Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: Reisschema Paula: Orlando 2006

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Hoe je het ook doet, het blijven allemaal keuzes.
    En....zelfs de beste planning kan heel makkelijk (letterlijk) in het water vallen. Ofschoon Florida uiteraard bekend staat om zijn mooie weer, mag je de buien op sommige dagen echt niet onderschatten.
    En dan moet je het hele programma omgooien, en een mall induiken.
    Vandaar dat het verstandig is, om een beetje flexibel te blijven, en ook niet in het begin al te gaan shoppen, maar als het goed weer is eerst de parken te doen.
    Vandaar dat ik zelf altijd eerst de 'musts' doe, dan kan dat er niet door het slechte weer bij inschieten.
    Seaworld kan inderdaad als je op tijd begint in 3/4 dag, maar als je er van houdt kun je jezelf er ook tot sluitingstijd vermaken.
    Succes, Eric

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Marisca, 21 dagen in Orlando moet je toch genoeg tijd geven om alles te doen wat je zou willen doen en zien? Je hoeft in ieder geval niet in de stress te raken omdat je te weinig tijd zou hebben.
    21 dagen genoeg? Ik dacht het niet. Na de komende vakantie zit ik op zo'n 100 dagen Orlando (120 dagen Florida), en ik ben nog lang niet uitgekeken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Dat probleem blijf je altijd houden als je nooit uitgekeken raakt!
    Uitgekeken kun je niet raken op orlando.
    Het is en blijft geweldig!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #24
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Uitgekeken kun je niet raken op orlando.
    dat heb ik in Oostenrijk ook en al die andere landen, maar dat is een heel ander verhaal. Van bepaalde dingen en omgevingen kun je nu eenmaal behoorlijk onder de indruk raken. :roll:

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik zie / lees wel eens van die verhalen over mensen die 20-30 jaar naar dezelfde plaats / camping in frankrijk of Spanje gaan. Laat mijn "Spanje" dan Florida heten ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Hoe je het ook doet, het blijven allemaal keuzes.
    En....zelfs de beste planning kan heel makkelijk (letterlijk) in het water vallen.
    Vandaar dat ik zelf altijd eerst de 'musts' doe,
    Ja, Eric en die keuzes blijven dus behoorlijk moeilijk, ik hoef ook niet een heel strak programma van te voren al te klaar hebben maar ik probeer een beetje te bekijken wat we echt graag willen en wat er dus voor dit jaar (hum) kan afvallen en we ons daar dus verder niet op hoeven te concentreren, maar het kan natuurlijk allemaal heel anders verlopen als we daar zijn.
    Maar na jullie tips worden het misschien toch wel de 2 parken van Universal en een half dagje AK en de andere helft MGM.
    Ook las ik weer iets leuks over Gatorland, dat wilde we eerst 's ochtends doen maar je schijnt ook een avond/nachtwandeling te kunnen doen met zaklampen of zo, ja je moet toch iets doen wat mij enigszins eng in de oren klinkt, maar misschien valt dat allemaal wel mee, als je al niet in achtbanen durft moet je toch met iets anders je adrenaline op peil houden. Misschien iemand deze nachtelijke wandeling gedaan?
    gr. Paula

  7. Top | #27
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij hebben ook altijd een planning en loopt iedere keer toch weer anders.
    waar het om gaat is de voorpret, en dat je weet wat je kunt doen.
    De parken beschikken nu over extra magical hours in de ochtend en de avond en verschillen per park iedere dag.
    het staat wel op de Disney site vermeld dus kun je daar ook aan vast houden.
    in ieder geval fijn dat dat al bekend staat.
    dus bespaar je veel tijd mee.
    Het komt vast allemaal goed, Je moet als eerste de dingen doen die je heel erg graag wilt doen.
    Gr. Marisca 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #28
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Ik zie / lees wel eens van die verhalen over mensen die 20-30 jaar naar dezelfde plaats / campingin frankrijk of Spanje gaan. Laat mijn "Spanje" dan Florida heten ....
    Die heb je ook ja, maar misschien kijken die ook wel het hele jaar er naar uit, wees maar blij anders komen ze met zijn allen naar Orlando!!! :lol:
    Ik denk trouwens dat wij zeer bevoorrecht zijn om dit te doen, want laten we wel wezen, een dagje Disney met z'n vieren kost denk ik net zo veel als een weekje kamp Bakkum. Maar goed laten we niet verder afdwalen.
    gr. Paula

  9. Top | #29
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Motto": Je leeft maar 1 keer haal er uit wat je er uit kunt halen.
    Als je 80 bent heb je misschien spijt dat je dit nooit hebt gedaan.
    Ik heb liever een vakantie naar florida dan iets in mijn huis, Ervaringen en dingen meemaken vind ik belangrijker dan materialistische dingen!
    En dan zeg ik niet dat ik op kistjes leef en een versleten bank, Nee hoor het ziet er keurig uit, Maar ik bedoel dit er maar mee te zeggen!
    Geniet er van zolang het in het leven kan!( Wat een zware woorden eigenijk).
    Groetjes van een optimistishe marisca.
    Ps: om op bakkem terug te komen, Mijn vriendin schrikt zich een ongeluk van die prijzen en gaat zelf 3 weken op een camping staan in Maastricht voor 450 euro!
    Het is maar wat je er voor over hebt.
    Bye Bye. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #30
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ps: om op bakkem terug te komen, Mijn vriendin schrikt zich een ongeluk van die prijzen en gaat zelf 3 weken op een camping staan in Maastricht voor 450 euro!
    die is dus wel wat goedkoper uit :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •