Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    Hoi Floridagangers,

    Dit jaar ga ik samen met mijn man voor het eerst naar Florida.
    Alles is uitgestippeld, maar wij zijn benieuwd naar jullie meningen. Lijkt dit op een leuke, haalbare route met voldoende activiteiten?

    Dag 1: Aankomst Miami, hotel in Homestead.
    Dag 2: Walmart Miami, stukje stad bekijken.
    Dag 3: Miami, stad en beach bekijken.
    Dag 4: Everglades, doorrijden naar hotel in Naples.
    Dag 5: Naples bekijken.
    Dag 6: Rijden naar Crystal River (duurt de hele dag, maar stoppen in leuke plaatsen)
    Dag 7: Crystal River, zwemmen met manatees. Rijden naar hotel in Orlando.
    Dag 8: Universal studio's
    Dag 9: Florida Mall en Premium Outlet
    Dag 10: Disney World
    Dag 11: Ft Lauderdale (of misschien nog een dag Orlando als we een extra park besluiten te bezoeken)
    Dag 12: Ft Lauderdale of Miami
    Dag 13: Miami
    Dag 14: Snorkelen in Key Largo, hotel in Key Duck
    Dag 15: Key West bekijken
    Dag 16: Zwemmen met dolfijnen, Key Duck
    Dag 17: Terug naar Miami, terugvlucht om 18:00

    Bedankt alvast!

  2. Top | #2
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014"

    Dag 7 heb je Crystal River, zwemmen met manatees. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in juli geen manatees in Crystal River zijn.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014"

    Bedankt voor uw reactie, daar ga ik zeker even achteraan!

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014"

    Mag ik vragen waarom je voor Homestad hebt gekozen in plaats van een hotel in Miami zelf als je de stad wilt bezoeken?
    Zelf had ik eerst naar de Keys gegaan, en daarna verder een rondje gemaakt, maar zo kan het ook, qua rondrit goed te doen denk ik.
    Crystal River had ik ook overgeslagen, geen manatees dan. Persoonlijk had ik wat langer in Orlando gebleven, en iets minder dagen Miami/Fort Lauderdale. Maar gelukkig is niet ieder mens hetzelfde, en moet je echt doen wat je zelf graag wilt doen. Je kan toch nooit alles zien. :-) Weet je al naar welk park je in disney World en Universal Studios gaat?

  5. Top | #5
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yzer90 Bekijk Berichten
    Dag 10: Disney World
    Oef, geheel Disneyworld in één dag? Je weet dat Disney World vier pretparken en twee waterparken betreft? (en zelfs nog ietsjes meer dan dat)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  6. Top | #6
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    Wij hebben de manatees ook laten vallen in augustus...kans dat je ze ziet is heel klein lezen we overal, en natuurparken zijn er rondom Orlando ook voldoende!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  7. Top | #7

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Oef, geheel Disneyworld in één dag? Je weet dat Disney World vier pretparken en twee waterparken betreft? (en zelfs nog ietsjes meer dan dat)
    Haha, ik bedoelde Walt Disney! We hebben 'm inmiddels ingeruild voor Busch Gardens na wat speurwerk.

    N.a.v. jullie reacties wat aangepast.
    De manatees slaan we maar over inderdaad. Het bedrijf zei: we varen net zo lang door totdat we ze tegenkomen, maar gezien we het snorkelen op de keys ook doen, is het zonde van de dag.
    Langer Orlando heb ik over nagedacht, maar er wordt hier thuis iedere dag gesproken over Ocean Drive en Miami beach, dus die staat dan maar iets royaler in het schema.

    Zie hier, schema 2:

    Dag 1: Aankomst Miami, auto halen en hotel.
    Dag 2: Miami, Walmart en stukje stad.
    Dag 3: Miami
    Dag 4: Key Largo, snorkelen
    Dag 5: Key West
    Dag 6: Key Duck
    Dag 7: Everglades
    Dag 8: Naples
    Dag 9: Rijden naar Tampa
    Dag 10: Busch Gardens
    Dag 11: Waterpark
    Dag 12: Florida Mall/Premium outlet
    Dag 13: Universal studio's (theme park)
    Dag 14: Naar Ft Lauderdale
    Dag 15: Miami (of misschien alles een dagje opschuiven vanaf Orlando, als we daar toch een dag extra vertoeven.)
    Dag 16: Miami
    Dag 17: Terugvlucht vanuit Miami

    Zo lijkt het ons in ieder geval wel wat, zouden jullie ook zo'n rondje maken?

  8. Top | #8
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    leuke vooruitzichten! Wie weet komen we elkaar wel tegen, wij gaan ook in juli! Wij zouden (persoonlijk) een dag minder in miami blijven en die dag wel langer in key west blijven , wij vinden het daar veel mooier dan in Miami. En let wel op met Universal studios (ik weet niet of je echt naar Universal studios gaat of Islands of adventure of een hopper neemt en beide gaat doen op een dag) maar het nieuwe Harry Potter gedeelte opent 8Juli dus het gaat daar immens druk zijn...
    Wij waren er vorig jaar toen Transformers pas open was gegaan en moesten overal gemiddeld een uur aanschuiven aan alle attrakties, is niet leuk, zeker niet bij warme dagen zoals ze er in Juli zijn, en voor Transformers was lang niet zoveel reclame gemaakt en heeft lang niet zoveel aanhang als Harry Potter.
    Dus als je een gouden gedult hebt kan je je eraan wagen, maar wij slaan het dit jaar over (ook al ben ik zelf een enorme Potter fan). Veel plezier en wie weet tot in Florida!

  9. Top | #9
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yzer90 Bekijk Berichten
    Haha, ik bedoelde Walt Disney! We hebben 'm inmiddels ingeruild voor Busch Gardens na wat speurwerk.
    Ik denk dat je Magic Kingdom bedoelt? Bedoel, Walt Disney is helaas al een tijdje overleden...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #10

    Standaard Re: Reisschema Yzer90: Miami - Miami, Juli 2014

    Oh jeetje, ik klink als een echt groentje he!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •