Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: WDW hotel reservering

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard WDW hotel reservering

    Oke hier een vraagje over een WDW hotel reservering.

    Ik ga nu al jaren naar Disney World maar heb eigenlijk nog nooit in een Disney Hotel gelogeerd.
    Tot nu toe altijd off site gelogeerd in Bv. Extended Stay America hotels
    Nu zit ik eraan te denken om dit jaar in het Disney Pop Century hotel te verbijven.

    En daar gaat mijn vraag ook over;
    Als je een reservering maakt bij Disney World dan het geld meteen van je credit card afgeschreven of pas achteraf?

  2. Top | #2
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Ik kan je vraag niet beantwoorden maar ik heb wel deze week ook het Pop Century Resort geboekt. Ik heb ervoor gekozen om het via Expedia te boeken, en zelfs via de app (staat eerst op Nederlands, in de instellingen omgezet naar US). Wij gaan 17 augustus voor 2 nachten, rond die tijd is er 30% korting (ook via Disney) maar als je via de app de code MOBILE25 gebruikt krijg je zelfs nog $25 korting. Scheelt toch weer iets. Via Expedia kun je tot een week van te voren ook kosteloos annuleren. Volgens mij wordt het wel gelijk van je rekening afgeschreven.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Wij hebben via de uk site geboekt (hadden mooie aanbieding) en moesten eerst een aanbetaling doen en uiteindelijk de rest.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Als je alleen een hotelkamer boekt (dus geen pakket) dan is het een aanbetaling (weet niet meer welk percentage) en wordt de rest afgeschreven van je credit card op het moment van inchecken. Je kan dan ook kosteloos tot 24 of 48 uur (weet ik ook niet meer zeker) annuleren. Als je een pakket boekt (dus met kaartjes en/of dining plan) dan gelden andere regels. Over het algemeen moet je dan ook een aanbetaling doen en ongeveer 6 weken vooraf alles betalen. De annuleringsvoorwaarden zijn dan ook anders maar die moet je even opzoeken. Als je bij Disney zelf boekt dan zijn er vaak leuke kortingen te krijgen. Op deze site zie je welke dat in het verleden waren: http://www.mousesavers.com/historica...nts/#codechart Via andere sites krijg je geen korting op de hotelkamer tenzij Disney deze zelf ook geeft maar het kan wel voordeel opleveren voor bv de vliegreis. Dus dat het hele pakket van hotel, vliegreis en auto gewoon een mooie deal is. Kijk inderdaad ook op de Disney UK site (onderaan de Disney World site kan je klikken op verschillende landen) want die heeft ook vaak leuke aanbiedingen. Wat de beste aanbieding is, wordt een kwestie van rekenen (hotel met korting en losse kaartjes, pakket met gratis dining plan, pakket zonder dining plan maar met korting uk site, USA site etc.).
    Ik zelf heb veel van deze opties al uitgeprobeerd dus als er nog vragen zijn, wie weet kan ik ze beantwoorden. Leuk hotel trouwens, het Pop Century. Ik weet niet hoe oud je bent maar er zijn veel herkenbare populaire dingen uit het verleden tentoongesteld. Zowel de echte dingen (in de lobby van het hotel) als een aantal uitvergrote versies op het terrein van het hotel.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Dank je voor jullie antwoorden.
    Ik ben aleen op zoek naar een kamer, Disney pakket hoef ik niet. Heb een Annual jaarkaart + al tickets voor MNSSCP, dus kaartjes zijn niet nodig. ook al diverse backstage tours vastgelegd. Een dinning pakket zie ik niet zitten aangezien ik alleen ga. Uiteraard heb ik zeker op de diverse Disney sites gekeken waar het voordeligst is en dat is toch de USA site.
    Voor mijn periode in November vind ik geen kamers via de UK sites. Zit eigenlijk te wachten tot Disney met een korting komt voor mijn periode en die zal waarschijnlijk ergens in Augustus komen als ik de trend van afgelopen jaren zie.

    Maar mij ging het meer vooral hoe de betaling was geregeld, omdat dit voor mij nieuw is, dus of je meteen het hele bedrag moest betalen of zoals jullie zeggen eerst een gedeelte en dan bij aankomst de rest. Dit ook kwa dollar koers en zo.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Je kan ook alvast boeken (en aanbetaling doen) en als de kortingen komen, Disney bellen en om laten zetten (annuleren en nieuwe boeking) naar aanbieding. Heb ik in het verleden ook gedaan toen ik een annual pass had. Wist bijna zeker dat de korting ging komen maar wilde ook zeker zijn van een kamer. Dining plan is in combi met annual pass niet goedkoper dus zou ik idd niet doen maar dat je alleen gaat vind ik geen reden om geen dining plan te nemen. Neem aan dat je ook als je alleen bent af en toe wel wat eet. Welke backstage tours ga je doen?

  7. Top | #7
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Ik heb al geboekt bij de disneysite usa zelf . Ze houden eerst een aanbetaling af en een periode voordat je vertrekt de tweede aanbetaling .

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Dank je voor je antwoord Cindy74, dat is wat ik zocht ;-)

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Welke backstage tours ga je doen?
    Disney Keys to the Kingdom
    Disney The Magic Behind our Steam trains (alhoewel deze onzeker is geworden ivm onderhoud, wat loopt tot 07November)
    Disney Yuletide Fantasy
    is wat ik tot nu toe op heb staan.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW hotel reservering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Dank je voor je antwoord Cindy74, dat is wat ik zocht ;-)
    Alleen klopt het niet! Cindy heeft waarschijnlijk een pakket en dan moet je zoveel weken voor vetrek alles betalen. Bij een room only reservering (en dat wilde je toch?), doe je een aanbetaling en betaal je de rest bij inchecken (zoals ik ook al eerder had geschreven). Alleen als je een boeking doet waarbij de incheck datum binnen 30 dagen is dan betaal je het volledige bedrag. Zo kan ik het ook in de Disney voorwaarden terugvinden en zo heb ik het zelf ook meegemaakt.

    Ben benieuwd wat je van de backstage tours vindt. De Keys to the Kingdom heb ik een aantal jaren geleden gedaan (moet je gedaan hebben als liefhebber, was ook erg leuk) maar de andere twee zijn onbekend voor mij. De Backstage tour in Animal Kingdom (Wild about Design) vond ik ook erg leuk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •