Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40

Onderwerp: Reisschema Paula: Orlando 2006

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
    Islands of Adventures is voornamelijk roller coasters.
    Dat vind ik wel meevallen, er staan maar 2 rollercoasters.......... Ik vind Island of Adventure wel een heel mooi park, ook vanwege de aparte attracties als Poseidon en Spiderman, maar ook Jurassic Park is super.

    De parken zijn allebei heel anders van opzet, en ik zou het moeilijk vinden een keuze te maken, ze hebben beiden heel wat te bieden.
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Ik was even vergeten dat jullie inderdaad al naar Miami gaan.Het is misschien wel een idee om een flexticket te kopen.Daarmee kun je onbeperkt naar de 2 univeral parken,seaworld en buschgardens gaan voor een zeer redelijke prijs.
    Hoewel het dan wel erg proppen wordt.Gaterland vonden wij ook leuk en is inderdaad goed te combineren met winkelen.

  3. Top | #13
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    We hebben een beetje een programma gemaakt, gaarne jullie idee daarover.
    dag 1: Seaworld
    dag 2: Universal (welk park kan ik het beste kiezen?)
    dag 3: Gatorland en shoppen
    dag 4,5 en 6 misschien een hopperpas van Disney nemen en dan heen en weer hoppen tussen de Disneyparken.
    Alhoewel zo'n flexticket ook wel aantrekkelijk is(waar mickey het over had) maar eens moet je keuzes maken.
    gr. Paula

  4. Top | #14
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik zou het ook moeilijk vinden , Maar zou toch met grote kids voor Island of adventure gaan alhoewel de Mummy in het andere park zit zou ik ze toch echt allebei bezoeken!
    En wat disney betreft heb je gelijk met Mgm over te slaan maar vergeet AK en Epcot niet dat zou zo verschrikkelijk jammer zijn.

    Dag 1 :arrow: Sea world/ Half dagje shoppen.
    Dag 2 :arrow: Epcot
    Dag3: :arrow: Animal kingdom
    Dag4: :arrow: Gator land/ shoppen
    Dag5: :arrow: Universal IOA
    Dag6: :arrow: Universal Sudio's.


    Dit ziet er ook leuk uit toch.
    Je kunt altijd nog in Parijs Mk doen .
    Daar zijn alleen niet de topattracties zoals Mickey's Phillarmagic, Splash mountain, Buzz lightyear ranger spin( Voor kleine kids).
    Die is nu ook in parijs trouwens en Tower of terror komt eind 2007 begin 2008 ook in parijs, En daar hop je sneller heen vanuit nederland.
    Am i right or am i right!! Dus Mgm ook laten schieten ook ivm dat je Universal wilt gaan bezoeken.
    Het enige wat echt de moeite waard was is de Fantasmic avond show( spectaculair!).
    Wat vind je dan van deze planning paula :?:




    Misschien ook leuk voor je oudere kinderen om mee te doen aan Fear Factor ( Je moet een uur van te voren aanwezig zijn om je aan te melden geloof ik?).
    Gaaf hoor! :wink:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #15
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Marisca, als ik het goed begrijp zijn de 2 parken van Universal dus niet in één dag te doen.
    Epcot en Animal Kingdom stonden ook op het programma, maar ook MK en het klinkt niet zo ver weg Parijs, maar ik denk dat we dat toch niet zo gauw doen, reken maar eens uit wat zo'n uitje kost.
    Wat ik van Seaworld begrepen heb is dat je daar toch wel een hele dag voor nodig hebt, dat shoppen lijkt me beter te combineren met Gatorland en misschien nog een extra avondje in te lassen.
    Die Fear Factor vinden mijn zoon en man wel leuk, alleen mijn dochter is daar niet zo voor te porren, maar kan altijd met haar iets anders gaan doen.
    De planning begint al aardig vormen aan te nemen. (tot dusver).

  6. Top | #16
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij zijn met sea world rondom 3 uur wel klaar als we er vroeg zijn, Maar dat is voor ieder anders.
    Gator land ken ik zelf ook nog niet, Wordt ook voor het eerst dit jaar voor ons.
    Onze zoon is gek van krokodillen, Reptielen etc.,
    Ik weet nog niet wat ik daar van moet verwachten maar de reacties zijn allemaal positief!
    Het blijft gewoon moeilijk, Wij hebben 21 dagen orlando dus kunnen wij rustig aan doen, maar dat moet oook wel met een kind van net 7 jaar!
    Dit wordt nu zijn 4 de keer naar orlando dus hij weet al wat waar is.
    Wij gaan onze dagen inplannen waar we op dat moment zin in hebben, Het enige waar wij ons aan moeten houden is dat wij de laatste 10 dagen moeten gaan Disney hoppen!
    De eerste 11 dagen kunnen wij de flexticket gebruiken en ook van Wet'n Wild gebruik maken dat zijn dan onze rustdagen. 8)
    Groetjes Marisca.
    O en shopdagen plan ik wel in als mijn man met zoonlief gaat zwemmen dan neem ik de Credit card lekker mee,ha ha ha...!! :wink:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Wat in ieder geval op de lijst staat is Sea World. gr. Paula
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    We hebben een beetje een programma gemaakt, gaarne jullie idee daarover.
    dag 1: Seaworld .
    ...... eens moet je keuzes maken. gr. Paula
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Dag 1 :arrow: Sea world/ Half dagje shoppen.
    Tja, hoewel een behoorlijk eind van het eerste voorstel afgeweken toch minimaal gelezen.....

    Paula,

    Het shoppen wordt in het laatste overzicht gemist (hoewel in de opvuluren is dat ook leuk en gezellig).
    3 Dagen Disney hoppen lijkt mij een goede keuze. Epcot is zeker 1 dag waard de resterende 2 kan je dan mooi verdelen over de overige 3 parken. Gezien de Parijs ervaring zou ik AK als hoogste op de lijst plaatsen. Azië en Afrika lijken mij de plekken waar jullie 4-en best een hoop plezier zullen beleven. Er zijn een aantal must do rides die beslist niet gemist mogen worden (zie antwoord Petra/VS). Zijn jullie om 15:00 op AK uitgekeken dan resteert nog zo'n 1,5 dag die gebruikt kan worden om onbekende MK en MGM of misschien nog eens Epcot rides te verkennen.

    groet,
    Ok_liW

    PS vergeet niet je bij Disney per dag slecht 1 maal parkeergeld hoeft af te rekenen. Met de bij AK gekochte parkeerkaart kan je voor nop parkeren op alle overige parkeerplaatsen.

    *edit*
    PS2:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Marisca, als ik het goed begrijp zijn de 2 parken van Universal dus niet in één dag te doen.
    Paula laat de hoop varen dat je 2 parken op 1 dag 'kan doen'.
    Alles kan natuurlijk maar vergeet dat de parken niet kleinschalig Nederlands maar grootschalig USA zijn opgezet. Dat in de vakantieperiode de wachtrijen kunnen oplopen tot ruim 1 uur.
    Laat dit doordringen en besef dan dat op sommige dagen je behoorlijk wat tijd heb verbruikt voordat je van een aantal steengoede rides hebt genoten.

  8. Top | #18
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Trainspotter,
    Dat van dat parkeren zal ik zeker onthouden, scheelt weer heel wat dollars denk ik.
    Het shoppen had ik op dag 3 ingepland na Gatorland en misschien nog een extra avondje.
    Ik moet ook niet te veel shoptijden in gaan voeren, want ik denk dat tegen die tijd de creditcard wel overuren zal gedraaid hebben, we gaan ook nog een middagje shoppen in Miami, ten minste dat is de bedoeling en die uitjes vanaf het cruiseschip zullen ook nog wel handen vol geld kosten.

    Marisca, 21 dagen in Orlando moet je toch genoeg tijd geven om alles te doen wat je zou willen doen en zien? Je hoeft in ieder geval niet in de stress te raken omdat je te weinig tijd zou hebben.

  9. Top | #19
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula

    Marisca, 21 dagen in Orlando moet je toch genoeg tijd geven om alles te doen wat je zou willen doen en zien? Je hoeft in ieder geval niet in de stress te raken omdat je te weinig tijd zou hebben.

    Gelukkig niet, En anders zou ik weer terug komen Hi hi hi.....!
    We Love Orlando Florida!!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Persoonlijk denk ik, dat MGM veel leuker is voor tieners en meer voor hen te doen heeft, dan Animal Kingdom. Voor Seaworld hadden wij geen hele dag nodig, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Je kunt AK en MGM wel op een dag doen met ze, is onze ervaring.
    Ik ben het met Trainspotters eens, dat de twee Universal parken op een dag onbegonnen werk is. Wij hadden Express Plus Passes en nog hadden we de hele dag nodig voor Universal Studios en meer dan een halve dag voor Islands of Adventure. Je wilt ook niet van attractie naar attractie moeten racen, het moet wel vakantie blijven .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •