parken alles meevielen. Misschien omdat we ondertussen aan de euro vastzitten, maar $3.99 voor een kidsmeal met patat, kipnuggets en een grote fles fris vindt ik vrij normaal. Wij waren voor 2 volwassenen en 2 kids meestal tussen de $25-30 kwijt incl Tax. Natuurlijk geen Haute Cuisine maar toch.
    Als er mensen zijn die informatie willen dan hoor ik het wel.

    Thijs Reinen. Pijnacker

  3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Hoi Thijs,

    Leuk jullie ervaringen te lezen. Ik ben het met je evaluatie van Universal Studios eens, niet alleen Back to the Future, maar ook ET en Twister (hebben jullie waarschijnlijk niet gedaan met twee kleintjes) zijn aan vernieuwing toe.
    Wat Animal Kingdom betreft, ik denk, dat je daar zeker met kleinere kinderen inderdaad zo een dag doorbrengt.

  4. Top | #34
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Zijn jullie in Universal ook naar het waterfestijn van Curious George geweest? Mijn zoon had daar vorig jaar (toen 5 jaar oud) de grootste pret. wilde daar telkens weer heen. In IoA is ook zoiets (bij Cat in the Hat in Seuss Landing), maar is lang niet zo leuk.

    Kids + water = fun!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #35
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hey Thijs,

    Top dat jullie het zo leuk hebben gehad!!!

  6. Top | #36
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Zijn jullie in Universal ook naar het waterfestijn van Curious George geweest? Mijn zoon had daar vorig jaar (toen 5 jaar oud) de grootste pret. wilde daar telkens weer heen. In IoA is ook zoiets (bij Cat in the Hat in Seuss Landing), maar is lang niet zo leuk.

    Kids + water = fun!!

    Zo vond onze zoon wet'n wild ook mega gaaf, Ik heb man en kind de hele middag niet gezien. :wink:
    af en toe kwamen ze mij halen voor een Water ride , Maar ik kwam zeker aan mijn rust toe op zo'n bedje.
    Ik heb gewoon 2 kinderen die van water houden Hi hi...!
    Gr. marisca. :lol: :lol: :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #37
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Ik denk dat we er onderhand wel uit zijn, na wat "familievergaderingen" hebben we het volgende besloten om ons 6 dagen te vermaken in Orlando.
    Het grootste struikelblok was eigenlijk dat de kinderen naar Universal studio wilden en wij toch dachten dat de MGM leuker zou zijn voor wat oudere kinderen, mede door de informatie van Thijs en Petra(VS).
    Dus:
    dag 1: Seaworld
    dag 2: IOA
    dag 3: Gatorland in de ochtend en 's middags shoppen
    dag 4,5, en 6 willen we dus een Disney hopper pas aanschaffen om het volgende te proberen te bezoeken: Mk, AK, Epcot en MGM, of dat allemaal lukt weet ik niet maar dat zien we dan wel weer.
    De dagen kunnen natuurlijk met elkaar verwisseld worden maar in ieder geval dachten we wel om deze tickets te bestellen bij Undercovertourist, volgens mij de goedkoopste omdat daar de tax en verzendkosten al bij zitten.
    Als jullie nog tips of op/aanmerkingen hebben hoor ik het graag.
    gr. Paula

  8. Top | #38

    Standaard

    Misschien wat laat voor een reactie. We zijn net terug en hebben een zoon van 17.
    Tot onze verbazing bleef MK zijn favoriet.
    Van de 8 dagen die we er zijn geweest hebben we er op zijn verzoek 3 in MK doorgebracht.
    We vonden dus alle drie dat dit het park waar de Magie leeft en dit was waar van Walt ons wilde laten genieten

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Ben in november 2004 een dag naar Gatorland geweest (alleen) en ben van 10:00 uur tot 16:00 gebleven. Alle shows op mijn gemak bekeken en een paar keer het park rondgelopen. Je kan er lekker wandelen. En als je van Alligators houdt zoals ik dan is een paar keer rondlopen geen probleem.
    Maar het kan ook korter. Het park ziet er opzich goed uit en is goed onderhouden.

    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #40
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox
    En als je van Alligators houdt zoals ik dan is een paar keer rondlopen geen probleem.
    Wij zijn echte dierenfreaks, dus ook kroko's, hebben ze nog nooit van dichtbij gezien, behalve dan in Artis, maar dat is natuurlijk anders en ben ook zeer benieuwd hoe het smaakt, je schijnt daar wel van die krokodillenmaaltijden te hebben, lijkt me wel heftig om een keer uit te proberen, denk alleen dat mijn dochter daar niet echt voor te porren is, die geven we dan wel een ijsje. Dat wij dierenfreaks zijn betekent trouwens niet dat we ze niet eten. :lol: :lol:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterkes
    Tot onze verbazing bleef MK zijn favoriet.
    Van de 8 dagen die we er zijn geweest hebben we er op zijn verzoek 3 in MK doorgebracht.
    Je kan je inderdaad soms verbazen over de favorieten van kinderen en die van mij zijn ook gek op dat soort dingen, dus MK moet er zeker bij zitten. Ze hebben zondag ook nog naar Bassie en Adriaan zitten kijken :wink: dus daar maak ik me al helemaal niet druk om.
    Gatorland leek me welkome rustdag, nou ja rust, ik denk minder heftig dan de andere parken, maar misschien vergis ik me daar wel in, en we moeten ook nog een paar uurtjes overhouden om te shoppen (over rustig dagje gesproken).
    Paula



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •