Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: [Reisblog] Holandesa: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

  1. Top | #1
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard [Reisblog] Holandesa: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Ok, ik ga het proberen een blog bij te houden over onze reis naar Florida in 2015.

    Natuurlijk zullen de posts nu gaan over de voorbereidingen en de planning.

    Voor wie interesse heeft: http://holandesatravel.wordpress.com/
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa's Travel: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Wat leuk, wij gaan ook in dezelfde periode naar Florida en ook onder het mom 10-jarig huwelijk met onze twee kids van dan 8! Wij houden ook een weblog bij via wordpress, moet ik alleen weer eens up-daten. Ik heb die van jullie gezien en aangeklikt om jullie te volgen. Nu nog op zoek naar leuke en betaalbare acco`s voor onze trip. Genoeg info hier op dit forum. Groetjes Esther

  3. Top | #3
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa's Travel: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Hoi Esther,

    Wat toevallig, he?!
    Laat je nog jouw weblog weten? Ik vind het ook leuk om jullie te volgen!

    En ja, hier ga je zeker veel informatie vinden over alles en nog wat. Super-handig en ook heel leuk als voorpret!
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 19-07-14 om 13:40.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa's Travel: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Wat een leuk huis! Ga jullie avonturen volgend jaar zeker volgen (al ben ik op dat moment ook vakantie aan het vieren op de Disney cruise) want misschien gaat die combi van AMI en Orlando ook op mijn vakantie-verlanglijstje.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa's Travel: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Hoi Mushu,

    Ja, de villa in AMI heeft onze verwachting overtroffen! Ik hoor veel positieve ervaring over AMI. Daar mogen geen hoge gebouwen worden gebouwd (hoger dan 2 verdiepingen dacht ik) en is de sfeer heel relax en te vergelijken met de keys! En de stranden, tsja, die zijn ook mooi als ik de foto's zie!

    Nu zijn wij bezig met de villa voor de laatste week (voor 4 dagen) in Orlando. Voor de eerste week (dan zitten wij ook in Orlando) hebben wij al een villa geregeld.

    Wat is het leuk om de vakantie in Florida te plannen! Zo veel keuzes, zo veel mogelijkheden en oh, zo mooi! eh... oh! ik heb de Florida virus echt te pakken!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa's Travel: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Heerlijk dat Florida virus (of het vakantie virus). Ik kan me uren vermaken met zoeken op internet naar leuke dingen om te doen, accomodaties, routes en reisverslagen lezen. Wij zeggen altijd dat we al minstens 10 keer op reis geweest zijn voordat we geboekt hebben . En nu weer een optie er bij, kan ik weer lekker aan de slag!

  7. Top | #7
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa's Travel: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Ook wij hebben net geboekt voor die periode. Helaas moeten wij op 8 mei al terug aangezien de kids dan weer naar school moeten. We moeten nog een beetje uitstippelen wat we precies willen gaan doen. Waarschijnlijk de laatste week in Orlando. We hebben daar meestal een villa in Lake Berkley. We vliegen op Tampa en willen dan nog een paar dagen Fort Myers of zo doen. Alvast veel voorpret.

    Groetjes Monique

  8. Top | #8
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Ik heb me ook alvast aangemeld voor jullie blog. Wij zijn nu 2 jaar achter elkaar geweest en nu net een weekje thuis, ja we zijn al weer aan het praten over volgend jaar. Ook hier het virus te pakken. ga lekker met je meelezen in de voorbereidingen wie weet haal ik er leuke tips uit. Onze data zal ergens liggen tussen 25 juli en 20 augustus.....

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Wij vertrekken ook de 25ste

  10. Top | #10
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: [Reisblog] Holandesa: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015

    Hoi Wen,
    Ook vanuit Dusseldorf met Air Berlin naar Miami?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •