Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: dais2211 (Daisy & Kees)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: dais2211 (Daisy & Kees)

    Hoi allemaal,

    wij gaan in oktober weer naar Florida. Vorig jaar zijn we naar Florida gevlogen ,maar zijn we vanuit daar doorgereden naar New Orléans, Memphis , Knoxville , Nashville etc, en hebben we uiteindelijk nog maar 1 weekje Florida gedaan.
    Dit beviel zo goed, dat we dit jaar teruggaan, en de volle 3 weken gaan rondtrekken in alleen Florida. We vliegen naar Tampa ( voor bijna niks, omdat vorig jaar de vlucht overboekt was, en we dus waardecoupons twv 1200 dollar kregen.)
    Vanuit Tampa gaan we naar Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Naples etc.
    Voor de laatste 6 dagen hebben we nog geen plannen. Iemand tips ?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Even voorstellen : Daisy & Kees

    Veel plezier met deze reis, op wat voor een gebied zoeken jullie tips ? wat vinden jullie "leuk" om te doen ?
    Ik ga jullie er toch 2 geven die jullie hopelijk leuk vinden:
    Ikzelf ben helemaal "verslaafd" aan de rommelmarkten in Amerika, bijgaand een link naar rommelmarkten, ik zou zeggen bezoek er eens 1, wie weet wat voor leuks je tegen komt http://www.keysfleamarket.com/fleama...te/florida.htm

    Daarnaast zijn wij vorig jaar wezen kanoën en ook dat vonden wij heel erg leuk om te doen, wij zijn hier http://www.canoeescape.com/ geweest en gaan daar zeker nog wel eens naar terug.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Even voorstellen : Daisy & Kees

    Heel veel plezier hier, ik zie ook dat jullie een aantal mooie plekken gaan bekijken.
    Alvast heel veel voorpret.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen : Daisy & Kees

    Dankjulliewel! Bert, dat zijn zeker aanraders. We zijn erover na aan het denken om de laatste 6 dagen te verdelen tussen Crystal River ( Kanoen, en met zeekoeien zwemmen), en toch ook ngo Orlando, al zijn we daar vorig jaar al geweest. Ik ga ook nog even de links die je stuurde mbt rommelmarkten bekijken, want ik hou van vintage!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Even voorstellen : Daisy & Kees

    Als ik je dan nog 1 tip mag geven, mocht je op een maandag naar een rommelmarkt kunnen, ga dan naar Webster (ong 1 uur rijden van Orlando) dit is werkelijk een fantastische rommelmarkt, bestaat al ruim 25 jaar, in de zomer periode is het wat rustiger omdat het zo warm is, maar zeker in oktober is er weer veel "aanbod".
    Let wel op dat je naar het "achterste" deel van de markt gaat, daar vind je de mensen met vaste plekken (overdekt) en "dagjes" mensen. Het voorste deel is veel groente en fruit van lokale boeren (OOK heel leuk, grote watermeloenen voor $2 of $3, daar doe je wel een weekje mee) maar ook veel handelaren met nieuw spul. Laat je daardoor niet misleiden, loop door naar het achterste deel. Ik ben er in de afgelopen jaren nu al meerdere keren geweest en ik kom er iedere keer weer terug. Ook al de nodige "mooie" items gescoord (ik verzamel o.a. Amerikaanse burgeroorlog), dus wat mij betreft een aanarder !



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •