Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Even voorstellen: Carin74

  1. Top | #11
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: Carin74

    Wij waren voor onze laatste Florida vakantie van 21 nachten in totaal 1386,55 euro kwijt aan hotels. Waarvan één nacht Islamorada (104 euro) en twee nachten Key West (107 euro per nacht). Vliegtickets waren 555 euro per persoon.
    Maar wij gingen natuurlijk niet in het hoogseizoen. Jullie wel, wellicht?

    Overigens geldt voor ons, voor vrijwel al onze Amerikavakanties (dat zijn er nu acht), dat we gemiddeld op 1000 euro per persoon per week uitkomen. Alles totaal. Dus dat zijn: vliegtickets, autohuur, hotels, eten, tussendoortjes, entrees, benzine, boodschappen etc etc. Maar dat zou natuurlijk ook steeds toeval kunnen zijn
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Even voorstellen: Carin74

    Wij waren in februari, wat in Florida hoogseizoen is, gemiddeld $ 150 per overnachting kwijt incl. tax. En dan zaten we echt niet overdreven luxe. Holiday Inn, BW en vergelijkbaar. Wel 4 nachten Marathon wat vrij prijzig was.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    6

    Standaard Re: Even voorstellen: Carin74

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Overigens geldt voor ons, voor vrijwel al onze Amerikavakanties (dat zijn er nu acht), dat we gemiddeld op 1000 euro per persoon per week uitkomen. Alles totaal. Dus dat zijn: vliegtickets, autohuur, hotels, eten, tussendoortjes, entrees, benzine, boodschappen etc etc. Maar dat zou natuurlijk ook steeds toeval kunnen zijn
    Dat zou dan dus op ong €6000,- voor drie weken voor met z'n tweeën uitkomen? Maar dan uitzondering Florida? Want zover kom ik niet in jouw berekening van 1235,- hotels + 1100 tickets. Dan zou je nog 3500,- uitgegeven hebben aan de rest....
    We moeten nog eens goed gaan zitten om wat meer motels uit te zoeken. En HOPEN op allerlei aanbiedingen die je nog tegen kan komen tot vlak voor vertrek...

    carin
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-07-14 om 00:48. Reden: quote gefixed
    ​first time Florida in 2015

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Carin74

    Wij zijn 2x eerder naar Amerika geweest, beide keren 3 weken. Eerste keer naar Californie, en vorig jaar naar de muzieksteden, en erna een week in Florida(, waar muv Miami en Key west, voor leuke prijzen te slapen is)
    Wij hebben alle hotels geboekt via Hotwire ( sommige maanden van tevoren, sommige 3 dagen vantevoren, en dat is echt een aanrader. Voor ongeveer €60 per kamer, in superluxe hotels gezeten. Wij boekten op voorhand via booking.com om iets achter de hand te houden, en deze kamers annuleerden we dan zodra er op hotwire iets voorbij kwam.

    Beide vakanties waren we ongeveer per keer €4000 in totaal kwijt.(met 2 personen).
    Succes, en veel plezier met het uitzoeken!

    Wij gaan in oktober 3 weken naar Florida, en hebben van de 20 nachten er nu zo'n 14 vastliggen voor leuke prijsjes. De rest boeken we als we daar zijn,omdat we de laatste week nog niet weten wat we gaan doen.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Even voorstellen: Carin74

    Ook hier weer: oktober is laagseizoen dus niet te vergelijken met begin april. Hotwire en Priceline kun je trouwens niet annuleren. Ik vind dat persoonlijk een groot nadeel, je weet nooit hoe het loopt. Ik heb wel eens een reis naar de VS moeten annuleren vanwege persoonlijke omstandigheden die niet gedekt zijn en weg is je geld.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Even voorstellen: Carin74

    Hoi Carin,
    Welkom op het forum!
    Je kunt een reis naar Florida denk ik zo duur maken als je zelf wilt, net zoals in de andere landen.
    Vorig jaar zijn wij geweest voor 10 dagen in Februari en waren voor de vliegtickets, huurauto en villa €850,00 kwijt. Met shoppen en elke dag uit eten en pretparken kwam ik op een €2000,00 uit.
    Je kunt vind ik vrij low budget naar Florida op vakantie als de ticketprijzen meezitten en je niet aan een bepaalde periode vast zit..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •